vaisuliinille ..jos viet esim sohvan ulos ja sen eteen pöydän ,jossa muutama leipä ja sitten tv siihen eteen niin "ongelmat on ratkaistu
pekka kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
No en voi väkisin viedä uuden taulu-TV:n ulos koska mieheni katsoo sitä myös. Eikö tv-uutisia voi katsoa myös? Minä joskus katson mitä maailma on meneillään. Tanskanen maajussi ei kai himmennä Hengen valoa uskovien sydämessään ja mielessä hmm... Rukoillaan koko porukka toistemme puolesta että pääsisimme eroon tv:sta ja elokuvista kans. Minä mukana kans
Uutisethan voi lukea täältä netin kautta, ainakin vielä se onnistuu.
Telkkarista luovuin muistaakseni joskus 5-6 vuotta sitten. Huomasin olevani koukussa telkkariohjelmiin ja lopulta tein päätöksen, että minun on saatava telkkari pois asunnostani minua kiusaamasta.
Kyllä se oli aikanaan suuri helpotus kun telkkari oli kannettu pois asunnostani minua kiusaamasta ja pääsin kertaheitolla eroon telkkarin katseluhimosta.
Kyllä sinäkin Vaisuliini vielä pääset eroon telkkarin katselusta, kiitos siitä Herralle.
Mr Kerimäki kirjoitti:Itsellä on kans hyvin niukka ohjelmisto ollut mitä katson sen maajussin lisäksi .Luontoohjelmat on hienoja ja uutiset ,mitä maailmalla tapahtuu.Surkea asia ,jonka olen huomannut ,että media on ihan kuin korruptoitunut ja moni asia yritetään kääntää ylösalaisin eli jonkinlainen liittovoima tuntuu jylläävän taustalla ja sen ihan huomaa.
vaisuliinille ..jos viet esim sohvan ulos ja sen eteen pöydän ,jossa muutama leipä ja sitten tv siihen eteen niin "ongelmat on ratkaistuja tämä oli sitte huumoria jos tulee sanomista kokeilun jälkeen.

iinuliinu kirjoitti:Meilläkään ei ole tv;tä ollut miesmuistiin ja hyvin on pärjätty. Netin kautta voi katsoa tv7;aa tai https://oneway.tv/fi/
Areenalta voi poimia luonto-ohjelmia yms. jos niistä tykkää
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa