Valitettavasti näyttää siltä, että Venäjä pian tulee ja miehittää Suomen

Siis jos Luoja suo että näin tapahtuu.
(enkä yhtään epäile, etteikö Jumalan kärsivällisyys Suomea ja suomalaisia kohtaan ala olla jo lopussa)
Viikonloppuna Suomi(Niinistö, Haglund ja Tuomioja) on allekirjoittamassa Walesin Nato-kokouksessa ns. isäntämaa-sopimusta.
Vaikka suurin osa kansasta vastustaa ja vaikka perustuslain mukaan ko. sopimukselle pitäisi ensin saada eduskunnan hyväksyntä.
Ja mikä hulluinta, allekirjoittaessaan sopimuksen, Suomea kohtaa puolueettomuuden ja liittoutumisen huonoimmat puolet.
Tämä Nato-isäntämaasopimus antaa Nato-joukoille luvan käyttää Suomen maaperää ja ilmatilaa mielensä mukaan, mutta ei
vastaavasti velvoita Natoa mitenkään auttamaan Suomea kriisitilanteessa!!!! Täysin järjetön sopimus.
Lisäksi kaikki tehdään vielä salassa ja kovalla kiireellä. Ja väitetään vielä, että Ruotsi olisi allekirjoittamassa samaa sopimusta.
Mutta totuus on, että Ruotsi vie asian valtiopäiville eli omaan eduskuntaansa ja asia voi siellä venyä vielä kuukausia.
Ja varmaa on, että jos Suomi laittaa nimet paperiin, niin Ruotsilla ei ole edes enää mitään syytä ko. sopimusta allekirjoittaa.
Onhan Suomi taas kerran puskurina itään päin, Ruotsin ja Venäjän välissä. Vain Suomalaiset voivat tehdä noin tyhmän päätöksen...
Historia toistaa itseään. Suomi on antamassa Natolle samanlaiset valtuudet, kuin ennen II-maailmansotaa natsi-Saksalle.
Tuolloin Suomi teki liiton natsien kanssa ja salli heidän tulla maaperälleen ja hyökätä Lapin kautta Venäjän kimppuun.
Vaikeat ajat on meillä edessä.
Tässä katkelma kirjoituksesta, jossa selitetään että mitä sopimusta Suomen johto on tekemässä Naton(=laillistettu terrosristijärjestö) kanssa:
"
Isäntämaasopimuksien ja niiden takana oleva NATO-doktriinin mukaisesti NATO itse päättää milloin, millä voimilla ja millä tarkoituksella se tulee Suomeen ja kun hallituksemme allekirjoittaa tuon sopimuksen, Suomella ja suomalaisilla ei ole siihen juuri mitään vastaan sanomista.
Lisäksi sopimus velvoittaa Suomen tarjoamaan NATO:n käyttöön ilmatilansa sekä maa- ja merialueensa ja kaiken sen tuen, mitä Suomen sotilaallinen ja siviilipuolen infrastruktuuri voi NATO:lle tarjota. Käytännössä Isäntämaasopimus sitoo meidät toimimaan NATO:n tukialueena aina silloin, kun se NATO:a huvittaa. Ja tämä tapahtuu niillä joukoilla ja sillä päämärällä, jonka NATO katsoo silloin sopimavaksi.
Sopimuksen solmiminen antaa NATO:lle avoimen valtakirjan käyttää kaikkia Suomen resursseja milloin tahansa ja miten tahansa.
Kaiken huipuksi sopimus ei anna Suomelle minkäänlaisia NATO:n turvatakuita eli se ei johda siihen, että NATO puolustaisi Suomea sotilaalliselta uhalta. Hallituksemme on solmimassa Suomen historian tyhmimmän sopimuksen, jossa yhdistyvät kaikki sotilaallisen liittoutumattomuuden ja liittoutumisen haitat yhdessä kauniissa paketissa, jonka solmiminen on tarkoitus hoitaa salassa Suomen kansalta ilman asiaankuuluvaa parlamentaarista käsittelyä ja julkista keskustelua."
linkki koko kirjoitukseen:
https://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=1&id=11550Suomella on yhteistä maarajaa Venäjän kanssa 1313km. Kaikilla muilla Nato-mailla(Puola, Latvia, Viro, Liettua, Norja) sitä on yhteensä n.1400km.
Ei ole mitään epäilystä siitä, että Venäjä ei salli Naton pääsyä rajalleen näin suuressa mittakaavassa.
Profetiat Venäjän miehityksestä näyttävät toteutuvan pikemmin kuin arvaammekaan.
Herra auta ja armahda!
Sääliksi käy maailman ihmiset. Mikä järkytys tuleva sota ja pula kaikesta tuleekaan olemaan ihmisille, jotka ovat tottuneet jo
vuosikymmenien ajan yltäkylläisyyteen ja rauhaan. Kauhea tilanne, jos turva on tässä maailmassa ja tavarassa.
Ainoa hyvä puoli tulevissa vaikeissa ajoissa on se, että ihmiset alkavat kenties silloin etsiä Jumalaa.---> Paljon ihmisiä pelastuu.
Silti me uskovat eletään päivä kerrallaan, vaikka maailma ympärillä pauhaa.
Ja nostetaan pää pystyyn ja odotetaan Kristusta!!!
28. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä." (Lk.21)
27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.(Jh.14)
33. Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman." (Jh.16)
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.