Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Joulu 2014 12:05

*
Avioliittolaista suoritettava kansanäänestys.

Kansamme on perustaltaan kunnioittanut ja arvostanut vanhurskaita säädöksiä. Sukupolvelta toiselle kulkien ja näin olemme saaneet kokea Korkeimman suojelusta kansamme yllä. Nykyisellä vanhalla avioliittolailla on hyvin suuri merkitys ja tasa-arvoa on voinut myös sen puitteissa toteuttaa. Siksi on erittäin tärkeä saada koko kansan mielipide lakimuutoksesta, koska kansanedustajiimme oltiin hyvin paljon vaikuttamassa sekä painostamassa yleisen median taholta. Samoin kirkon johdon omat mielipiteet ei ole sama kuin koko kirkon ja seurakuntien sekä yksityisten henkilöiden. On kansalaisia, jotka eivät halua olla niinkään minkään uskonnollisen yhteisön aktiivia, mutta silti kunnioittavat vanhaa avioliittolakia ja siksi myös heidän mielipteensä on annettava kuulua. Siksi haluamme että vanha avioliittolaki säilytetään entisellään. Tämä adressi toimitetaan hallitukselle niillä allekirjoituksilla, jotka vaativat että vanha avioliittolaki säilyy. Vaatimuksenamme on että asiasta suoritetaan kansanäänestys. Koska tälle suuntaukselle on tulossa jo seuraukset, Saksassa vihreät jo ovat vaatimassa eräänlaista vapaata insestiä perheen sisällä.

Vaatimus sukupuolineutraali avioliittolain äänestystä suoritettavaksi kansanäänestyksenä.

Me allekirjoittaneet emme hyväksy nyt järjestettyä eduskunnan äänestyksen tulosta 28.11.2014. Koska on kyseessä koko yhteiskuntaamme perustaa koskevasta asiasta, emme voi hyväksyä vain kansanedustajien tekemää päätöstä. Päätöstä, joka koskee lapsen oikeutta biologisiin vanhempiinsa. Samoin muut sen ohella tulevat muutokset. Lain muutos saisi aikaan hyvin suurta henkistä kärsimystä ja loukkaisi syvästi ihmisten tuntoja. Nykyinen vanha avioliittolaki on mielestämme säilytettävä sellaisenaan, eikä sitä saa muuttaa. Vaadimme, että asiassa on suoritettava kansanäänestys.

https://www.adressit.com/avioliittolais ... anaanestys

Mie allekirjoitin äsken...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja uuhi » 01. Joulu 2014 12:14

Mielestäni tällä foorumilla tuodaan esiin liian paljon sensaatiomaisia aiheita. Mielestäni tällä foorumilla on liian vähän rakentavaa keskustelua.
Viimeksi muokannut uuhi päivämäärä 01. Joulu 2014 15:40, muokattu yhteensä 1 kerran
uuhi

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 01. Joulu 2014 12:49

uuhi kirjoitti:Mielestäni tällä foorumilla tuodaan esiin liian paljon sensaatiomaisia aiheita. Mielestäni tällä foorumilla on liian vähän on sellaista keskustelua mikä on rakentavaa.

Olet löytänyt korjattavaa, hieno homma!

Nyt olisikin hieno tilaisuus auttaa itse asiaa, ja avata pari kolme jämäkkää keskustelua mielestäsi rakentavista aiheista, jotta paikan taso nousee niin notta kohina käy.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Markareetta » 04. Joulu 2014 10:20

vaisuliini kirjoitti:
Markareetta kirjoitti:vaisuliini sanoo:

Ok Mikko. Jos se toteutuu, se on varmaan tulleena Jumalalta....

...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥

Raamtusta käy ilmi, ettei kaikki täyttyneetkään profetiat ole
Jumalan Hengestä lähtöisin.

Niin joo, ne väärät profetiat raukeaa tyhjiin.

Hab. 2:3 Näky odottaa vielä aikaansa ja rientää päämääränsä
eikä petä. Jos se viipyy, odota sitä, sillä varmasti se toteutuu
eikä myöhästy.

Hes. 12:25 Mutta se, minkä minä, Herra, puhun, sen minä puhun,
ja se toteutuu eikä enää viivy. Totisesti, minä puhun ja minä
myös toteutan sanani teidän aikananne, te kapinallinen heimo,
sanoo Herra, Herra."
26 Vielä minulle tuli tämä Herran sana:

27 "Ihmislapsi, kuule, mitä Israelin heimo sanoo: 'Näyt, joita
hän näkee, toteutuvat monien vuosien päästä; hän profetoi
kaukaisista ajoista.'
28 Niinpä sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Ei viivy enää
yhdenkään sanani toteutuminen. Jokainen sana, jonka minä
puhun, toteutuu, sanoo Herra, Herra."

Jer. 1:12 Herra sanoi minulle: "Sinä olet nähnyt oikein, sillä
minä valvon, että minun sanani toteutuu."

4Moos. 11:23 Mutta Herra sanoi Moosekselle: "Onko Herran
käsi lyhyt? Nyt saat nähdä, toteutuuko sinulle puhumani sana
vai ei."

(Ne kohdat ovat RK-käännöksestä)

Vähän taisit käsittää väärin, kun sanoin:
Raamtusta käy ilmi, ettei kaikki täyttyneetkään profetiat ole
Jumalan Hengestä lähtöisin.

Apostolien teot
16:16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan,
että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki
ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
16:17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen:
"Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita,
jotka julistavat teille pelastuksen tien."

16:18 Ja tätä hän teki monta päivää.
Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle:
"Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken
sinun lähteä hänestä." Ja se lähti sillä hetkellä.

Tämän sortin "profetoimista" on paljon nykyisin.
Tapahtuu mitä on ennustettu, vaikka
se henki, joka sanomia antaa, ei ole
Jumalan Henki!

5.Mooseksen kirja:
13:1 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä
ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
13:2 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme,
josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan
muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',

13:3 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää,
sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä,
rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja
kaikesta sielustanne.
13:4 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä
peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa,
häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.
Markareetta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Joulu 2014 07:51

*
Ok Markareetta. Käsittääkseni se palvelijatar jolla tietäjähenki, oli uskosta osaton. Minä tapasin muutaman kerran "näkijän" jolla on näkijän lahjat mitkä ei ole Jumalasta ja ne kysyi ensiksi mistä minä olen? Kun he ensin sillä lahjalla totesivat etten ole tästä maailmasta. :shock: Minä vastasin että olen taivaan kansalainen, ne säikähtivät ja häipyivät tiehensä. :shock:

Minä jututin yhtä näkijää mistä se sai näkijän lahjan. Se tuli itsestään häneen jossain vaiheessa ja hän alkoi nähdä asiat läpi. :shock: :? Hän näki minut läpi ja sanoi lähes 90% totta. Kerran jututin parantajan, jolla on parantavat kädet. Kysyin uskooko hän Jeesukseen. Hän vastasi ettei usko. :shock: :? Sanoin hänelle älä eksytä ihmisiä tällä lahjalla. :shock: Semmoisiin juttuihin olen törmännyt ja ne lahjat ei ole Jumalasta. :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Joulu 2014 07:57

*
Minä jaksoin ihmetellä että teiltä tuli paljon kirjoitettavaa, ihan monta sivua niin se pani miettimään miten te osaatte hallita kymmenellä sormella näppäimistöä :roll: vai teillä on kymmenen naputtelukykyistä sormea? :roll: Tai te siis hallitsette vain molemmilla etusormella jotka etsii kokoajan kirjaimia - nenä näppäimistöä päin? :D Sori kyllä välillä tuli mietittyä kans...
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Markareetta » 05. Joulu 2014 10:59

vaisuliini kirjoitti:*
Ok Markareetta. Käsittääkseni se palvelijatar jolla tietäjähenki, oli uskosta osaton. Minä tapasin muutaman kerran "näkijän" jolla on näkijän lahjat mitkä ei ole Jumalasta ja ne kysyi ensiksi mistä minä olen? Kun he ensin sillä lahjalla totesivat etten ole tästä maailmasta. :shock: Minä vastasin että olen taivaan kansalainen, ne säikähtivät ja häipyivät tiehensä. :shock:

Minä jututin yhtä näkijää mistä se sai näkijän lahjan. Se tuli itsestään häneen jossain vaiheessa ja hän alkoi nähdä asiat läpi. :shock: :? Hän näki minut läpi ja sanoi lähes 90% totta. Kerran jututin parantajan, jolla on parantavat kädet. Kysyin uskooko hän Jeesukseen. Hän vastasi ettei usko. :shock: :? Sanoin hänelle älä eksytä ihmisiä tällä lahjalla. :shock: Semmoisiin juttuihin olen törmännyt ja ne lahjat ei ole Jumalasta. :?

Seurakuntiinkin on tullut noita väärien lahjojen käyttäjiä.

Uskovat eivät tutki Raamattua, vaan nielaisevat kaiken mitä
mitä profetioina tarjoillaan. Sama koskee opetuksia, mitä
hulluimmatkin opit menevät täydestä.

Tämä uuskarismaattinen henki on eksytyksen henki
ja se tuo esiin väärän hengen sanomia helluntaiseurakunnissakin,
eikä vain joissakin sisäänpäin lämpiävissä pienyhteisöissä.

Kun oikein jämäkkä edustavan oloinen "veli" tai "sisar" tuo
sanoman, ei sitä edes arvioida, kun monin paikoin
on se arvostelu kielto. Ei saa sammuttaa henkeä - sanovat.
Eikä tiedetä, että Sana sanoo, koetelkaa kaikki ja pitäkää
se mikä hyvää on.

Tätä minä tahdoin sanoa, enkä jankuttaa, jos siltä tuntui…☻
Markareetta

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 05. Joulu 2014 11:19

Markareetan kanssa samaa mieltä. Noita Simeonin kaltaisia on tänäkin päivänä seurakunnissa sisällä. :roll:
Isoäiti

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Joulu 2014 21:14

Eilen illalla:

Kuulustelin kuopukseltani uskonnon kappaleita tulossa olevia kokeita varten.Aiheena oli Jeesus ja opetuslapset kalassa...ja lupaus "minä teen teistä ihmisten kalastajia".
Minä: Mitä ne opetuslapset tekivät silloin kun kalastivat ihmisiä.
Hän: No syntiä!
Minä:Mitä sä ny meinaat...pelleileksä?? :)
Hän:En..kun kyllähän ne nyt tekivät syntiä kun alkoivat napata ihmisiä.
Minä Just joo...ai sä ajattelit sen tuolla tavalla :lol:

Lapsi näköjään eli kuitenkin tätä päivää ja ajatukset lähti tämän maailman pahuudesta.
systeri

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 05. Joulu 2014 23:51

:lol: Ihanaa lapsen logiikkaa :)
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu