Jasmiini kirjoitti:Linkitin, koska oli hyvä teksti ja olin laiska kirjoittamaan itse. En siksi, että kirjoitus oli Petrin.
Copypastettaminen eivaadi yhtä paljon nakuttelua, sori.

Laitan tämän mitä olin kirjoittamassa tuohon aiemmin, niin vaikka viestisi jatkoksi.
Ajatelkaapa, jos ihmiset ottaisivat yhtä tosissaan Jeesuksen sanat, vapaudesta, parantumisesta ja kaikesta siitä, mitä Hän on sanonut. Eivätkä enää seuraisi toisiansa ja toistensa opetuksia ja mielipiteitä, vaan seuraisivat kaikessa Jeesusta, ottaisivat selvää, mitä Hän tahtoo meiltä ja mitä Hän opettaa ja miten Hän haluaa meidän toimivan. Silloin myös ihmiset ohjautuisivat seurakunnissakin, kaikkeen hyvään ja oikeudenmukaiseen, totuudenmukaiseen.
Tämä ihan yleisesti sanottuna siihen, että ihmiset oikeasti haluavat kuulla aika monenlaista opetusta ja kuulua erilaisiin ryhmittymiin, sen mukaan, miten itse kokevat milloinkin olevan heille oikein, kaikki eivät kuitenkaan ole oikeassa ja kaikki ei ole oikein,vaikka se voisi hyvältä tuntuakin. Turvallisinta olisi pysyä siinä mitä Kristus on antanut, ei se mitä joku puhuja, opettaja, toinen ihminen opettaa ja missä "tuntuu hyvältä".