Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja tanu » 18. Elo 2014 21:59

pekka kirjoitti:
Kiitos Isä, että näet meidän vajavaisuutemme ja kaikki heikkoutemme ja puutteemme, kiitos,

että olet kärsivällinen meitä kohtaan. Auta meitä joka päivä tekemään parannusta moninaisista

asioista jotka ovat sinun tahtoasi vastaan, äläkä hylkää meitä vaan ole meitä kohtaan

pitkämielinen ja armollinen, Poikasi ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.

PSALMIT 23:

1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.

3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.

4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.

5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.

6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Opitaan olemaan vähään tyytyväisiä, rukoillaan joka päivä Herran johdatusta elämiimme, että kerran päästäisiin perille sinne minne me olemme matkalla eli Uuteen Jerusalemiin niin kuin Raamattu meille kertoo.

Image

Amen. :thumbup:

Kiitos Jumalalle, Herran Jeesuksen nimessä, että vielä tänäänkin meillä on rauha ja yltäkylläisyys.
Ja Kiitos Herralle, ettei tarvitse mistään tulevasta huolta kantaa, kun saamme kaiken jättää Hänen käsiinsä.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Siivetön » 19. Elo 2014 06:50

pekka kirjoitti:
Siivetön kirjoitti:Ok, kiitos että olet nähnyt vaivaa asian selvittämiseksi.

Ehkä tämä on alue, jota minun ei ole tarvis niin tarkoin ymmärtääkään? :(
Riittänee kai kohdallani, kun otan huomioon, että henkilökohtainen lähdön hetkeni saatta olla koska tahansa ja siksi tulee olla valmiina aina.

Mulla on yksi aiheeseen liittyvä lukematon kirja vielä tuolla, joten luenpa sen nyt vielä ensiksi läpi ja katsotaan, palaanko sitten vielä asiaan.

Kiitos sulle kommenteistasi ja kysymyksistäsi.

Kyllä ilmestyskirja on kirjoitettu meitä kaikkia uskovia varten eli jatka vaan sinäkin sen tutkimista ja lukemista.

Ja kyllä meille itse kullekin voi lähtö tulla minä hetkenä hyvänsä, eihän sitä ikinä tiedä. Kiitetään vaan nöyrästi Herraa tästäkin armon päivästä ja luotetaan siihen, että Hän pitää meistä hyvää huolta kun sitä Häneltä anomme ja pyydämme nöyrin sydämin ja yritetään pysyä kaidalla tiellä ja rakastaa lähimmäisiämme niin kuin itseämme. Jumala antaa tähän tarvittavan voiman kun sitä Häneltä rukoillen pyydämme.

JESAJA 66:

1. Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun
jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani?

2. Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.

Kiitos Isä, että näet meidän vajavaisuutemme ja kaikki heikkoutemme ja puutteemme, kiitos,

että olet kärsivällinen meitä kohtaan. Auta meitä joka päivä tekemään parannusta moninaisista

asioista jotka ovat sinun tahtoasi vastaan, äläkä hylkää meitä vaan ole meitä kohtaan

pitkämielinen ja armollinen, Poikasi ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.

PSALMIT 23:

1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.

3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.

4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.

5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.

6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Opitaan olemaan vähään tyytyväisiä, rukoillaan joka päivä Herran johdatusta elämiimme, että kerran päästäisiin perille sinne minne me olemme matkalla eli Uuteen Jerusalemiin niin kuin Raamattu meille kertoo.

Tässä vielä lopuksi yksi Raamatun kohta joka liittyy ilmestyskirjan kertomiin tapahtumiin, tämän nykyisen aikakauden viimeisiin päiviin:

SAKARJA 14:

1. Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun
keskelläsi.

2. Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.

3. Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.

4. Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.

5. Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

Image

Tämä oli Jumalan sydämeltä tullutta, erittäin siunaavaa ja rohkaisevaa tekstiä!

Rukoukseesi yhtyen!
Siivetön

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Elo 2014 13:33

1. Tess. 5:21

mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;

Olen hiukan tutkinut lisää muun muassa noita ilmestyskirjan pasunatuomioita ja vihan maljoja mitä ne tarkoittavat ja kuinka ne tulisi ymmärtää.

Seitsemänteen pasunaan puhaltaminen tarkoittaa ymmärtääkseni lähinnä kahta asiaa: silloin tapahtuu Herran Jeesuksen toinen tulemus ja uskovien ylöstempaaminen/pelastus, mutta seitsemänteen ja viimeiseen pasunaan puhaltaminen saa aikaan myös sen, että tullaan vuodattamaan myös seitsemäs ja viimeinen vihan malja (kolmas ja viimeinen ”voi!”-huuto) maan päälle ja näin myös seitsemäs sinetti tulee käymään kokonaisuudessaan toteen eli siihen tulee loppumaan tämä nykyinen aikakausi ja sitten tulee maan päällä alkamaan ymmärtääkseni tuhatvuotinen rauhan valtakunta jossa Herra Jeesus hallitsee pyhiensä kanssa tuhannen vuoden ajanjakson aikana maan päällä ja josta ilmestyskirjan luku 20 kertoo.

Ilmestyskirja ymmärtääkseni kertoo, että viimeisten kolmen ja puolen vuoden aikana tullaan jossain vaiheessa (kun peto on saanut vallan ja valta-aseman maailmassa) puhaltamaan neljään ensimmäiseen pasunaan (ilm. luku 8). Ja ne neljä ensimmäistä pasunatuomiota tulevat aiheuttamaan suunnattoman suuria tuhoja maailmassa koska synnin mitta on tullut tuolloin maailmassa täyteen mittaansa.

Ja niiden neljän ensimmäisen pasunatuomioiden jälkeen jossain vaiheessa tuota kolmen ja puolen vuoden ajanjaksoa tullaan puhaltamaan myös vielä viidenteen, kuudenteen ja seitsemänteen pasunaan ja viides pasunaan puhallus ymmärtääkseni tarkoittaa, että se on ensimmäinen ”voi!”-huuto ja kuudenteen pasunaan puhaltaminen tarkoittaa, että se on samalla toinen ”voi!”-huuto ja lopuksi siis vielä tullaan puhaltamaan seitsemänteen ja viimeiseen pasunaan joka tulee sitten samalla myös johtamaan kolmanteen ja viimeiseen ”voi!”-huutoon kuten ilmestyskirja meille kertoo.

Menen sitten viidenteen pasunaan puhaltamiseen tarkemmin ja mitä se mielestäni tulee tarkoittamaan eli mihin viidenteen pasunaan puhaltaminen tulee maailmassa johtamaan viimeisten kolmen ja puolen vuoden aikana joka on siis samalla ensimmäinen ”voi!”-huuto.

Se ymmärrys mikä minulla nyt on niin viidenteen pasunaan puhaltaminen tulee tarkoittamaan sitä, että silloin tullaan maan päälle vuodattamaan viisi ensimmäistä vihan maljaa (vihan maljat 1-5, ilm. 16) joka tulee johtamaan lopulta siihen, että pedon valtaistuin ja sen valtakunta tulee pimentymään (viides vihan malja) eli luultavasti se tulee tarkoittamaan sitä, että antikristukselle joukkoineen tulee suuria vaikeuksia maailmassa ja petovaltakunta ei tule olemaan enää yhtenäinen vaan se tulee jakautumaan ainakin ”kahtaalle” ja se tulee aiheuttamaan sen, että tulee syttymään lopuksi päivien lopulla Harmagedonin suursota (kuudes vihan malja) jossa tulee kuolemaan kolmas osa ihmisistä.

Ja viidennen pasunaan puhaltamisen ja siitä aiheutuvien viiden ensimmäisen vihan maljan vuodattaminen tulee kestämään (tapahtuu tuolloin viiden kuukauden aikana) yhteensä viisi kuukautta ja tuo ajanjakso päivien lopulla tulee olemaan hyvin vaikea ja tuskallinen erityisesti niille jotka tulevat ottamaan aikanaan antikristuksen petovaltakunnassa pedonmerkin itseensä, myöskin kaikki kalat tulevat tuona aikana kuolemaan merestä, eikä ymmärtääkseni tule lopulta olemaan enää juurikaan kelvollista vettä mitä voisi juoda (?). Joka tapauksessa eläminen täällä maailmassa on tuolloin sietämättömän vaikeaksi käynyt.

Ja siis viidenteen pasunaan puhaltamisen jälkeen tulee kuudes enkeli puhaltamaan kuudenteen pasunaan (ilm. 9) joka tulee sitten johtamaan kuten jo yllä mainitsinkin toiseen ”voi!”-huutoon ja siihen, että kuudes vihan malja tullaan vuodattamaan maan päälle (ilm. 16:12) ja Harmagedonin suursota tulee syttymään jossa tulee kuolemaan ymmärtääkseni kolmas osa ihmisistä jotka ovat elossa ensimmäisten neljän pasunatuomioiden aiheuttamista tuhoista ja kuolemista, ja myös viidennen pasunatuomion aiheuttamista tuhoista ja kuolemista (nälänhätää, kulkutauteja).

Ja kuudenteen pasunaan puhaltamisen jälkeen tullaan puhaltamaan seitsemänteen ja viimeiseen pasunaan (tämänhän kävin jo kirjoitukseni alussa lävitse) joka tulee sitten johtamaan myös kolmanteen ja viimeiseen ”voi!”-huutoon eli seitsemänteen vihan maljan vuodattamiseen maan päälle. Ja ymmärtääkseni kun seitsemäs vihan malja on vuodatettu maan päälle niin silloin tulee kuolemaan myös valtaisa joukko ihmisiä sen lisäksi mitä tulee kuolemaan Harmagedonin suursodan sytyttyä maailmassa. Mutta kaikki uskolliset Herran Jeesuksen seuraajat on jo pelastettu maailmasta kun seitsemäs vihan malja tullaan vuodattamaan maan päälle.

1. Kor. 15:52

yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

Joh. ilm. 19:

6 Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.

7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.

Matt. 24:22

Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

Mark. 13:20

Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.

Jumalan siunausta ja varjelusta teille kaikille rakkaat uskonystävät.

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Syys 2014 13:04

Tämän seuraavan uutisen kun luin niin mieleeni nousi, että näinkö tässä nyt ollaan menossa vauhdilla, kuitenkin askel askeleelta, kohti ilmestyskirjassa kerrottuja tapahtumia:

"Peres ehdottaa uskonto-YK:ta"

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/pere ... onto-ykta/

"Israelin entinen presidentti Shimon Peres on ehdottanut paavi Franciskukselle YK:hon verrattavan uskontopohjaisen järjestön perustamista.

Asiasta uutisoi italialainen uutistoimisto ANSA.

Paavi ei itse kommentoinut ehdotusta, mutta lupasi, että Vatikaanissa ehdotukseen aiotaan perehtyä.

Peresin mukaan uskonto-YK toimisi uskonnon nimissä harjoitettua terrorismia vastaan.

– Se olisi paras tapa taistella uskonnon nimissä tappavia terroristeja kohtaan, koska useimmat ihmiset eivät ole kuin he, vaan he harjoittava uskontojaan tappamatta ketään tai edes ajattelematta sellaista, Peresin kerrotaan sanoneen.

Uutisessa ei kerrota esimerkkejä, mihin terroristijärjestöihin Peres on esimerkiksi viitannut."

2. Tessalonikalaiskirje 2:

8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Joh. ilm. 14:

6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.

7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".

8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".

9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,

10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.

12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti-sanoo Henki-he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

14 Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.

15 Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".

16 Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.

17 Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.

18 Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".

19 Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.

20 Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 05. Syys 2014 13:43

No niinpä. Kovaa kyytiä mennään nyt eteen päin. :shock:
Isoäiti

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Syys 2014 12:36

Heprealaiskirje 12:

22. vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,

23. taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö,

24. ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.

