Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Huhti 2011 02:19

Näin on Toni, Herra Jeesus auttaa meitä. Lihassamme ei ole mitään hyvää eli omin voimin emme pysty selvittämään elämän vaikeuksia mutta kun käännymme Pyhän Hengen kautta Jeesuksen puoleen niin saamme Hänen armostaan voimia selvitä vastoinkäymisistä. Olit löytänyt hyvin lohduttavia Raamatunkohtia tähän vaikeaan elämäntilanteeseen. Toivotaan rukouksissa Herralta apua, että lähimmäisemme löytäisivät Jeesuksen elämiinsä jossain elämiensä vaiheissa. Usein tarvitaan ihmisen elämään ahdistusta ja hyvin vaikeita koettelumuksia, että ihminen alkaa ajattelemaan hengellisiä asioita ja kaikkivaltiasta Jumalaa.

Jumalan siunausta sinulle ja kaikille foorumilaisille ja muillekin lukijoille.

Kiitos Herra Jeesus, että voimme sydämen uskomme tähden kääntyä hädässämme sinun puoleesi Pyhän Hengen kautta. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lumina* » 08. Huhti 2011 22:35

Mä taidan poistaa tään vuodatuksen...koski "palia" ,antaa olla :)
Lumina*

ViestiKirjoittaja toni t » 20. Huhti 2011 23:36

Foorumilla on chattikin joka tulee näkyviin ylös vasta kun on kirjautunut sisään. Vois chattailla joskus ;gladly:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 21. Huhti 2011 09:37

Kas :) Enpä tiennytkään chatista :) Sehän on hyvä ominaisuus ;gladly:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja Lumina* » 21. Huhti 2011 09:43

Aivan ..chattaillaan kun on enemmän aikaa..nytkin olis kosolti asiaa esim. Jumalan kuvasta mutta käyn laittamas jotain raamattupalstalle mitä äsken mietin :-P :) Siunausta!
Lumina*

ViestiKirjoittaja toni t » 22. Huhti 2011 21:25

Kiitos Herralle! Tästä foorumista. On ollut todella hyvä että olemme käsitelleet foorumilla mahdollisimman paljon eri aiheita. Siitä on ollut minulle pajon hyötyä esimerkiksi kun on tullut tilanteita jossa joutuu nopeasti vastaamaan johonkin tiettyyn aiheeseen. Olen silloin etsinyt täältä foorumilta ketjun jossa olemme keskustelleet ja tutkineet ajan kanssa Raamatusta aihetta. ;gladly:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Huhti 2011 09:24

Jep, Toni, Kiitos Herralle! että raitishenkinen tää foorumi on. :thumb: :hearts:
___________♥_♥_♥______________

No minä sain kovasanaisen s-postiviestin eräältä uskonveljeltä sen takia että minä ajat sitten vetäydyin pois enkä enää pitänyt yhteyden narsistisen uskovan kanssa.

Muistan että täällä foorumissa on keskusteltu narsismista mutta en muista missä ketjussa se on. Muistan jotain että täällä kirjoiteltiin että rukous voi vaikuttaa paljon vaikka ei itse olla yhteydessä narsistisen uskovan kanssa.

Haluaisin lukea ja tutkia uudestaan koska en tiedä miten tulisi toimia. No viime lauantaina törmäsin narsistiseen uskovaan.
Me moikattiin mutta en jäänyt juttelemaan. Mutta toinen "vihainen" uskonveli näki miten minä välttelin ja hän lähetti minulle kovasanaisen s-postiviestin. Hän sanoi että minä toimin rakkaudettomasti.

Minä aina otan etäisyyttä narsistiseen uskovaan ja pyrin elämään anteeksiantamuksessa. Siksi minä näin välttelen.

Onko vältteleminen paha asia ja rakkaudeton...? :cry:

No voiko Jumala parantaa narsismista pois? Ajattelen rukoilla että kamu parantuisi kokonaan pois narsismista.

Jumalan siunattua sapatinpäivää! :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja toni t » 23. Huhti 2011 12:34

vaisuliini kirjoitti:Jep, Toni, Kiitos Herralle! että raitishenkinen tää foorumi on. :thumb: :hearts:
___________♥_♥_♥______________

No minä sain kovasanaisen s-postiviestin eräältä uskonveljeltä sen takia että minä ajat sitten vetäydyin pois enkä enää pitänyt yhteyden narsistisen uskovan kanssa.

Muistan että täällä foorumissa on keskusteltu narsismista mutta en muista missä ketjussa se on. Muistan jotain että täällä kirjoiteltiin että rukous voi vaikuttaa paljon vaikka ei itse olla yhteydessä narsistisen uskovan kanssa.

Haluaisin lukea ja tutkia uudestaan koska en tiedä miten tulisi toimia. No viime lauantaina törmäsin narsistiseen uskovaan.
Me moikattiin mutta en jäänyt juttelemaan. Mutta toinen "vihainen" uskonveli näki miten minä välttelin ja hän lähetti minulle kovasanaisen s-postiviestin. Hän sanoi että minä toimin rakkaudettomasti.

Minä aina otan etäisyyttä narsistiseen uskovaan ja pyrin elämään anteeksiantamuksessa. Siksi minä näin välttelen.

Onko vältteleminen paha asia ja rakkaudeton...? :cry:

No voiko Jumala parantaa narsismista pois? Ajattelen rukoilla että kamu parantuisi kokonaan pois narsismista.

Jumalan siunattua sapatinpäivää! :hearts:

https://uskonaskel.foorumi.eu/viewtopic ... sisti#p564

Petri opettaa tuossa ketjussa monella eri viestillä todella syvällisesti vanhaa testamenttia esimerkkinä käyttäen aiheesta, suosittelen lukemaan.

Vihainen ja kovasainainen s-posti viesti on mielestäni rakkaudetonta toimintaa, ja miksihän tämä veli ei voinut tulla juttelemaan kasvotusten...

Joskus on parasta rakastaa kauempaa toista ihmistä jos hänen kanssaan ei tule toimeen siksi että toinen on narsistinen. Tällöin meidän tulee rukoilla tämän toisen puolesta ja elää anteeksi antavuudessa mutta etäisyyden ottaminen on joskus tarpeen ja oikea ratkaisu. Vältteleminen ei siis ole aina paha ja rakkaudetonta vaan joskus jopa tarpeellista.

Luuk.1:37. Sillä ei Jumalan edessä ole yhtään asiaa mahdotointa.

Jaak.16. Tunnustakaat toinen toisellenne teidän rikoksenne ja rukoilkaat toinen toisenne edestä, että te terveeksi tulisitte. Vanhurskaan rukous voi paljo, koska se totinen on.

Jumalalle ei mikään ole mahdotonta ja Jumala voi parantaa narsismin kokonaan pois. Jumala kehoittaa meitä rukoilemaan toistemme puolesta jotta joka sairas on terveeksi tulisi sillä vanhurskaan rukous voi paljon koska se totinen on.

Rukoilaan oikein porukalla että narsismi lähtisi pois kamustasi. :prayer4:

Rakas Isä kaikkivaltias Jumala tiedät tämän tilanteen mistä vaisuliini kirjoitti. Auta ja armahda Isä tätä vaisuliinin kamua ja armostasi paranna ja eheytä hänet narsismista pois. Isä tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään, anon Sinulta Isä armoa ja siunausta tällä kamulle rakkaan Poikasi Herran Jeesuksen Kristuksen Pyhässä nimessä amen. Kiitos Isä Jeesuksen nimessä että saamme esirukoilla kamun puolesta.

Kiitos Herralle!

Siunattua sapattia kaikille!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 23. Huhti 2011 22:16

Petrille tiedoksi, että sun kotisivuilla missä käsittelet rakkauden kaksoiskäskyä niin siinä sivulla tekstit menevät välillä kiusallisesti liikaa vasemmalle reunalle. Mistäköhän johtuu, oletko huomannut?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja PetriFB » 23. Huhti 2011 23:09

pekka kirjoitti:Petrille tiedoksi, että sun kotisivuilla missä käsittelet rakkauden kaksoiskäskyä niin siinä sivulla tekstit menevät välillä kiusallisesti liikaa vasemmalle reunalle. Mistäköhän johtuu, oletko huomannut?

Kiitos tiedosta. Sivulla on koodissa virhe. Korjaan sen. Kiitoksia vielä kun toit tuon virheen esille.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu