vaisuliini kirjoitti:*
Sori mieli tekisi kysyä muistatteko te vielä teidän ensimmäistä nettitapaamista foorumilla?
Oliko se Jumalan johdatuksesta kun tulitte foorumiin? Uskotteko että foorumi on Jumalan asettamana?
Kun minä tulin ensikertaa olin juuri tullut uskoon niin kuin salassa kirjautumatta pitkään tätä foorumia ja sain paljon apua kaikenlaisiin uskon kysymyksiin kysmyksiin.
Minulla ei ollut silloin vakituista uskonyhteyttä eikä seurakuntaa niin tuntui mukavalta edes jossain päästä juttelemaan uskovien kanssa ja esittämään kysmyksiä.
Minusta oli hienoa, kun sanoin kaikille rehellisesti että olen ollut vasta hetken uskossa ja rupesin esittämään kaikennäköisiä kysymyksiä ja mieltä askarruttavia asioita, niin oli hauska huomata että ilmapiiri oli uusille kysmyksille ja vastasyntyneelle vastaanottohaluinen. Koin oloni tervetulleeksi, ja toivoisin että vielä tänäänkin voisimme saada uudet kirjoittajat tuntemaan itsensä tervetulleiksi mukaan. Joskus tuntui että oli liiankin kanssa vastaajia kysmyksiini, mutta eipä se haitannut.
Samanlaista palautetta olen saanut muiltakin jotka minun ylläpitoaikana ovat yksityisviestillä asiasta kirjoitelleet, ja olen myös saanut negatiivistä palautetta.
Tietysti sen arvaa, että missä on uskovia koolla niin sielä perkelekkin väijymässä ja juonivansa miten saisi aiheutettua vihaa, riitaa ja toraa ja miten saisi hajoitettua ja rikottua asiat ja siellä missä on ihmisiä on myös aina lihallisuutta. Perkele lähetti tänne yhdessä vaiheessa paljon eksyttäjiä, jolloin meno äityi vähän vainoharhaiseksi ja tämänvuoksi tuntuu että uusia kirjoittajia heti epäillään eksyttäjiksi taikka harhaoppisiksi ja se on minusta hyvin surullista

.
Kuitenkin uskon , että foorumista on hyötyä Jumalan valtakunnalle ja Jumala käyttää tätä toimissansa ja johdattelee silloin tällöin ihmisiä joko kirjautumatta tai kirjautuneena tänne.
Ylläpito näyttelee vain yhtä osaa koko toiminnassa myös kirjoittavat vaikuttavat siihen minkälainen paikka tämä on niin nuorille, kuin vanhoillekkin uskoville. Ne jotka niin tahtoo voisivat rukoilla, että Jumalan tahto saisi aina tapahtua täällä ja että Herra kaitsisi myös tätä palstaa vaikuttaen kaikkien tahtomiseen ja tekemiseen Hänen hyvää tahtoansa.
Jumalan siunausta vain kaikille foorumilaisille

.