Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Lily » 28. Marras 2014 10:21

Hyvä että uskovat paastoavat asian puolesta, toivotaan ja rukoillaan että Herran tahto tapahtuisi.

Voi olla, että moni kansanedustaja on jo väsynyt asian käsittelyyn ja antavat periksi vaikka eivät ole varmoja kannastaan....
Lily

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Marras 2014 14:35

*
:cry:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Marras 2014 15:12

Hulluus pääsi valtaan. Noh, tämä kaikki + uskovien vainot alkavat pikkuhiljaa olla todellista. Näin tapahtuu ennen Jeesuksen Kristuksen toista tulemusta. Vahva yhteys ja rukouselämä on tärkeä, että Jumala vahvistaisi vainoissa ja koettelemuksissa.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Marras 2014 15:18

*
Niin Juha mutta pelkoni on se että avioon mennyt homoseksuaalisesti pariskunta tunkeutuu uskovien piiriin esim. rukouskokoukseen eikä halua tehdä parannuksen homoudesta ja yhtyy palvelemaan Jumalaa kanssamme. :thumbdown:

Mutta fb:ssa hurrattiin kovasti niin siten simmuun pisti eräs kuva ja sen alla olevaa tekstiä jossa lukee; 'Rakkaus voitti ja me teimme historiaa! Kaksi äänestystä on vielä edessä, mutta tasa-arvoinen avioliittolaki etenee.' Mitä se tarkoittaa? Kaksi äänestystä edessä? Eli meillä on vielä mahdollista paastota rukoillen ja taistellen jatkossa...?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Marras 2014 15:33

*
Söin äsken suklaakakkupalan suruun kun paasto on ohi ja nyt minua painaa huolestuttavat ja pelättävät asiat mitä homolaki tuo tullessaan ~ ajatellen perheemme, sukulaisiamme ja kamupiiriämme jotka eivät ole vielä pelastunut. *huoh* :cry:

Onnekkaita olivat ne uskovat jotka aiemmin kuolivat näkemättä kauhistuttavaa lopunaikaa. Olisimpa minä yksi niistä... :( Miksi olen lopunajan uskovia? Että pelottaa vielä...
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Marras 2014 16:35

*
On kai pientä toivon valoa edellämme eli adressin allekirjoittamisen kanssa...
Minä allekirjoitin äsken jo. Lohduttaja Jumala on kanssanne.

https://www.adressit.com/muistutus_emme ... ittolaille

PS. Jakakaa tämä adressi eteenpäin Jumalan omille allekirjoitettavaksi, kiitos!
vaisuliini

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Marras 2014 23:51

Alkaa viimeisetkin uskovat lähteä ulos kirkosta...
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/k ... ia/682752/
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Lily » 29. Marras 2014 00:12

Tai uskonnolliset. Kuitenkin eri seurakunnissa on paljonkin uskonnollisia ja muuten vaan konservatiivisia ihmisiä, jotka pitää kiinni kristillisistä arvoista, kuitenkaan elämättä niiden mukaan itse.
Lily

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 29. Marras 2014 02:58

*
Varmaan Jumala lähettää kurituksia Suomen kansalle ja tälle maalle kun se luopuu Jumalasta ja kannattaa homolakia. Löysin erään profetian jonka mukaan Suomi kuuluu Venäjälle ja Venäjä kävelee noin vaan Suomeen käyttäytyen ikään kuin Venäjä omistaisi Suomen. :shock: :?

Tauno Rantalan ennustusprofetia 1.6.1999

Herätessäni 1.6.1999 aikaisin Herra alkoi puhua minulle ja sanoi: "Nouse ylös, ota kynä ja paperia ja kirjoita, sillä minä annan sinulle sanoman."
Venäjän puolelta tuli yli rajan tiedustelujoukkoja, joita suomalaiset sotilaat lähtivät jäljittämään. Kun he kohtasivat heidät, he alkoivat ampua suomalaisia tuliaseilla. Joku suomalaisista sotilaista kuoli.Toisia joukkoja Venäjän puolelta tuli yli rajan taas uudelleen. Suomalaiset sotilaat lähtivät heidän jälkeensä. Tälläkerralla heidän kesken ei syntynyt tulitaistelua. He veivät nämä venäläiset sotilaat rajavartioasemalle. Kun heiltä kysyttiin, minkä tähden he tulivat Suomen puolelle, he sanoivat, että heille sanottiin Venäjän puolella, ettei mitään rajaa enää ole olemassakaan - Suomi kuuluu Venäjään.Tästä alkoi kovat kyselyt ja neuvottelut. Kuka näin on käskenyt ja sanonut? Mutta hallitusmiehet alkoivat syytellä toisiansa sanoen "Sinä sen olet sanonut" ja toinen taas "Eipä, sinä sen olet sanonut". Lopuksi ei mitään selvää tullut, kuka sen oli sanonut.

Jonkin ajan kuluttua tuosta Vaalimaan rajapuomi avattiin kokonaan ja venäläiset sotilaat tulivat Suomen puolelle - mitään lupaa kysymättä! Suomalaiset sotilaat yrittivät heitä pysäyttää rauhanomaisin keinoin, mutta eivät he mitään välittäneet, vaan jatkoivat matkaansa aina Kouvolan kaupunkiin asti. Sinne saavuttuaan he laittoivat leirinsä pystyynja alkoivat asumaan teltoissansa.Nyt alkoivat neuvottelut taas hallitusten kesken. Mitä tämä tarkoittaa? He vain sanoivat: "Me olemme pakotetut ottamaan Suomi sellaiseksi puskurialueeksi, etteivät NATOn joukot tule meidän rajamme taakse. Samalla me vartioimme myös teitä.Suomen hallituksessa käytiin neuvotteluja, mitä nyt tehdään. Amerikka jo antoi venäläisille uhkavaatimuksen, mutta venäläiset sanoivat, että Suomen on itse vastattava heille - kyllä tai ei! Suostutaanko vapaaehtoisesti?Suomen hallituksessa nähtiin parhaaksi suostua, koska kieltäytyminen olisi merkinnyt sotaan joutumista.

Edelleen käytiin neuvotteluja Venäjän hallituksen ja Suomen välillä. Miten se toteutetaan?Heillä oli valmis suunnitelma: Hankoniemi, Kotka rannikkokaupungeista, myös Helsinkiin pieni puolustuspaikka. Sitten Lahteen ja Tampereelle puolustus- ja tutka-asemat. Jyväskylään varuskunta panssariosastoineen. Siitä ylöspäin kaupungit Kokkola ja Kemi. Ilmavoimat Rovaniemelle ja Sallaan.Tämä oli Suomen hallitukselle kova sana otettavaksi vastaan. Mutta toinen vaihtoehto olisi ollut sotatantereeksi muuttuminen.Tämä on osa Jumalan rangaistusta, kun olemme menneet Euroopan unioniin.

Lahdessa 1.6.1999 Tauno W. Rantala

Tauno Rantalan profetia 17.11.2007 Suomen kansalle!

Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta. Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan. Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä. Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin tunnon ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.

Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämän menoon. 1. Moos. 19:15-29.

Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. Hes. 18:23.

Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi. Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta. Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään.

Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.

Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille. :shock: :roll:
Mitä mieltä olette tästä profetiasta? Jumalalta tulleena kans?

https://jyrkiola.puheenvuoro.uusisuomi. ... a-suomelle
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 29. Marras 2014 09:53

vaisuliini kirjoitti:Mitä mieltä olette tästä profetiasta? Jumalalta tulleena kans?

https://jyrkiola.puheenvuoro.uusisuomi. ... a-suomelle

Profetioista on hirveän vaikea sanoa mitään varmaa, etenkin nykyaikana kun joka tuutista tulee jotain ihmisten omaa profetiaa.

Aika näyttää, eli paras konsti on odottaa ja katsoa toteutuuko asia.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu