pekka kirjoitti:Tuohon toiseen esimerkkiini vielä: mitä jos vaimo on hyväsydäminen ja kyynelehtien ehdottaa miehelle että nuo ylimääräiset tienatut rahat olisivat vaimon mielestä parempi lahjoittaa johonkin hyväntekeväisyyteen köyhien hyväksi eikä törsätä etelänmatkaan koska voihan kesäisessä Suomessakin lomaa viettää yhtä hyvin kuin jossain etelänmaassa. Mitä mieltä olet?
Vai onko todellakin mielestäsi niin että vaimon on vain sokeasti toteltava miehen päätöstä että "nyt lähdetään etelänmatkalle ja sillä siisti, haluat sitä tai et kun kerran minä nyt olen tämän asian näin päättänyt ja en pyörrä päätöstäni" ?
Aamu-Usva kirjoitti:Ei tarvitse olla huolissaan että loukkaantuisin. Joten kirjoitan kyllä asiallisesti.
Ongelmani ei tässä alamaisuusasiassa ole itse asia vaan mitä sen joskus virheellisesti nähdään sisältävän. Persoonallisuudeltaan häiriintyneet miehet ovat joissain tilanteissa käyttäneet tätä sanaa väärin. Onneksi se lienee kuitenkin harvinaista.
george kirjoitti:Esimerkki tosielämästä:
Nainen käy pettämässä miestä, mutta asuu kuitenkin miehen ja yhteisen lapsen kanssa. Mitä miehen pitäisi tehdä? Mitä tapahtuu avioerossa, jos sellainen tulee?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 6 vierailijaa