Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Syys 2014 12:22

*
Heh joo, Paa... Sama vika itselläni kans :oops: :D

................♥.............♥..............♥.................♥....

Minä äsken törmäsin yhteen linkkiin. Pitäisikö huolestua siitä? Se järjestää koulutuksen mutta vaarallista siinä on koska Raamatun mukaan saatana osaa tekeytyä valkeuden enkeliksi. Ihmisten ei tulisi hakea turvan vain enkeleiltä... :shock: :?

https://www.valonpolku.com/koulutukset/ ... akoulutus/
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 28. Syys 2014 15:03

vaisuliini kirjoitti:*
Heh joo, Paa... Sama vika itselläni kans :oops: :D

................♥.............♥..............♥.................♥....

Minä äsken törmäsin yhteen linkkiin. Pitäisikö huolestua siitä? Se järjestää koulutuksen mutta vaarallista siinä on koska Raamatun mukaan saatana osaa tekeytyä valkeuden enkeliksi. Ihmisten ei tulisi hakea turvan vain enkeleiltä... :shock: :?

https://www.valonpolku.com/koulutukset/ ... akoulutus/

Pitäisi huolestua. Lainauksia sivuilta:

"Haluaisitko työskennellä enkeleiden kanssa vahvemmin ja oppia tekemään enkelitulkintoja? Tässä upeassa koulutuksessa avaudutaan yhä puhtaammaksi kanavaksi, jotta voimme aistia enkeleiden viestejä mahdollisimman selkeästi. Koulutuksen tavoitteena on oma henkinen kasvu, jotta voit tehdä luotettavia enkelitulkintoja muille ihmisille.

Koulutuksen aikana opit aistimaan tarkemmin enkeleitä ja energioita ja saat työkaluja miten voit kehittää selväaistejasi (selvätietäminen, selväkuuleminen, selvänäkeminen, selvätunteminen). Opettelemme intuitiivisen tavan käyttää enkelikortteja sekä opiskelemme myös enkelitarotkorttien maailmaa sekä heilurin käyttöä. Pääpaino on kuitenkin opetella aistimaan selkeästi enkeleiden viestejä omalla tavallasi. Koulutuksen aikana vahvistat suhteitasi enkeleihin ja saat paljon kokemusta enkelitulkintojen tekemisestä."

Tämähän on kuin avointen ovien päivät henkivalloille; oikeen kerjätään jotain riivaajaa asumaan itseensä :shock:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja paa » 28. Syys 2014 15:08

Tuli vielä enkeleistä mieleen, että joka aamu töihin mennessä kävelen sellaisen ihmeellisen liikkeen ohi, joka tarjoaa "enkeliterapiaa" asiakkaille :D En kyllä menisi, ihan jo siksi kun näyteikkunat ovat täynnä pystyyn kuolleita viherkasveja.. että jos kukille käy noin, niin miten mahtavat asiakkaat voida "terapiaa" saatuaan :lol:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Syys 2014 20:49

vaisuliini kirjoitti:*
Ihana kertomus. Mielipiteitä? :angel:

https://artolehkamo.puheenvuoro.uusisuo ... -taivaassa

Sanoisin että ohi Raamatun opetuksen menee tällaiset "taivaskokemukset", vaikka ihanilta kuulostavatkin.
Kyllä Raamatun ja sen mitä sinne on kirjattu tulisi riittää uskoville.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Syys 2014 21:30

Jari Aarnio, syytön huumepoliisin päällikkö, josta tehty syyllinen?
https://www.vantaansanomat.fi/blogi/228 ... ien-ansaan
https://keskustelu.suomi24.fi/node/12433603

Sama kaveri oli jo joitakin vuosia sitten syytettynä, mutta kaikki syytteet hylättiin, vailla mitään perusteita.
Nyt on sama syyttäjä taas Aarnion kimpussa. Liian rehellisen poliisin ajojahti, on oma mielipiteeni.
Aarnion oman, rakenteilla olevan talon pihalta, löytyi kätkettynä 650 000eur rahaa...
Huonosti lavastettu juttu. :thumbdown:
Yhtä surullinen tapaus, kuin ns. "Ulvilan murha-oikeudenkäynti". Läpimätä on esivalta Suomessakin.

Ihan suunnattomasti ottaa päähän se, että miten nykyään voidaan kenestä tahansa lavastaa syyllinen ties
mihin rikoksiin. Rehelliset ihmiset saavat syyttä kärsiä. Ja oikeat rikolliset vaan jatkavat toimiaan, kun hyväveli-verkosto pitää omistaan huolen.

Aarnio läheisineen on rukouksissani. Kunpa tämä hyvä mies saisi pian tulla uskoon.

Paha saa lopulta kyllä palkkansa. Siihen voi onneksi luottaa, mutta silti harmittaa kun pitää tällaisia teatteri-esityksiä seurata.

2. Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi.
5. Vanhurskasten aivoitukset ovat oikeat, jumalattomien hankkeet petolliset.
17. Toden puhuja lausuu oikeuden, mutta väärä todistaja petoksen.
19. Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.
20. Jotka pahaa miettivät, niillä on mielessä petos, mutta jotka rauhaan neuvovat, niille tulee ilo.
21. Ei tule turmiota vanhurskaalle, mutta jumalattomat ovat onnettomuutta täynnä.
22. Herralle kauhistus ovat valheelliset huulet, mutta teoissaan uskolliset ovat hänelle otolliset.
28. Vanhurskauden polulla on elämä, ja sen tien kulku ei ole kuolemaksi.
(Sananl.12)
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Siivetön » 29. Syys 2014 06:42

tanu kirjoitti:Jari Aarnio, syytön huumepoliisin päällikkö, josta tehty syyllinen?
https://www.vantaansanomat.fi/blogi/228 ... ien-ansaan
https://keskustelu.suomi24.fi/node/12433603

Sama kaveri oli jo joitakin vuosia sitten syytettynä, mutta kaikki syytteet hylättiin, vailla mitään perusteita.
Nyt on sama syyttäjä taas Aarnion kimpussa. Liian rehellisen poliisin ajojahti, on oma mielipiteeni.
Aarnion oman, rakenteilla olevan talon pihalta, löytyi kätkettynä 650 000eur rahaa...
Huonosti lavastettu juttu. :thumbdown:
Yhtä surullinen tapaus, kuin ns. "Ulvilan murha-oikeudenkäynti". Läpimätä on esivalta Suomessakin.

Ihan suunnattomasti ottaa päähän se, että miten nykyään voidaan kenestä tahansa lavastaa syyllinen ties
mihin rikoksiin. Rehelliset ihmiset saavat syyttä kärsiä. Ja oikeat rikolliset vaan jatkavat toimiaan, kun hyväveli-verkosto pitää omistaan huolen.

Aarnio läheisineen on rukouksissani. Kunpa tämä hyvä mies saisi pian tulla uskoon.

Paha saa lopulta kyllä palkkansa. Siihen voi onneksi luottaa, mutta silti harmittaa kun pitää tällaisia teatteri-esityksiä seurata.

2. Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi.
5. Vanhurskasten aivoitukset ovat oikeat, jumalattomien hankkeet petolliset.
17. Toden puhuja lausuu oikeuden, mutta väärä todistaja petoksen.
19. Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.
20. Jotka pahaa miettivät, niillä on mielessä petos, mutta jotka rauhaan neuvovat, niille tulee ilo.
21. Ei tule turmiota vanhurskaalle, mutta jumalattomat ovat onnettomuutta täynnä.
22. Herralle kauhistus ovat valheelliset huulet, mutta teoissaan uskolliset ovat hänelle otolliset.
28. Vanhurskauden polulla on elämä, ja sen tien kulku ei ole kuolemaksi.
(Sananl.12)

Itse en tunne henk.kohtaisesti tätä Aarniota, mutta olen toisenkin kerran miehelleni maininnut uutisia katsoessamme, että voikohan tuo olla totta, vai onko tuossa taustalla nyt jokin ajojahti.

Muistaakseni joitakin vuosia sitten, kun Aarnion porukat paljastivat jonkun urheilijan, jonka isäkö? oli jokin poliisipamppu, hän sai uhkailuja siitä, että tulee vielä katumaan tuota tekoaan ja onko tämä nyt seurausta siitä, sitä olen miettinyt??
Siivetön

ViestiKirjoittaja tanu » 29. Syys 2014 09:42

Surullista miten niin monet tuomarit ovat Suomessa täysiä rikollisia. Pieni piiri pyörii. Suojelevat toisiaan
ja jopa tekevät täysin lain vastaisia päätöksiä vapauttaakseen toiset hyväveli-verkoston jäsenet syytteistä.
Valehtelua ja esitutkinta-aineiston tuhoamista jne.
Suurimmat rikolliset löytyvät lain "oikealta" puolelta. Nämä ovat mielestäni todella raukkamaisia ihmisiä, jotka käyttävät virka-asemaansa
ja lain suomaa turvaa tehdessään rikoksia.

Tässä eräs kirjoitus(ketjun ensimmäinen), josta käy hyvin selville miten homma toimii.
"Poliisi saa väärentää esitutkintapöytäkirjan"
https://sanomat24.fi/keskustelu/index.php?topic=1234.0
tanu

ViestiKirjoittaja tanu » 29. Syys 2014 09:47

tanu kirjoitti:Surullista miten niin monet tuomarit ovat Suomessa täysiä rikollisia. Pieni piiri pyörii. Suojelevat toisiaan
ja jopa tekevät täysin lain vastaisia päätöksiä vapauttaakseen toiset hyväveli-verkoston jäsenet syytteistä.
Valehtelua ja esitutkinta-aineiston tuhoamista jne.
Suurimmat rikolliset löytyvät lain "oikealta" puolelta. Nämä ovat mielestäni todella raukkamaisia ihmisiä, jotka käyttävät virka-asemaansa
ja lain suomaa turvaa tehdessään rikoksia.

Tässä eräs kirjoitus(ketjun ensimmäinen), josta käy hyvin selville miten homma toimii.
"Poliisi saa väärentää esitutkintapöytäkirjan"
https://sanomat24.fi/keskustelu/index.php?topic=1234.0

Täytyy kyllä olla täysin omantuntonsa paaduttanut ihminen, että näihin tekoihin kykenee.
Toisaalta raha ja valta ja synnin orjuus saa ihmisen tekemään mitä tahansa.

Valitettavasti homma toimii niin hienosti, että ei taida nämä teot tulla julki kuin vasta viimeisellä tuomiolla.
Onneksi silloin tuomitsemassa on täysin oikeudenmukainen, lahjomaton ja erehtymätön tuomari, Herra Jeesus.
tanu

ViestiKirjoittaja tanu » 29. Syys 2014 09:58

Kylläpäs löytyy helposti googlaamalla tietoa, että miten oikeusjärjestelmä Suomessa toimii...
https://www.mikkoniskasaari.fi/node/181

Tieto tosiaan lisää tuskaa. Mutta silti suututtaa ihan hirvittävän paljon...
tanu

ViestiKirjoittaja paa » 29. Syys 2014 17:40

No minusta tuo Ulvilan tapaus on mennyt ihan sekoiluksi. Taitaa vain asianomainen itse tietää kuka teki ja mitä.
paa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu