Mikko Murpatti kirjoitti:Etpäs kiemurtele tästä noin helpolla , vaan ole hyvä ja vastaa esittämiini kysmyksiin jotka vaivaa nähden olen kahdesti sinulle esittänyt kuvilla ja ilman.
Kysymykset ovat:
1) Mikä tekee karjaeläimen kuvasta iljettävän?
2) Miksi ei ole karjaeläimen kuva maitopurkissa iljetys Jumalalle kun kerran tässäkin lauseessa karjaeläimen kuva on iljettävä ?
3) Samoin pylväs on vain pylväs, ellei sille anneta hengellistä merkitystä ja pyhitetä aseralle, kommentoisitko laittamastani postista kuvallisia esimerkkejä ja mitä olet niistä mieltä, eli oletko sitä mieltä että pylväät ovat yleisesti syntiä ja pitäisi poistaa ja jos vain jotkut pylväät ovat syntiä niin kerrotko omin sanoin milloin pylväs tulee syntiseksi pylvääksi?
4)
27 Älkää keritkö tukkaanne päälaen ympäriltä, äläkä leikkaamalla turmele partasi reunaa.
28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.
Viimeinen kysymys onko pelkkä ihopiirros kielto tässä voimassa vai onko myös parran leikkaaminen ja tukan keritseminen päälaen ympäriltä kielletty?
Kiitos.
Ihmeissäni ja vähän kauhuissanikin luen tätä viestiäsi.
En tiedä, miksi käyt näin kuumana tämän asian kohdalla ja miksi syytät minua kiemurtelusta, vaikka tiedän itse, ettei minulla ole mitään tarvetta kiemurrella mistään mihinkään.
En ole edes missään kohdin vedonnut kyseisiin Moos.kirjan kohtiin tässä asiassa tai tuonut ainuttakaan Moos,kirjan kohtaa esille, joten oudolta tuntuu, että miksi vaadit juuri minulta vastauksia sellaisiin Raam.kohtiin, joidenka en ole edes väittänyt millään tavoin liittyvän kyseiseen aiheeseen???
Olen kertonut oman kokemukseni kyseisen asian kohdalla ja tuonut esille Hesekielissä olevan kohdan ja pyydän syvästi anteeksi, etten ole ehtinyt edes paneutumaan Sinun esille tuomiisi kohtiin, sillä minut on esim. eilen iltapäivällä hälytetty erääseen perheeseen eräänlaisena kriisihälytyksenä, josta tulin juuri hetki sitten valvottuani siellä eilisestä päivästä tähän iltapäivän saakka, joten minulla ei ole ollut mitään mahdollisuutta paneutua noihin Sinun esille nostamiisi aiheisiin tai kyseisiin Moos.kirjan kohtiin.
Joten saatte ihan vapaasti syyttää minua kiemurtelusta tai Jumalan Sanan vääristelystä, kuten näissä teksteissänne teette.....
Mikko kirjoittaa:
Etpäs kiemurtele tästä noin helpolla , vaan ole hyvä ja vastaa esittämiini kysmyksiin jotka vaivaa nähden olen kahdesti sinulle esittänyt kuvilla ja ilman.
Juha kirjoittaa:
Mutta tuo sivuuttaminen kertoo juuri siitä että asioita ei osata perustella Raamatulla vaan mieluummin tykätään jäädä omiin juurtuneisiin käsityksiin eikä haluta edes Raamatun valossa asiasta rehellisesti keskustella. Tätä voisi myös kutsua Raamatun, eli Jumalan sanan vääristelyksi.
..... sillä ei minun elämäni siihen kaadu ja tiedän, että Jumala näkee ja tietää totuuden tässäkin asiassa ja se riittää minulle.
Kerroin muuten jo ihan ensimmäisessä tektissäni tähän asiaan liittyen näin:
Eli omalla kohdallani sanon myöskin totaalisen - EI - :n tatuoinnelle ja tuon nimenomaan omalla kohdallani, eli en näe oikeudekseni tuomita muita, mutta minulle henk.kohtaisesti ainakin Isä teki selväksi, että eivät ole Hänen mielensä mukaisia, eivät edes ristin kuvat tms.
Joten voitte ja saatte nähdä asian ihan niin kuin Raamatulliseksi koette ja ottaa tatuointeja itseenne vaikka päästä kantapäihin saakka, jos sen voitte tehdä hyvällä omallatunnolla ja näette sen Jumalan mielen mukaisena, en minä tule teitä tuomitsemaan, mutta Taivaan Isälle kiitos, minullakin on oikeus ja lupa päättää siitä, minkä koen omalla kohdallani oikeaksi tai vääräksi ja myöskin toimia ja elää sen mukaisesti.