Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Oletko koskaan kuullut Messias on tullut? Se sanotaan Hänen Sanassaan puhdistaakseen kaikki Hän teki sovitustyön kantaen rikkomukset että voimme löytää Hänessä aina elämän
Uhrikaritsa on surmattu Hänen verensä tahri alttarin pyyhkien pois syyllisyyden ja kivun Tuoden iankaikkisen toivon
Pelastus on tullut maailmaan Jumalan ainoa Poika maailmaan Jeesus maailman puolesta Jeshua Hän on
Vanhat profeetat puhuivat paljon Messiaasta Hänen kuolemansa on nähty ennalta ja tarkoitus on kirkas Jesaja sanoi sen olevan sovitukseksi antaen meille tien, joka ei johda kuolemaan
Uhrikaritsa on surmattu Hänen verensä tahri alttarin pyyhkien pois syyllisyyden ja kivun Tuoden iankaikkisen toivon
Pelastus on tullut maailmaan Jumalan ainoa Poika maailmaan Jeesus maailman puolesta Jeshua Hän on
Veljeni älkää katsoko itseenne sillä me olemme yksi ja tarvitsemme Hänen apuansa me olemme rikkoneet lain, mutta Hän maksoi velkamme että voimme löytää elämän Jeshuan kuoleman kautta
Lopullinen sovitus on tullut tuoden meille uuden toivon Jumalan Pojan kautta jos uskot sydämessäsi tulet tuntemaan Jeshuan
Ps. Olen tätä tänään kuunnellut sydän murtuneena ilosta ja riemusta (ilon kyyneliä sydämessä).
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Otin yhteyttä Joshua Aaroniin ja hän antoi minulle luvan tehdä uuden videon Youtubeen kappaleesta The Sacrifice Lamb. Videossa näkyy laulun sanat englanniksi ja suomeksi rinnakkain. Joshua lähetti hieman erilaisen musiikillisen version kuin edellisessä videossa on. Lopussa on hieman evankeliumia (minun lisäykseni). Olkaa hyvät.
Minulla oli jossakin tekstiversiossa sanat His Blood on the altar a stain, mutta alkuperäisessä on sanat: His Blood on the alter a stain (Hänen verensä muuttaa viat (tahrat). Minun versiossani lukee Hänen verensä tahri alttarin.
Tahdon elää tämän päivän rohkeasti, tahdon löytää jalan jäljet mestarin. Tahdon olla uskollinen loppuun asti, kunnes Herran näemme kasvoista kasvoihin.
Aamu-Usva kirjoitti:Tahdon elää tämän päivän rohkeasti, tahdon löytää jalan jäljet mestarin. Tahdon olla uskollinen loppuun asti, kunnes Herran näemme kasvoista kasvoihin.
Totisesti. Minä myös!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
Nyt kun haluan tuon videon laittaa niin painan vain "you tube" nappia ja laitan sulkujen [_youtube] tähän tuo ID-koodi [_/youtube] väliin tuo ID-koodin näin ikkäästi ilman tuota alaviivaa, jonka jouduin laittamaan esimerkkiin:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***