25 Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.

26 Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin".

27 Mutta tuo "vielä kerran" osoittaa, että ne, mitkä järkkyvät, koska ovat luotuja, tulevat muuttumaan, että ne, jotka eivät järky, pysyisivät.

28 Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla;

29 sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.

Isoäiti kirjoitti:No niinpä. Kovaa kyytiä mennään nyt eteen päin. :shock:

Näin on Isoäiti. Mutta pidetään vaarin siitä, ettei eksytä väärille teille ja synnin syövereihin, turvataan joka hetki Jumalaan niin Hän on luvannut pitää meistä hyvää huolta ja kun Hän kurittaa meitä niin se on aina parhaaksemme ”sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa" (Hepr. 12:6)

Jesaja 57:

10. Sinä väsyit matkasi pituudesta, et kuitenkaan sanonut: "Turha vaiva!" Sinä sait elpynyttä voimaa, sentähden et heikoksi käynyt.

11. Ketä sinä arkailit ja pelkäsit, koska vilpistelit etkä minua muistanut, et minusta välittänyt? Eikö niin: minä olen ollut vaiti aina ikiajoista asti, ja niin et sinä minua pelkää?

12. Mutta minä ilmoitan, mitä on sinun vanhurskautesi ja sinun tekosi; ne eivät sinua auta.

13. Kun sinä huudat, auttakoon sinua jumaliesi joukko! Mutta tuuli vie ne kaikki, henkäys ottaa ne pois. Mutta joka minuun turvaa, se perii maan ja ottaa omaksensa minun pyhän vuoreni.

14. Hän sanoo: Tehkää, tehkää tie, tasoittakaa tie, poistakaa kompastuskivet minun kansani tieltä.

15. Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.

16. Sillä en minä iankaiken riitele enkä vihastu ainiaaksi; muutoin henki nääntyisi minun kasvojeni edessä, ne sielut, jotka minä tehnyt olen.

17. Hänen ahneutensa synnin tähden minä vihastuin; minä löin häntä, kätkin itseni ja olin vihastunut. Mutta hän luopui minusta ja kulki oman sydämensä tietä.

18. Minä olen nähnyt hänen tiensä, mutta minä parannan hänet ja johdatan häntä ja annan jälleen lohdutuksen hänelle ja hänen surevillensa.

19. Minä luon huulten hedelmän, rauhan, rauhan kaukaisille ja läheisille, sanoo Herra, ja minä parannan hänet.

20. Mutta jumalattomat ovat kuin kuohuva meri, joka ei voi tyyntyä ja jonka aallot kuohuttavat muraa ja mutaa.

21. Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo minun Jumalani.

............................................

10. Sinä vaivasit itsiäs monissa teissä, ja et sanonut: minä suutun; vaan ettäs löydät sinun kätes elämän, sentähden et sinä väsy.

11. Ketäs kartat ja pelkäät? ettäs valheessa olet, ja et muista minua, etkä johdata mielees; luuletkos minun ijäti olevan ääneti, ettes minua ensinkään pelkää?

12. Minä ilmoitan sinun vanhurskautes, ja sinun tekos: ja ne ei sinua pidä hyödyttämän.

13. Kuin sinä huudat, niin auttakoon sinun joukkos sinua; mutta tuulen pitää heidät kaikki viemän pois, ja turhuuden pitää ne ottaman pois; mutta joka minuun uskaltaa, hänen pitää maan perimän ja omistaman minun pyhän vuoreni,

14. Ja saoman: tehkäät tietä, tehkää tietä, levittäkäät polku, sysätkäät loukkaukset minun kansani tieltä pois.

15. Sillä näin sanoo korkia ja ylistetty, joka asuu ijankaikkisuudessa, ja jonka nimi on Pyhä: minä asun korkeudessa ja pyhyydessä, ja niiden tykönä, joilla särjetty ja nöyrä henki on, että minä virvoittaisin nöyryytetyn hengen, ja saattaisin särjetyn sydämen eläväiseksi.

