Saa olla erimieltä mutta mä oon tätä mieltä
systeri kirjoitti:Niimpä...mä kyllä sanoisin että ne jotka loukkaannuksissa lähtee pois tiettyjen asioitten takia, niin ovat jollain tapaa vielä vähän raakileita tähän foorumi-juttuun ;D Sanon sen näin kokemuksen syvällä rinta-äänellä kun Herra on armossaan auttanu ja kasvattanu mua täs asias
Saa olla erimieltä mutta mä oon tätä mieltäTäytyy muistaa että tämä on keskustelufoorumi ja jos on jotain muita syitä miksi lähtee esim. ei oo aikaa tai muuten vaan ei kiinnosta niin se on ok. Tietenkin jos kokee että täällä on harha-opettajia niin se on sitten yks syy.Mun mielestä täällä ei oo harhaopettajia eikä huono ylläpito...mutta voi olla että toisilla on jaloissa vaan pikkasen liian suuret pökät joihin täytyy vähän vielä kasvaa ja sehän ei tapahdu muutakuin työtä tekemällä ja virheitten kautta. Aurinkoista siunattua päivää ja kaikki hyvä loppuu aikanaan niin myös kesälomat joista viedään nyt viimeisiä päiviä
Joel.A kirjoitti:Kiitos, rakkaat veljet ja sisaret "koettelusta". Voi olla tietysti, että olen väärässäkin, joten jään tutkimaan asiaa vieläkin tarkemmin rukouksen ja Sanan kera. En siis poistu "foorumilta", vaan tästä aiheesta en kirjoittele vähään aikaan
Joel.A kirjoitti:Joel.A kirjoitti:Kiitos, rakkaat veljet ja sisaret "koettelusta". Voi olla tietysti, että olen väärässäkin, joten jään tutkimaan asiaa vieläkin tarkemmin rukouksen ja Sanan kera. En siis poistu "foorumilta", vaan tästä aiheesta en kirjoittele vähään aikaan
Tutkittuani vieläkin paremmin rukoilen ja kipuillen Jumalan edessä jalkojen pesusta olen tullut siihen lopputulokseen, että meidän ei tarvitse konkreettisesti pestä toinen toistemme jalkoja. Uskon siis, että jalkojen pesu oli Jeesukselta näpäytys meille, että ettemme ajattele tai pyri olemaan parempia opetuslapsia Jumalamme tai saatikka sitten ihmisten edessä, edes silloinkaan kun palvelemme toinen toisiamme.
Tutkin vielä edelleen rakkausaterian merkitystä ja varsinkin jalkojen pesu tilannetta, koska tässä tapahtumassa on niin suuri hengellinen opetus meille ja tämä tarvii aikaa sekä vieläkin enemmän Sanan tuntemusta.
Olen siis todella pahoillani tuomastani jalkojen pesu hämmenyksestä ja pyydänkin teiltä kaikilta anteeksi.
Mikko Murpatti kirjoitti:
Älä Joel huoli kirjoituksessasi oli paljon hyvää ja ehtaa asiaa ehtoollisesta, eli ei koko kirjoitus mennyt hukkaan vaikka tuo jalkojenpesu idea korostuikin aika radikaalista näkökulmasta.
Monessa me kaikki hairahdumme, sanoo Raamatukin ja myös minä olen erehtynyt monessa ja tulen vielä erehtymään, silloin pyydetään anteeksi ja mennään eteenpäin, ja tutkitaan lisää asioita.
Jumalan siunausta sinulle ja puhtia Raamatun tutkimiseen!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa