Kirjoittaja PetriFB » 02. Huhti 2015 15:09
Samuel Korhonen on lähettänyt sähköpostilistansa kautta minua koskevan viestin. Luettuani viestin päätin kirjoittaa vastaukseni julkisesti sivujeni kautta, koska Samuelin viesti oli myös julkinen (lähetty useille ihmisille postituslistan kautta). Heti aluksi haluan kehua Samuelia siitä kuinka kauniisti ja positiivisella tavalla hän käsitteli minua koskevaa asiaa. Tällainen toiminta on Raamatullista ja Jumalan tahdon mukaista, joka ei ikävä kyllä enää ole yleistä uskovien keskuudessa. Minä pyrin myös toimimaan ja käyttäytymään vastauksessani Samuelille siten kuinka Raamattu opettaa, eli kunnioitan Samuelia veljenä Herrassa ja tuon asiani häntä kunnioittavalla tavalla, vaikka olenkin joistakin asioista eri mieltä hänen kanssaan.
Kirjoitus on sivullani:
https://www.kotipetripaavola.com/ajatuk ... sista.htmlTein ketjujen yhdistyksen -Juha
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!