Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 19. Joulu 2014 18:25

Isoäiti kirjoitti:Minulle ja miehelleni on tapahtunut tällä viikolla niin ihmeellisiä asioita, että olemme ihan varmoja, että jotain alkaa nyt tapahtua elovainioilla. Aivan käsittämätöntä, miten ihmiset ottaneet yhteyttä ja kyselleet apua. Mieheltäni enemmän, mutta minulta myös yksi nainen pyysi yllättäin, että muistaisin rukouksin. Oikein soitti ja purkasi ensin tuntojaan. Yhden pariskunnan saimme siunata Jeesus tielle alkuviikosta. Ja kyllä heissä ihan selvästi 'elämää' nyt näkyy. Kiitos Jeesukselle! Olemme vaan ihmetelleet ja olleet Jumalan suunnitelmassa mukana ja olleet kiitollisia Hänelle joka on Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas. Jeesus Kristus! :)

Voi miten hienoa kuulla :clap: tällaiset piristää ja saa toivon viriämään, kiitos Herralle! :)
iinuliinu

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 20. Joulu 2014 00:23

Olen kyllä itsekkin ollut innoissani, mutta samalla myös jotenkin taisteluissa. Yöt olleet vähän huonoja uniltaan ja ajatuksissa pyörii kaikenlaista.
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 22. Joulu 2014 11:44

Olen muuten ollut huvittunut siitä, ettei kukaan ole minua täällä foorumilla tunnistanut. Täällä on vilahdellut monta minulle tuttua henkilöä. Samalla olen ollut jotenkin murheellinen siitä, kun keskustelut ovat menneet niin 'korkeatasoisiksi', että on vaikeaa ottaa niihin osaa. Ja jos kommentoit jotain väliin, kukaan ei noteeraa sitä välttämättä miksikään. Vaan tietyt keskustelijat käyvät kisaa keskenään. Vanhoilla foorumeilla oli sentään sellaista iloista ja arkisen kodikasta menoa, vaikka välillä otettiinkin yhteen.

Olen kylläkin myös miettinyt sitä, että ehkä vika onkin nykyään vain itsessäni. Ei taida nämä foorumit olla enää minun heiniäni. En taida osata enää näissä olla mukana.
Isoäiti

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Joulu 2014 12:08

iinuliinu kirjoitti:
Isoäiti kirjoitti:Minulle ja miehelleni on tapahtunut tällä viikolla niin ihmeellisiä asioita, että olemme ihan varmoja, että jotain alkaa nyt tapahtua elovainioilla. Aivan käsittämätöntä, miten ihmiset ottaneet yhteyttä ja kyselleet apua. Mieheltäni enemmän, mutta minulta myös yksi nainen pyysi yllättäin, että muistaisin rukouksin. Oikein soitti ja purkasi ensin tuntojaan. Yhden pariskunnan saimme siunata Jeesus tielle alkuviikosta. Ja kyllä heissä ihan selvästi 'elämää' nyt näkyy. Kiitos Jeesukselle! Olemme vaan ihmetelleet ja olleet Jumalan suunnitelmassa mukana ja olleet kiitollisia Hänelle joka on Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas. Jeesus Kristus! :)

Voi miten hienoa kuulla :clap: tällaiset piristää ja saa toivon viriämään, kiitos Herralle! :)

Juu, tällaisista uutisista tulee niin hyvä mieli. Jumala on aina vaan rakastava ja armollinen ja toimiin omiensa kautta.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Joulu 2014 12:12

Isoäiti kirjoitti:Olen muuten ollut huvittunut siitä, ettei kukaan ole minua täällä foorumilla tunnistanut. Täällä on vilahdellut monta minulle tuttua henkilöä. Samalla olen ollut jotenkin murheellinen siitä, kun keskustelut ovat menneet niin 'korkeatasoisiksi', että on vaikeaa ottaa niihin osaa. Ja jos kommentoit jotain väliin, kukaan ei noteeraa sitä välttämättä miksikään. Vaan tietyt keskustelijat käyvät kisaa keskenään. Vanhoilla foorumeilla oli sentään sellaista iloista ja arkisen kodikasta menoa, vaikka välillä otettiinkin yhteen.

Olen kylläkin myös miettinyt sitä, että ehkä vika onkin nykyään vain itsessäni. Ei taida nämä foorumit olla enää minun heiniäni. En taida osata enää näissä olla mukana.

Ei ole vika sinussa, Isoäiti, eikä kenessäkään muussakaan. Ihmiset vaan on erilaisia.
Maanläheisiä ja yksinkertaisia keskusteluja kaipaan kyllä itsekin. Yksinkertainen kun olen ja koitan olla :lol:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Joulu 2014 12:51

Isoäiti kirjoitti:Olen muuten ollut huvittunut siitä, ettei kukaan ole minua täällä foorumilla tunnistanut. Täällä on vilahdellut monta minulle tuttua henkilöä. Samalla olen ollut jotenkin murheellinen siitä, kun keskustelut ovat menneet niin 'korkeatasoisiksi', että on vaikeaa ottaa niihin osaa. Ja jos kommentoit jotain väliin, kukaan ei noteeraa sitä välttämättä miksikään. Vaan tietyt keskustelijat käyvät kisaa keskenään. Vanhoilla foorumeilla oli sentään sellaista iloista ja arkisen kodikasta menoa, vaikka välillä otettiinkin yhteen.

Mä taidan kyllä tunnistaa sut...oot sä sen verran "isoo-äitee" ;D
systeri

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 22. Joulu 2014 15:25

:shock: Niinkö ajattelet systeri? :lol:
Isoäiti

ViestiKirjoittaja PetriFB » 22. Joulu 2014 16:58

Luulen tietäväni kuka olet. Olen jo tunnistanut sinut kauan aikaa sitten, jos tunnistus on vain osunut kohdilleen. Mitä sitä muille huutelemaan kuka olet. Olen tavannut sinut ja miehesi usemman kerran live-elämässä. Meilläkin olette käyneet jos nyt olen osunut oikeaan.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 22. Joulu 2014 18:42

Minä taisin pudota Isoäidin rattailta nyt kokonaan ;) Hyviä kommentteja mielestäni on ollu monesta suunnasta kuten Isoäidiltä myös vaikka en tunnekkaan kuten en ihmisiä täältä .
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 22. Joulu 2014 19:15

Petri mistä asiasta ajattelisit tunnistavasi minut? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mitä sellaista olen kirjoittanut?

Kerimäelle, että on täällä ollut hyviä kommentteja ja hyviä juttuja välillä. Mutta enimmäkseen sellaista, ettei pääse mukaan. Mutta ehkä ongelma onkin vain ihan minussa itsessäni nykyään, kuten tuossa aikaisemminkin totesin. :)
Isoäiti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu