Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 21. Heinä 2014 19:38

Juha tuossa mainitsi ihan hyvän kannan myös.On yksi veri joka on voittanut kaiken ja se on meidän yllämme ja meissä vihmottuna.Se kaiken voittaa.
Olemme Herramme suojassa kun Hänessä pysymme loppuun asti.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 21. Heinä 2014 20:23

:shock:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 03:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 21. Heinä 2014 21:39

Aspartaamista sen verran ja muista lisäaineista ....itse olen saanut sellaisen kehon joka saa lähes myrkytysoireita aspartaamista ja on todella sellaista ,että en missään nimessä osta kevyt tuotteita .
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Juha » 21. Heinä 2014 22:20

Mr Kerimäki kirjoitti:Aspartaamista sen verran ja muista lisäaineista ....itse olen saanut sellaisen kehon joka saa lähes myrkytysoireita aspartaamista ja on todella sellaista ,että en missään nimessä osta kevyt tuotteita .

Olen sellaisessa käsityksessä, että aspartaami olisi sokeria pahempaa. Usein juurikin mainostetaan noita kaiken maailman "kevyt sitä kevyt tätä", ja sanotaan ettei ole sokeria! Mutta siitä sitten hyssytellään että se onkin korvattu vain toisella aineella! Tuntuu että nykyään kaikki kyllästetään kaiken maailman myrkyillä ja roskalla ja tuskin mitään pian uskaltaa syödä edes...
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja Hansu » 22. Heinä 2014 10:59

Uskon kyllä, että katollinen kirkko ja illut voivat harrastaa näitä karmivia uhrimenoja
mutta minua ihmetyttää, eikö missään aleta ihmettelemään, kun suuri määrä lapsia ja
aikuisia katoo tietämättömiin. Miten katollinen kirkko ja illut hankkivat uhrinsa, ettei
suurista määristä ihmisten katoamisista syntyisi edes jonkinlainen hulapaloo.

Tähän kysymykseen ei kukaan voi antaa vastausta mutta Ihmettele, että miten Jumala
on sallinut niin pitkään tämän kaiken, ilman rangaistusta. Kyllähän Jumala rankaisi
VT:kin puolella tälläisistä ihmisten uhraamisista.
Hansu

ViestiKirjoittaja paa » 22. Heinä 2014 11:25

Ihmisiä on niin paljon, että hyvinkin heitä katoaa tolkuton määrä joka päivä. Jos ajattelee vaikka katulapsia, niin kukaan ei ole heistä kiinnostunut eikä moni jää kaipaamaan jos katoavat. Tai ainakaan kukaan sellainen ei jää kaipaamaan, joka asialle voisi tehdä jotain. Varmaankin näissä katoamistapauksissa vedetään ns. yhtä köyttä ja peitellään toisten jälkiä.
Sitten tietty nämä erityistapaukset, esim. Tyynenmeren kadonnut lentokone = 239 uhria saatanalle, kun noin kätevästi katosi koko höskä ihmisineen päivineen?
En tiedä millä volyymilla ihmisiä uhrataan, mutta en usko uhrattavista olevan pulaa, koska kenenkään resurssit eivät riitä kaikkien kadonneiden etsimiseen ja toisekseen, kaikkia ei edes haluta etsiä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Heinä 2014 12:05

paa kirjoitti:Ihmisiä on niin paljon, että hyvinkin heitä katoaa tolkuton määrä joka päivä. Jos ajattelee vaikka katulapsia, niin kukaan ei ole heistä kiinnostunut eikä moni jää kaipaamaan jos katoavat. Tai ainakaan kukaan sellainen ei jää kaipaamaan, joka asialle voisi tehdä jotain. Varmaankin näissä katoamistapauksissa vedetään ns. yhtä köyttä ja peitellään toisten jälkiä.
Sitten tietty nämä erityistapaukset, esim. Tyynenmeren kadonnut lentokone = 239 uhria saatanalle, kun noin kätevästi katosi koko höskä ihmisineen päivineen?
En tiedä millä volyymilla ihmisiä uhrataan, mutta en usko uhrattavista olevan pulaa, koska kenenkään resurssit eivät riitä kaikkien kadonneiden etsimiseen ja toisekseen, kaikkia ei edes haluta etsiä.

https://www.crimelibrary.com/criminal_m ... ing/2.html

Tuossa on sivusto, josta löytyi statistiikkaa koskien USA:ssa kadonneista ihmisistä.

