David Owuor Suomeen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Lilli » 10. Heinä 2014 11:11

....
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 10. Heinä 2014 11:52

Ajatellaampa tilanne, että kävelet kadulla, ja joku ystävällisesti tervehtii ja kertoo että sisällä olisi hyvää saarnaa ja Jumalan sanaa tarjolla.

Päätät mennä koettelemaan ja katsomaan tilannetta.

Avaat salin ovet ja ihmiset sätkivät pakonomaisesti lattialla, räpyttelevät käsiään, joka puolella kiljutaan , karjutaan itketään. Puhujapulpetin etuosa on jätetty tyhjäksi sillä sielläkin sätkitään, ja sätkitään niin hillittömästi että avustajat joutuvat taluttamaan näit ja laittamaan peittoja maassa sätkivien naisten hävyn peitoksi sillä sätkiminen on niin hallitsematonta ja ihminen ei näy pystyvän tätä tilaansa lopettamaan vaan meno jatkuu. AAAAAA YHYY IIIII, JAJAJAI JAJAJA JAIIIII -huuto raikaa sekavassa mielentilassa oelvien huulilta, ilmiö leviää salin vasemmalta puolelta taakse , taas joku kupsahtaa, kuoron jäsen menettää totaalisesti hallintansa ja romahtaa lattialle kirkumaan kovalla äänellä....

Mikrofoniin huudetaan kovaan ääneen "nostakaa kädet ilmaan herralle" nostakaa kädet ilmaan...

Veisitkö huomenna tuonne lapsesi tai äitisi? Voisitko suositella saarnaajan tilaisuuksia?

Pyydän sinua kaikella rakkaudella ajattelemaan tätä logiikkaa:

David Owourin tilaisuuksessa tapahtuu jonkin voiman toimesta semmoisia manifestaatioita jotka saavat ihmiset sätkimään, karjumaan, kiljumaan ja huutamaan, ilman itse kontrollia tilanteeseen he ovat kuin toisissa maailmoissa. Hmm tämä ei nyt tunnu Raamatulliseslta, eikä sitä löydy Raamatusta ja monet puhuvat ilmiötä vastaan. Benny Hinn, Torontalaisuus ja muut eksyttäjät tekevät samoin. Heidän tilaisuuksissaan näemme tämän aivan saman ilmiön.

Tuntuu kuin ajattelisit näin:

David Owour mainitsee Jeesuksen ja puhuu jotain Raamatusta. Jeesuksen nimi mainittu joten raitista touhua.

Epäilyttäviä vieraan voiman voimavaikutuksia, Raamatusta kuitenkin puhuttu, pakko olla raitista.

Muiden eksyttäjien tilaisuuksissa näemme saman ilmiön, mutta ehkä tämä tälläkertaa onkin Jumalasta...

Eikö sinua ollenkaan vaivaa tuo ilmiö ja voimavaikutus?

Ja jos se vaivaa sinua ja et voi olla 100% varma asiasta, eikö olisi turvallisempaa kiertää koko touhu kaukaa kuin ottaa riski ja suositella sitä muillekkin?

Entäs ne muutetut profetiat ja väärin menneet profetiat jotka laitoin David Owour ketjussa? Eikö nekään merkitse mitään, kummastuta sinua? Lopunaikoina ei ole viisasta seurata mitään eikä ketään, joka vähänkin saa epäilemään voimien lähdettä, sillä lopun aikoina tulee runsaasti eksyttäjiä ja monet eksyy.

Eikö nyt olisi turvallisinta pelata mielummin varmanpäälle?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja toni t » 10. Heinä 2014 12:13

Lilli kirjoitti:
toni t kirjoitti:
Lilli ovatko nämä David Owuorin hedelmät jotka näkyvät hänen parannettavissaan (30 min) kohdasta eteenpäin niitä hedelmiä jotka tulevat Jeesuksesta? Hedelmistään te heidät (väärät profeetat) tunnette sanoi Jeesus jotenka mitä sinun mielestäsi kyseiset hedelmät ovat?

Olenko harhaoppinen jos sanon etteivät nuo hedelmät ole Jeesuksesta vaan väärästä lähteestä?

En pidä sinua harhaoppisena, vaikka opetat puppua 4 ryöväristä. Tekstistäsi saan käsityksen, että pidät minuakin harhaoppisena ja olen siitä pahoillani ja ymmärrän, miksi monet häipyvät palstalta.

Owuorin hedelmistä puhuen voin kertoa omalta osaltani, että vuosikausia olin sitä mieltä, että lapsikaste riittää. Viime vuonna Owuorin tilaisuudessa koin kehotuksen mennä kasteelle ja niin sitten menin. Hänen saarnansa on saanut minut lähemmäs Kristuksen ristiä ja turvautumaan armoon ja tajuamaan, että Jeesus todellakin voi tulla milloin hyvänsä eikä vasta joskus hamassa tulevaisuudessa. En halua olla tyhmä neitsyt, joka odottaa ylkää, mutta jää ruikuttamaan rannalle.

Löytyy monta muutakin julistajaa, jotka sanovat, että very few will enter the rapture and many Christians will be left behind

https://www.youtube.com/watch?v=F4xlzIT9qbA

https://keskustelu.suomi24.fi/node/4488606

Lilli voisitko vastata esittämääni kysymykseen - Lilli ovatko nämä David Owuorin hedelmät jotka näkyvät hänen parannettavissaan (30 min) kohdasta eteenpäin niitä hedelmiä jotka tulevat Jeesuksesta?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1x5qZ9sv8JA[/youtube]
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

Re: David Owuor Suomeen

ViestiKirjoittaja paa » 10. Heinä 2014 14:55

Owuorista en tiedä hölkäsen pöläystä, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan vastauksen Tonin esittämään kysymykseen, sillä minusta tuo video on järkyttävä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Lilli » 11. Heinä 2014 23:43

....
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Juha » 12. Heinä 2014 01:35

Mielestäni olisi myös kiva saada vastaus miksi Owuorin videolla ihmiset pyörivät maassa kuin hullut? Minulle hän on väärä profeetta ja eksyttäjä, ellei tuota ilmiötä sitten voida selittää vedenpitävästi oikeaksi...
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 12. Heinä 2014 08:27

Lilli: Jos tarkoitit ranskaksi sanoa, ettet tiedä, niin se kirjoitetaan näin: "Je ne sais pas". Älkääkä väittäkö, että takerrun joihinkin pikkuasioihin ;)
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja paa » 12. Heinä 2014 10:27

Olen miettinyt myös sitä, että jos-kun Owuor ei ole Jumalan voitelema, niin miksi sitten ihmiset voivat saada jotain hyvää hänen saarnoistaan? Kuten Lilli tuossa ylempänä totesi. Ei Owuorissa tai hänen toimissaan voi yhtä aikaa toimia Pyhä Henki ja demonihenki (eli ei voi saada sekä hyvää että huonoa hedelmää), niin miten sitten joku voi saada hyvää eksyttäjästä? Vai onko osittainen totuudenpuhuminen osa eksytystä. Voiko joku tulla uskoon Owuorin kautta?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Juha » 12. Heinä 2014 11:13

paa kirjoitti:Olen miettinyt myös sitä, että jos-kun Owuor ei ole Jumalan voitelema, niin miksi sitten ihmiset voivat saada jotain hyvää hänen saarnoistaan? Kuten Lilli tuossa ylempänä totesi. Ei Owuorissa tai hänen toimissaan voi yhtä aikaa toimia Pyhä Henki ja demonihenki (eli ei voi saada sekä hyvää että huonoa hedelmää), niin miten sitten joku voi saada hyvää eksyttäjästä? Vai onko osittainen totuudenpuhuminen osa eksytystä. Voiko joku tulla uskoon Owuorin kautta?

Voihan uskoon tulla vaikka mitä kautta, vaikka ateistisen papin kautta. Jumalan sana voi synnyttää uskon, puhui sitä kuka vain.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja Hansu » 12. Heinä 2014 21:39

Onko kukaan koetellut David Owuorin opetusta Raamatun Sanan valossa?
Hansu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu