Niin ...no itse olen ajatellu asian hieman toiselta kulmalta asiaa peilaten ...Se ,kuinka jokainen vastaa vain omista synneistään pitää paikkansa ,mutta se kirous saattaisi olla jotakin sellaista vaikeutta tai sairautta tai muuta vastaavaa ,josta ihminen Ei joudu tilille ,mutta joutuu kärsimään isien pahat teot ,ellei Jumala armahda.
Tarkoitan myös sitä ,että jossain siellä menneisyydessä on saattanut olla noituutta yms täysin Jumalan vastaista toimintaa kenties ,jossakin on saatettu solmia kirouksia jälkipolvien päälle ????????? näitä olen pohtinu .Mutta se synti asia kuitenkin on niin ,että ihminen itse mitä syntiä tekee niin hän vastaa siitä itse täysin 100pros.
Nyt kun olen Jeesuksen oma niin tiedän ,että Jeesuksen veri on minut puhdistanut ja Hänessä on elämäni.
Näitä kirous asioita joskus aikoinaan tuli tutkittua ja silloin tällöin törmäsin sukuihin ,joissa avoimesti sanottiin olevan esim noitia .Eräässä suvussa suvun mies osasi nähdä asioita ja pohdin sen voiman alkulähdettä.Toki ei tullut keskusteltua heidän suhteestaan Jeesukseen .