Vuonna 1980 katosi noin 150 000 ihmistä ja tänä vuonna(2013?) 900 000.
Tuo 900 000 tekee noin 2465 kadonnutta joka päivä!

Esimerkiksi vuonna 2001 katosi 840279 ihmistä, joista n.50 000 oli alle 18-vuotiaita.

Samaa olen miettinyt, kuin sinä paa, että eikö näillä perkeleenpalvojilla ole minkäälaista omatuntoa?

Luulen että jo muinoin kun lapsia ja ihmisiä yleensäkin uhrattiin epäjumalille eli perkeleelle, niin tämä tehtiin usein salassa ja esim. öiseen aikaan, jossakin
tietyssä salaisessa paikassa. Ja mukana on aina ollut hallitsijoita ja muita vallassa olevia ja rikkaita ihmisiä. Ihan kuten nykyäänkin. Ainakin Englannin, Hollannin ja Belgian kuningashuoneiden väitetään olevan mukana pedofiliassa ja yhtään en ihmettele, jos paljastusis, että kuninkaalliset harrastavat näitä veriuhreja. Monet tekevät liiton pirun kanssa. Perkele lupaa ihmisille rahaa ja valtaa ja menestystä ja vastalahjaksi pitää tehdä näitä hirveyksiä. Monet rock-muusikot ovat ihan julkisesti myöntäneet myyneensä siulunsa saatanalle, koska tämä on luvannut menestystä.

En usko että koskaan tavallinen kansa on ollut kovin tietoinen näistä kauheuksista.
Vai meneekö siinä kenties raja, jonka jälkeen Jumala puuttuu asiaan? Kun koko kansa on täynnänsä pahuutta, niin loppu on lähellä.
Esim. Roomassa ihmiset menivät sankoin joukoin katsomaan miten kristittyjä silvottiin ja syötettiin leijonille. Se oli kansanhuvia. Ja homoseksuaalisuus oli Roomassa
ihan hyväksyttyä. Ja tuho tuli.
Samoin Sodomassa. Koko kansa oli läpeensä paha ja homostelu rehotti. Liekö siellä ihan yleisesti uhrattiin ihmisiä? Sitä ei Raamattu kerro, mutta todennäköisesti.
Ja loppu tuli Sodomallekin.

Esimerkkejä on varmasti historiassa muitakin.
Luulen että loppu ja Jeesuksen paluu on lähellä kun ihmiset hyväksyvät homostelun ja väkivallan ihan tavallisina asioina. Eikö näin ala jo olla?
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja PetriFB » 22. Heinä 2014 12:42

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GHFoUZEjuNM[/youtube]

Alex Jones haastatteli tästä aiheesta David Gergeniä, joka on poliittinen kommentaattori ja entinen presidentillinen neuvonantaja toimien neuvonantajana seuraavien presidenttien hallintokaudella: Richard Nixon, Gerald Ford, Ronald Reagan, Bill Clinton. Alex Jonesin haastattelusta ja videoklipistä käy ilmi, että Bohemian Groven salaseura on olemassa ja toiminnassa.

Alex Jones kysyi Gergeniltä: Okei, viimeinen kysymys. Luin monia vuosia sitten Washington Timesin artikkelin, missä kommentoit organisaatiota ja nyt se on Wall Street Journalissa, se on ollut monissa erilaisissa lehdissä ja se on Bohemian Grove. Ja takaisin siihen mitä se oli 1996 kun ryhdyit Clintonin avustajaksi. He olivat republikaaneja, jotka kritisoivat sinua. Oi, mitä Bohemian Grovesta. Ja sitten sinä huomioit heidät sanomalla; Hei, en juossut alasti metsässä. Mitä tämä tarkoittaa?

Sen jälkeen videoklipissä näytetään lehtiartikkeliä ja sanotaan: Tässä on aikaisemmin mainittu Washington Timesin artikkeli, missä hän sanoi, että minä en juossut alasti kuten he tekivät.

David Gergen vastaa: Minä en tiedä mitä lainausta siteeraat, en ole tietoinen sellaisesta lainauksesta. Oh, kuuntele, uh, minä olen ... uh Bohemian Groven iloinen jäsen. Pidän ihmisistä, jotka tulevat sinne ja uh, minulle on todella sopimatonta puhua, uh, tästä ryhmästä.

Jones: Oletko ollut siellä polttohautauksen seremoniassa?

Gergen: Uh, rehellisesti tämä uh, en usko tämän olevan sellaista, josta minun tarvitsee puhua sinulle.

Jones: Niinkö?

Gergen: Pitää paikkansa.

Jones: Olen Alex jones ja minä hiivin sinne 2000. Minä olen se kaveri joka tein sen avoimen julkiseksi, Minulla on video, se on ollut kansallisessa TV:ssä.

Gergen: Halveksun sinua siitä.

Gergen: Kyllä.

Jones: Sinne on menossa paljon julkisia virkamiehiä, eikä meidän olisi syytä tietää?

Gergen: Sinä, sinä otit, en tiedä sinusta mitään, enkä tiedä mitään filmistäsi. Mutta jos menet sinne ymmärtäen, olet rikkonut sen julkaisemalla filmin ja minä en sen tähden kunnioita sinua.

Gergen: Sinä, sinä ymmärsit kun menit sinne ettet voi tehdä sitä filmiä. Oliko, oliko sinulla se ymmärrys kun menit sinne?

Jones: Ei.

Gergen: Törmäsitkö siihen?

Jones: Kyllä.

Gergen: Kyllä ja siellä ei ole kulkulupa kylttejä myöskään, eihän?

Jones: Ei, he laittoivat niitä jälkeenpäin. Minä vain kävelin sisään.

Gergen: Olen pahoillani, olen pahoillani herra, olen ollut siellä ennenkin. Tiedän mitkä olosuhteet ovat ja olen pahoillani sinä rikoit yhteisymmärryksen. Se ei ollut herrasmiesmäisesti tehty.

Jones: Mutta rituaali, onko rituaali aito?

Gergen: Herra, uh, kaikki mitä sinä uh, minä minä en ole sinulle velkaa tätä keskustelua. Sinä, sinä, sinä olet tehnyt sen mitä sanotaan väijytys journalismiksi ja minä halveksun sinua sen tähden. Joten kiitos ja näkemiin.

Jones: Olitko koskaan rituaalissa?

Gergen: Se ei ole sinun asiasi.

Gergen on lähtemässä pois haastattelusta, mutta kääntyy ympäri ja sanoo.

Gergen: Kuuntele, kuuntele sinä kuljet ympäriinsä ja teet ihmisten kanssa yhteisen sopimuksen rikkoen sen, väijyt ihmisiä kaduilla joka on sopimaton journalismin muoto ja jos haluat harrastaa sitä, niin siitä vain, mutta älä vaadi muita kunnioittamaan sinua. Voit olla vapaa amerikkalainen kuten kuka tahansa, mutta jos haluat olla epäkohtelias tai töykeä tai et herrasmies, niin se riippuu sinusta.

