Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja paa » 26. Marras 2014 21:04

vaisuliini kirjoitti:*
Olen ymmällä tästä fb-viestistä jonka minä sain yksityisviestillä. :shock: :crazy:
Mitä tämä on? Mitä te tuumitte tästä?

Tämä on sinulle! Lue tämä loppuun asti! Lähetin sinulle enkelin huolehtimaan sinusta mutta se palasi takaisin ja kysyin siltä "miksi"? Enkeli sanoi, "enkelit eivät huolehdi muista enkeleistä"! 20 enkeliä on elämässäsi. 10 nukkuu, 9 heistä leikkii/touhuaa ja yksi heistä lukee tätä viestiä. Jumala on nähnyt vastoinkäymisesi joidenkin asioiden kanssa ja Jumala sanoo että ne on nyt ohitse ja siunaukset on nyt tulossa sinun kohdallesi. Jos uskot niin Jumalaan niin lähetä tämä viesti 14 ystävällesi, minä mukaan lukien. Jos en saa sitä takaisin, arvelen etten ole yksi niistä. Niin nopeasti kun saat 5 vastausta, joku jota rakastat yllättää sinut....ei ole vitsi! Lähetä tämä viesti eteenpäin. Älä ohita sitä! Sinua testataan ja Jumala tulee laittamaan kuntoon kaksi isoa asiaa tänä iltana toivomuksestasi. Jos uskot Jumalaan, tiputa kaikki ja ohita HUOMENNA ON ELÄMÄSI PARAS PÄIVÄ. ÄLÄ KATKASE TÄTÄ KETJUA. LÄHETÄ TÄMÄ 14 YTÄVÄLLESI 10SSÄ MINUUTISSA, SE EI OLE NIIN VAIKEAA. KUKA LÄHETTÄÄ TÄMÄN SINULLE TAKAISIN VÄLITTÄÄ SINUSTA.

Joku enkelifani asialla? :roll: No en tiedä, mutta en kyllä ymmärrä mitä tällä haetaan.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Lily » 26. Marras 2014 22:07

Tulee mieleen vanhat ketjukirjeet, ihan samanlainen viestin muoto, on vaan laitettu enkelihömppä sisältöön...
Lily

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 27. Marras 2014 00:02

Voi kun tämä maailma on sekaisin ja tuntuu, että uskovatkin on sekaisin ja kiihkoilevat. Yrittävät lihallisesti käydä sotaa pimeyttä ja lihaa vastaan. Se ei vaan onnistu sillä tavalla. Paasto ja rukous on hyvät aseet.
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 27. Marras 2014 08:51

Mitä mieltä olette muuten noista mielenilmauksista eduskuntatalolla. Onko se viisasta? Käytetäänkö siinä maailman keinoja? Pysyvätkö ne yleensä rauhallisina ja asiallisina? Vai olisiko viisainta vaan laittaa rukoustiimejä kasaan joka maankolkkaan? En ole koskaan ollut mukana, niin en tiedä ovatko pysyneet asiallisina.
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Lily » 27. Marras 2014 12:59

Tällainen kirjoitus tuli äsken vastaan. Kirjoittaja taitaa olla ateisti. Kirjoituksessa oli kyllä paljonkin hyviä mielipiteitä avioliitosta ja sukupuolineutraalista avioliittolaista.

Itse en ole vielä itseasiassa törmännyt tällaiseen kirjoitukseen, jossa olisi pohdittu avioliiton rikkoutunutta tilaa kirjoittajalta joka ei ole uskossa. Hienoa olisi kuulla, että kirjoittaja tulisi uskoon.

Oikealla ja moraaliselle tasolla hyvää pohdintaa, joskin olen muutamasta kohtaa eri mieltä.

Muitten mielipiteitä kirjoituksesta?

https://sarastuslehti.com/2014/11/21/ku ... violiiton/
Lily

ViestiKirjoittaja paa » 27. Marras 2014 16:53

Isoäiti kirjoitti:Mitä mieltä olette muuten noista mielenilmauksista eduskuntatalolla. Onko se viisasta? Käytetäänkö siinä maailman keinoja? Pysyvätkö ne yleensä rauhallisina ja asiallisina? Vai olisiko viisainta vaan laittaa rukoustiimejä kasaan joka maankolkkaan? En ole koskaan ollut mukana, niin en tiedä ovatko pysyneet asiallisina.

Olen miettinyt ihan samaa, että ovatko nuo maailman keinoja? Ken tietää, kertokoon :thumbup:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja JHK » 27. Marras 2014 17:02

https://verkkolahetys.eduskunta.fi/webt ... 0&l=fi&t=0

Klo 17:00 alkaa avioliittolain käsittely, tuolta pääsee vakoilemaan :D
JHK

ViestiKirjoittaja JHK » 27. Marras 2014 18:36

https://areena.yle.fi/tv/2498500/ Tuolta voi kanssa seurata, ei vaadi niin raskasta nettiyhteyttä.

Mika Niikko (Ps) piti mahtavan puheen heti edustajien puheenvuorojen alkuun, ja kehotti eduskuntaa kuulemaan Jumalan sanaa.
JHK

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Marras 2014 09:18

*
TÄNÄÄN 28.11.2014 KLO 13:00 EDUSKUNTA ÄÄNESTÄÄ SUKUPUOLINEUTRAALISTA "HOMOLAKI" AVIOLIITOSTA. HESARIN MUKAAN PUOLESTA ON 99, VASTAAN 79 JA EPÄVAEMOJA 21. PUHEMIES EI ÄÄNESTÄ. JOS EPÄVARMOJA ÄÄNESTÄISIVÄT VASTAAN, LAKIALOITE EI MENE LÄPI. EPÄVARMOJA OVAT SEURAAVAT, HEIDÄN PUOLESTAAN PITÄÄ RUKOILLA, KOSKA MAAMME KOHTALO RIIPPUU TÄSTÄ ÄÄNESTYS TULOKSESTA. HEINONEN TIMO ; JUVONEN ARJA ; KALLI TIMO ; KANERVA ILKKA ; KIURU PAULI ; KOPRA JUKKA ; KORKONEN TIMO V ; KÄÄRIÄINEN SEPPO ; LAUSLAHTI SANNA ; LEPPÄ JARI ; LINTILÄ MIKA ; MATIKAINEN-KALSTRÖM MARJO ; MÄKELÄ OUTI ; PUUMALA TUOMO ; ROSSI MARKKU ; SAARINEN MATTI ; SALOLAINEN PERTTI ; SATONEN ARTO ; TOIVAKKA LENITA ; VAHASALO RAIJA ; WALLIN HERRY. YESUHA SIUNAUSTA NÄIDEN KANSANEDUSTAJIEN JA KAIKKIEN 200 YLLE!!!

*kopioinut tuon tuosta fb:sta*
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Marras 2014 09:24

*
Haastan sinut mukaan kolmen päivän paastoon

Hyvin moni kristitty ihminen on päättänyt rukoilla ja paastota tiistain, keskiviikon ja torstain, jotta perjantaina eduskunnassa käsiteltävänä oleva homoliittolaki ei menisi läpi.

En tiedä kuka on idean alullepanija, mutta tiedän monien ihmisten paastovan ja rukoilevan tämän asian takia.

Paasto on hyvin Raamatullinen tapa, mm. Jeesus kehottaa ihmisiä paastoon.

Jos olet terve, eikä sinulla ole mitään sellaista lääkitystä meneillään minkä aikana paastoa ei suositella, niin liity kasvavaan joukkoomme ja aloita täydellinen syömättömyys klo 24.00 tänäään maanataina - tai jo aiemmin. Paastoja on monenlaisia, mutta kuten edellisestä lauseestani huomasit; ehdotan sinulle nestepaastoa. Älä siis syö mitään kiinteää ruokaa näinä kolmena vuorokautena. Vettä ja hyvin laimeaa sokeripitoista nestettä voit juoda, mutta kehotan sinua jättämään pois jopa nk. paastomehutkin. Ne ovat kalliita ja mielestäni turhia. Muista kuitenkin juoda, ettet kuivu.

Jos koet, että tuo paasto on sinulle liian rankka, niin puolipaasto on toinen vaihtoehto sinulle. Syö vain kerran päivässä ja silloinkin hyvin kevyesti. Jätä kahvi ja maito pois ja juo vain vettä ja ehkä aivan vähän laimeaa sokeripitoista mehua.

Lopeta paasto vasta perjantai-aamuna. Jos kuitenkin käy niin, että lankeat ensimmäisenä tai toisena päivänä hieman syömään, älä keskeytä paastoa vaan jatka. Nälän tunne on pahin kahtena ensimmäisenä päivänä, mutta kolmannesta päivästä eteenpäin paasto on paljon helpompaa.

Muista ennekaikkea rukous. Jumala kuulee vanhurskaiden rukoukset - etenkin silloin kun paastoat. Minulla itselläni on kokemusta rukous- ja paastojaksoista ja jälkeenpäin olo on ollut todella hyvä. Moni asia on selkiytynyt paaston aikana tai pian sen jälkeen ja jopa rukousvastauksia on tullut paljon.

Jos seurakunnassasi järjestetään näinä kolmena päivänä rukoustapahtumia tai rukouskokouksia, kehotan sinua osallistumaan. Yhteisessä rukouksessa on valtava voima! Muista ettet ole yksin. Lukuisat Helluntaiseurakunnat, Vapaaseurakunnat sekä Metodistiseurakunnat rukoilevat näinä päivinä, jotta Suomen kansa ei tekisi tätä pahaa virhettä ja kääntäisi selkäänsä Jumalalle. Rukoile myös kansanedustajien puolesta.

https://artolehkamo.puheenvuoro.uusisuo ... n-paastoon
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu