george kirjoitti:Tirlittan:Minä olen sitä mieltä, että yhteiskunnassa ei pitäisi olla naisille pakkona työnteko. Yhteiskunnan pitäisi tukea enemmän perheitä ja sitä, nainen voi
jäädä kotiäidiksi ja kotiäitiyttä arvostettaisi enemmän. On ihan hyvä asia, että äidit hoitavat lapsia kotona. Minä en ole tällaista perinteistä mallia vastaan. Mutta ei tuo tarkoita sitä, että ne kotiäiditkään
eivät voisi mennä töihin lasten kasvaessa pikkulapsi-ikäisistä vähän vanhemmaksi. Työntekemisellä yleisesti ottaen on positiivinen vaikutus ihmisiin, niin miehiin, kuin naisiin.
Käsittelin tuota kysymystä miesten työnteosta ja naisten synnyttämisestä yhteiskunnallisen optimoinnin kannalta. Nyt esimerkiksi tämä uusi humaani jälkipatriarkaalinen yhteiskunta ratkaisee naisten lapsituotannon vähentymisestä tulleen ongelman väestönsiirroilla Afrikasta ja Lähi-Idästä. Länsimainen yhteiskunta ei voi pärjätä globaalissa kilpailussa siten, että valkoisen rodun uudistaminen sivuutetaan.
Se, että etsitään yhteiskunnallisesti parasta vaihtoehtoa ei saa kuitenkaan olla ainoa näkökulma, josta käsin asioita tutkitaan ja jonka mukaan asioita
viedään eteenpäin.
Jos se, mikä on yhteiskunnallisesti paras vaihtoehto johonkin asiaan, murskaa alleen sen, mikä on yksilölle paras vaihtoehto, on minusta väärin.
Ei yhteiskunnan myöskään pitäisi olla mikään sortopolitiikkaa harjoittava yhteiskunta.
Aikana, jolloin miehet hallitsivat koko yhteiskuntaa, yhteiskunnan taholta monet naiset olivat hyvin heikossa asemassa, eikä naisilla ollut monetkaan aisat kovin hyvin, osa asioista oli ihan suoranaisesti julmia ja täysin epäraamatullisia.
Jumalaton maailma, vaikkakin lait ovat osittain perustuneet Jumalan lakiin, eivät ole koskaan kyenneet niiden mukaan kuitenkaan oikein asioita säätämään
ja niiden mukaan oikein elämään.
Se, että puhut naisista lasten tuottajina, kuulostaa lähinnä siltä, että naiset ovat sinulle kuin karjaa, jota siemennetään. Kirjoituksistasi tulee vaikutelma, että
katsot naisia vain sukupuolen perusteella, etkä ihmisyyden ja siihen liittyvien asioiden perusteella.
Suomeen kiikutetaan ulkomaalaisia muistakin syistä, kuin vain syntyvyyden laskun perusteella, tänne myös muuttaa aika vapaasti ihmisiä.
Kyllä tämän taustalla on eu-politiikka ja siihen liittyvät taustat.
Mitä meinaat lapsituotannon vähentymisestä johtuvalla ongelmalla?
Työvoimapulaa vai? Eikös se, ongelma ollut työttömyys?
Puheet valkoisesta rodusta kuulostaa lähinnä hitlerin suusta tulleelta puheelta.
Kyllä minä kuulisin mielellään, miten ihmeessä perustelet kaikkia näitä asioita Raamatulla?