Gergen myöntää haastattelussa olleensa mukana Bogemian Grove toiminnassa mukana metsikössä. Gergen tuo myös sen esille, että rituaaliin osallistujat hyväksyvät sen ettei rituaalia saa kuvata. Gergen oli todella vihainen siitä että Jones kuvasi salaa rituaalin. Täten on kiistaton tosiasia, että Bohemian Grove salaseura on olemassa, joka suorittaa karmeita rituaaleita. Sekin on kiistaton tosiasia, että rituaaleissa on ollut alastomia salaseuran jäseniä. Valtaeliittiin kuuluvat salaseurojen jäsenet suorittavat ihmisuhreja sekä perverssejä rituaaleja saatananpalvonta menoissaan.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja paa » 22. Heinä 2014 12:52

tanu kirjoitti:https://www.crimelibrary.com/criminal_mind/forensics/americas_missing/2.html

Tuossa on sivusto, josta löytyi statistiikkaa koskien USA:ssa kadonneista ihmisistä.

Vuonna 1980 katosi noin 150 000 ihmistä ja tänä vuonna(2013?) 900 000.
Tuo 900 000 tekee noin 2465 kadonnutta joka päivä!

Esimerkiksi vuonna 2001 katosi 840279 ihmistä, joista n.50 000 oli alle 18-vuotiaita.

Samaa olen miettinyt, kuin sinä paa, että eikö näillä perkeleenpalvojilla ole minkäälaista omatuntoa?

Luulen että jo muinoin kun lapsia ja ihmisiä yleensäkin uhrattiin epäjumalille eli perkeleelle, niin tämä tehtiin usein salassa ja esim. öiseen aikaan, jossakin
tietyssä salaisessa paikassa. Ja mukana on aina ollut hallitsijoita ja muita vallassa olevia ja rikkaita ihmisiä. Ihan kuten nykyäänkin. Ainakin Englannin, Hollannin ja Belgian kuningashuoneiden väitetään olevan mukana pedofiliassa ja yhtään en ihmettele, jos paljastusis, että kuninkaalliset harrastavat näitä veriuhreja. Monet tekevät liiton pirun kanssa. Perkele lupaa ihmisille rahaa ja valtaa ja menestystä ja vastalahjaksi pitää tehdä näitä hirveyksiä. Monet rock-muusikot ovat ihan julkisesti myöntäneet myyneensä siulunsa saatanalle, koska tämä on luvannut menestystä.

En usko että koskaan tavallinen kansa on ollut kovin tietoinen näistä kauheuksista.
Vai meneekö siinä kenties raja, jonka jälkeen Jumala puuttuu asiaan? Kun koko kansa on täynnänsä pahuutta, niin loppu on lähellä.
Esim. Roomassa ihmiset menivät sankoin joukoin katsomaan miten kristittyjä silvottiin ja syötettiin leijonille. Se oli kansanhuvia. Ja homoseksuaalisuus oli Roomassa
ihan hyväksyttyä. Ja tuho tuli.
Samoin Sodomassa. Koko kansa oli läpeensä paha ja homostelu rehotti. Liekö siellä ihan yleisesti uhrattiin ihmisiä? Sitä ei Raamattu kerro, mutta todennäköisesti.
Ja loppu tuli Sodomallekin.

Esimerkkejä on varmasti historiassa muitakin.
Luulen että loppu ja Jeesuksen paluu on lähellä kun ihmiset hyväksyvät homostelun ja väkivallan ihan tavallisina asioina. Eikö näin ala jo olla?

Samaa mieltä olen.
Ihan uskomaton määrä kadonneita, ja ennen kaikkea: n. 30 vuodessa määrä on moninkertaistunut :shock:
Ja sitten tuohon kaikkialla muualla kadonneiden määrä päälle.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Hansu » 22. Heinä 2014 13:27

Onkohan suomessakin kadonnut ihmisiä tietämättömiin uhriaamista varten ja kuinka paljon?
Hyi kauhistus tätä maailman menoa. Onneksi on Herran Jeesuksen oma. Kumpa vielä saisin
oman perheeni tajuamaan, kuinka tärkeää olisi luovuttaa elämänsä Herralle Jeesukselle.
Hansu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu