*
Mistä sinä olet kiitollinen?
No olen onnekas monissa asioissa. Kiitos ja kunnia kuuluu Jumalalle. Ja myös siitä mitä minulle tapahtui ja se silmiinnäkijä oli silloin paikalla ja juuri oikeaan aikaan niin näki että minulla oli suojelusenkeli joka pelasti minut. Ilman häntä niskani olisi voinut murtua. Ja olen kiitollinen myös miehestäni koska hän on niitä ihmisiä jotka auttaa pulaan joutuneita ihmisiä. Minä itse sain myös auttaa mieheni kanssa, se tuntui hyvältä.
Mutta hän on kyydinnyt kyytiä kerjääviä humalaisia kotiin ja kuunnellut ahdistuneita humalaisia ja rohkaissut heitä kanssa. Ymmärrän itse koska humalaiset ovat yleensä hankalia tyyppejä ja he tarttuvat miestäni hihasta kiinni ja pakottavat kuuntelemaan.

Mutta Jumala on varmaan suojellut miestäni ja pitänyt hänestä huolta. Kiitos Jumalalle!
Raamattu on ainut asia kun koen olevani onnekas että saan lukea. Raamattu on kaikkeni, verrattuna muihin juttuihin mitkä eivät ole kunnossa. Raamattuun nähden ne ovat pikkujuttu, onneksi! Eilen olin yhdessä 'makuuni' -videofirmassa niin siellä kaikki dvd-levyt myydään 1eurolla koska omistaja nainen kuulemma sairastui syöpään ja kaljaantui niin se firma pakkomyydään pois niin löysin tositarinalle perustuvan dvd-leffan 'Keskusteluja Jumalan kanssa'.

Siinä kaikki mitä olen tänäkin päivänä kiitollinen ja koen olevani onnekas.
Entäs sinä?

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.