16. Sillä en minä ijäti tahdo riidellä, enkä vihastua ijankaikkisesti; vaan minun kasvoistani on henki lähtevä, ja minä teen hengen.

17. Minä olin vihainen heidän ahneutensa vääryyden tähden, ja löin heitä, lymytin itseni ja närkästyin; silloin he menivät eksyksissä oman sydämensä tiellä.

18. Minä näin heidän tiensä, paransin heidät, ja johdatin heitä ja lohdutin niitä, jotka heitä murehtivat.

19. Minä olen luonut huulten hedelmän: rauhan, rauhan sekä kaukaisille että läheisille, sanoo Herra, ja olen heitä parantanut.

20. Mutta jumalattomat ovat niinkuin lainehtiva meri, joka ei voi tyventyä; vaan hänen aaltonsa heittävät loan ja mudan.

21. Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo minun Jumalani. Biblia.

Image

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Syys 2014 23:21

pekka kirjoitti:Tämän seuraavan uutisen kun luin niin mieleeni nousi, että näinkö tässä nyt ollaan menossa vauhdilla, kuitenkin askel askeleelta, kohti ilmestyskirjassa kerrottuja tapahtumia:

"Peres ehdottaa uskonto-YK:ta"

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/pere ... onto-ykta/

"Israelin entinen presidentti Shimon Peres on ehdottanut paavi Franciskukselle YK:hon verrattavan uskontopohjaisen järjestön perustamista.

Asiasta uutisoi italialainen uutistoimisto ANSA.

Paavi ei itse kommentoinut ehdotusta, mutta lupasi, että Vatikaanissa ehdotukseen aiotaan perehtyä.

Peresin mukaan uskonto-YK toimisi uskonnon nimissä harjoitettua terrorismia vastaan.

– Se olisi paras tapa taistella uskonnon nimissä tappavia terroristeja kohtaan, koska useimmat ihmiset eivät ole kuin he, vaan he harjoittava uskontojaan tappamatta ketään tai edes ajattelematta sellaista, Peresin kerrotaan sanoneen.

Uutisessa ei kerrota esimerkkejä, mihin terroristijärjestöihin Peres on esimerkiksi viitannut."

2. Tessalonikalaiskirje 2:

8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Joh. ilm. 14:

6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.

7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".

8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".

9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,

10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.

12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti-sanoo Henki-he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

14 Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.

15 Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".

16 Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.

17 Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.

18 Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".

19 Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.

20 Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.

Katolinen kirkko on saamassa niin kauan himoitsemansa Jerusalemin itselleen:
https://maallikkoapuri.blogspot.fi/2014 ... e-ykn.html
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Syys 2014 23:43

Vatikaanin viimeinen ristiretki Jerusalemiin

Kuten olen useaan otteeseen painottanut, niin Vatikaani haluaa edelleen Jerusalemin, jota se yritti jo ristiretkillä vallata itselleen. Ristiretkien henkeä ovat pitäneet yllä jo niiden aikana alkunsa saaneet paavin ritarikunnat - Jerusalemin Pyhän Johanneksen suvereeni sotilaallinen ja hospitaliittaritarikunta (eli Maltan ritarikunta) ja Jerusalemin Pyhän Haudan ritarikunta. Espanjan kuningas Juan Carlos on näiden molempien korkea-arvoinen jäsen, ja yksi hänen titteleistään on "Jerusalemin kuningas". Eikä siinä vielä kaikki: Juan Carlos on myös vahvasti ristiretkihenkisen Pyhän Yrjön Pyhän Sotilaallisen Konstantinolaisen ritarikunnan jäsen (Syyrian presidentti Bashar al-Assad on Konstantinolaisen ritarikunnan alaisen Frans I:n ritarikunnan jäsen). Jerusalemin valloituksen suurin moottori on tietenkin ollut jesuiittaveljeskunta (Jordanian kuningas Abdullah II on jesuiittojen kouluttama), joka on ristiretkillä pääroolissa olleen Temppeliherrain ritarikunnan jalostettu versio.

Vatikaani on myös saamassa haluamansa, sillä lapsena Puolassa jesuiittakoulua käynyt Vatikaanin agentti Shimon Peres lupasi Itä-Jerusalemin Vatikaanille paljon puhutun Oslon sopimuksen yhteydessä. Tämän salaisen sopimuksen junailivat keskenään Peres, Juutalaisten maailmankongressin puheenjohtaja Edgar Bronfman ja kardinaali Joseph Ratzinger (nykyinen paavi Benedictus XVI). Asian uutisoi ensin italialainen lehti La Stampa, ja varmistus sille tuli, kun sähke Roomasta Israeliin vuoti julkisuuteen. Juttu kuitenkin haudattiin nopeasti Israelissa.

https://maallikkoapuri.blogspot.fi/2012 ... ediaa.html
tanu

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Syys 2014 13:12

vaisuliini kirjoitti:*
Jos Suomi ei eroa EU:sta niin minut otetaan rakkaaltani ja viedään väkisin keskitysleiriin. Parempi allekirjoittaa pois niin saisin olla yhdessä rakkaani kanssa Jeesuksen tulemukseen asti.

Siirsin tuon yllä olevan Vaisuliinin kirjoituksen tähän ketjuun koska mielestäni tuo liittyy niin vahvasti ilmestyskirjaan.

Ja mitä siellä sanotaan:

Joh. ilm. 13:

15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

..........................................

15. Ja sallittiin hänelle antaa hengen pedon kuvalle, että pedon kuva myös puhuis, ja tekis, että jokainen, joka ei pedon kuvaa kumarra, pitää tapettaman. Biblia.

Eli voi aivan hyvin olla niin, että antikristus (ilm. 13. luku) tulee perustamaan keskitysleirejä jossain vaiheessa valtaan päästyään tämän nykyisen aikakauden viimeisten kolmen ja puolen vuoden ajanjakson päivien alkaessa eli se tulee ymmärrykseni mukaan olemaan maailmassa se varsinainen suuren ahdistuksen ajan aikajakso jolloin myös seitsemän enkeliä tulee puhaltamaan seitsemään pasunaan (seitsemän pasunatuomiota) ja kun seitsemäs enkeli aikanaan tulee puhaltamaan seitsemänteen pasunaan niin silloin tulee tapahtumaan Herran Jeesuksen toinen tulemus ja kaikkien uskovien ylösotto ympäri maailmaa ja tämän jälkeen tullaan ymmärrykseni mukaan vuodattamaan myös seitsemäs vihan malja maan päälle.

2. Tess. 2:8

niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

Voi aivan hyvin olla niin, että tuo tuleva antikristus on muslimi (ehkä hän paljastaa todellisen luonteensa vasta valtaan päästyään?). Joka tapauksessa monet muslimit vihaavat sydämestään kristittyjä ja juutalaisia ("ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin" ilm. 13:15). Mutta jos näin tulee käymään niin se selittäisi sen, että keskitysleirejä kenties tullaan eri maihin perustamaan tuona antikristuksen valtakaudella joka tulee kestämään kolme ja puoli vuotta.

Ja voi olla niin, että ilmestyskirjan kertoma väärä profeetta tulee olemaan ekumenian loppuhuipentuman kautta silloin vallassa oleva porttokirkkojärjestelmän paavi joka tulee sitten punomaan petollisia valhejuoniaan tuon petoantikristuksen kanssa ja varsinkin auttamaan häntä hänen valtaan pääsyssään yhdessä tuona aikana vallassa olevien kymmenen kuninkaan (valtioiden päämiehiä) kanssa. Mitä mieltä olette, kuinka näette tämän asian tässä vaiheessa?

Joh. ilm 17:

12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.

13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.

14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

15. Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.

16. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

17. Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.

18. Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."

Joh. ilm. 19:

19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.

20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

21. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 21. Syys 2014 10:03

Siis missä kohtaa ilmestyskirja antaa ymmärtää että kyseessä on just keskitysleirit?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu