Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Riisu kengät..

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01. Helmi 2015 00:16

Se tsh arvo oli 1.34 ja toisen kerran 1.01.
Noi arvot heittelee aika paljon, mutta kai nuo on ihan normaaleita. t3 arvoo ei katottu, enkä tiedä
oliko kortisoliakaan ollenkaan. Se lääkäri lykkäs mulle labralaput ja mutisi että joku on korkeella, mutta kaikki on kunnossa, mutta ei sanonu, että mikä.
Itse koitin kuukletella noita koodeja, joista en juuri mitään tajua.
Paitsi että nuo, joissa on tähtiä on varmaan niitä, missä on arvo pielessä.
Tirlittan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01. Helmi 2015 01:11

Minäkin muistan sinua systeri rukouksissa, tiedän, ettei tuo crohnin tauti ole mikään helppo tauti.
Siunausta sulle ja voimia tuon sairauden kanssa. :unity:
Tirlittan

ViestiKirjoittaja Janne » 01. Helmi 2015 22:20

Rauhaa Systeri

Oon täs seurannut sun analyysia jo jonkin aikaa :)
Tuli vaan mieleen et mites on toi magnesiumin käytön laita? Jos et käytä sitä niin kannattaa ottaa ainakin muutaman viikon kuuri sitä niin näät johtuuko tykytys ja rytmihäiriöt magnesiumin puutteesta.

Itse ainakin tiedän muutamia henkilöitä joilla kyseiset oireet on korjaantunut magnesiumin käytöllä. Magnesiumin puute voi tuntua lihaksistossakin neurologisina vaivoina.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 03. Helmi 2015 16:32

Tirlittan kirjoitti:Se tsh arvo oli 1.34 ja toisen kerran 1.01.
Noi arvot heittelee aika paljon, mutta kai nuo on ihan normaaleita. t3 arvoo ei katottu, enkä tiedä
oliko kortisoliakaan ollenkaan. Se lääkäri lykkäs mulle labralaput ja mutisi että joku on korkeella, mutta kaikki on kunnossa, mutta ei sanonu, että mikä.
Itse koitin kuukletella noita koodeja, joista en juuri mitään tajua.
Paitsi että nuo, joissa on tähtiä on varmaan niitä, missä on arvo pielessä.

No tuo tsh heittely ei ole paljoa, mutta onhan se jonkin verran alhaalla, jos ei ole thyroxin lääkitystä? Onko sulta otettu kokeita kuinka usein? Olisiko vertailuarvoja aiemmilta vuosilta? Nimittäin esim. kilpirauhasen autoimmuunitulehdus voi tehdä välillä liikkiksen ja vajiksen oireita vaihtelevasti ja kilpirauhasesarvoissa saattaa näkyä vaihtelua suurestikkin vuosien varrella ja olotilassa myös. Kilpirauhaseen voi liittyä niin monta muutakin juttua, jotka pitäis lääkärin ottaa huomioon, eikä tuijottaa vaan noita viitearvoja, jotka ovat ikävä kyllä suomen yleisessä terveyshuollossa ihan pellossa. esim tarkistaa lisämunuiasen ja lisäkilpirauhasten tilanne.
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04. Helmi 2015 00:02

Ei mulla ole lääkitystä. Multa on otettu nuo kokeet pariin kertaan viimesen puolentoista vuoden aikana.
Sitä aikaisemmin ei ole koskaan otettu. Mulla tuo tsh laski ja se t4 nousi, mutta ei se lääkäri mitään tehny.
Ei millekään oireille mitään. Oon hirmu väsyny.

Siunausta sulle isoäiti, kiva kun vastasit. :hugehug: :unity:
Tirlittan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Helmi 2015 00:39

*
Kysyn voiko parantua ilman lääkitystä kans? Mielestäni voi kyllä parantua.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04. Helmi 2015 00:58

vaisuliini kirjoitti:*
Kysyn voiko parantua ilman lääkitystä kans? Mielestäni voi kyllä parantua.

Ehkä joku voi parantua ilman lääkkeitä, mutta
toiset ei varmaan parannu vaan tarvitsevat niitä lääkkeitä. Jos on tosi heikossa kunnossa, niin onhan se
hyvä, että on lääkettä. Jumala voi parantaa myös lääkärin kautta.
Tirlittan

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 04. Helmi 2015 01:35

Tirlittan. Kannattais varmaan käydä yksityisellä endolla tutkimuksissa.
Yritän opetella kilppariasioita koko ajan ja etsin tietoa omien vaivojeni takia. Mulla on autoimmuunitulehdus ja vajaatoiminta. Suomen yleinen terveydenhuolto on ihan hukassa näiden kilpirauhas juttujen kanssa. Lääkäreitä ohjeistetaan väärin. Lääkefirmat käärii rahaa tämän sairauden varjolla. Koska kilpirauhasen sairaus aiheuttaa monta muuta sairautta, joihin kaikkiin halutaan myydä ja määrätä eri lääkkeet. Ja kaikki voisi helpottua yhdellä halvalla kilpirauhaslääkkeellä.

Silloin kun tsernobylista tuli laskeumat suomeen, ennusteltiin ja laskettiin mitä se saa aikaan suomalaisten terveydessä tietyn ajan kuluessa. Mutta nykyään ne laskelmat on piilotettu johonkin. Miksiköhän? Syynä taitaa olla raha.

Rukoilen, että ihmiset alkaisivat parantua Jeesuksen nimessä suomessa.

Tässä on yksi foorumi jossa voi kysellä asioista ja sieltä voi löytyä sopivaa jo kirjoitettuakin tietoa ja kokemusta.

https://www.kilpirauhas.info/foorumi/
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04. Helmi 2015 02:20

Ne oli ne tsernobylin laskeumat kyllä huono homma.
Täällä päin oli pari vuotta sitten paikallisessa pienessä lehdessä, että on joissakin paikoissa yhä
korkeita pitoisuuksia marjoissa ja sienissä. Mutta eipä noista paljoa puhuta, ikäänkuin koko
laskeumat ei olis aiheuttanu mitään.

Eipä tullut mieleen, että tämmöset kilpirauhas vaivat vois olla seurausta tuosta.
täytyypä tutkia asiaa tarkemmin.

Siunausta sulle isoäiti. :toghether:
Tirlittan

ViestiKirjoittaja Lily » 04. Helmi 2015 06:26

Toi Tsernobylin onnettomuuden aiheuttamat sairaudet on aika mielenkiintoinen aihe. Itse oon miettinyt Fukushimaa, että kun sehän on saastuttanu jo Kalifornian rannikon ja merenelävät ovat alkaneet mutantoitumaan ja kulma koko ajan pääsee ilmakehään säteilyä, niin näyttäs siltä, että Se on ihmiskunnan tuho. Tiedemiehet on arvaillu, että loppujen lopuksi jokainen ihminen tulisi saamaan sen säteilyn. Tiedä sitten...

Mä luulen että mulla vähän taas liikatoiminta päällä, vaikka labrat oli ihan jees, sydän tykyttää ja ei saa nukuttua...
Lily

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu