PetriFB kirjoitti:
Olen ollut tosi kiireinen muutaman päivän ajan. Tein paviljonkiin puukaton (vaimoni avusti). Kangaspeitteet ja kestopeitteet eivät kestä Suomen säitä kovinkaan pitkään. Kattorankennelma ei ole vieläkään ihan valmis, mutta nyt ei enää ole huolta lumikuormasta. Teen vielä tötsän tohon keskellä ja siiheen puutangon, johon kiinnitetään ehkäpä vaikka omatekoinen lippu tai viiri, jossa lukee jotakin Raamatusta jne. Voi olla että kokonaan valmistuu vasta ensi vuonna jos Herra suo ja elämme sinne asti. Uskomattoman kovaa hommaa tuollaisen pienen katon tekeminen. Vaikeissa asennoissa piti lautoja kiinnitellä. Suoja-aineella käsitteleminen oli myös kova homma kun joutui koko ajan katolla kyykkimään loivaan alamäkeen. Otti koville kun lähes sata kiloa piti kannatella tuolla.
PetriFB kirjoitti:[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OFXlDg_jwf0[/youtube]
Ukrainan kriisi ei syntynyt yllättäen vaan oli Venäjän pitkällisen suunnittelun tulos, sanoo presidentti Vladimir Putinin entinen neuvonantaja Andrei Illarionov sanomalehti Postimeesin mukaan.
vaisuliini kirjoitti:*
Hyvä että Soini nyt puhuu EU:n eroamisesta.Irti EU:sta eli pois pedon liitosta.
![]()
![]()
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uuti ... anestyksen
vaisuliini kirjoitti:*
Niin Janne. Mutta kesällä oli se juttu lehdessä että EU aikoo kieltää kotipihalla olevien yrttien kasvatuksen ja sanoi että pitää ensin anoa luvan kasvattaakseen.![]()
Niin minulle tuli sellainen kuva kun antikristuksellisena aikana ei voi mitään kasvattaa edes omalla kotipihalla. Jos salassa kasvatetaan omalla kotipihalla, itse voi syyllistyä rikokseen. Raamattu kehottaa olemaan kuuliainen esivallan laille, jolle ei itse jäisi syyllistymään.
Niin siksi haluaisin että Suomi eroaisi EU:sta niin siten omaatuntoa ei enää vaivaisi ja saisi turvallisin mielin kasvattaa omalla kotipihalla ne yrtit. 50 000 allekirjoittajaa tarvii niin siten Suomi pääsee eroon EU:sta. Se parempi... omantunnon takia.
Hepr. 10:22 astukaamme esiin vilpittömin sydämin, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä. RK
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa