Arkista elämää-mitä Raamattu opettaa?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Arkista elämää-mitä Raamattu opettaa?

ViestiKirjoittaja paa » 10. Heinä 2014 18:13

No islamin kannalta on aika huono juttu, kun muslimeille selviää totuus Koraanista ja Muhammedista. Mitä enemmän muslimeja kääntyy kristityiksi, sen vähemmän islamilla on valtaa. Ja hyvä niin, ihan pimeetä touhua koko islam.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Heinä 2014 10:26

*
Niin joo. No siitä Palestiinasta. Maailman edellä se on yhä Palestiina muttei ole ikävä kyllä olemassa koska se on alun perin arabimaan heimosta ja se uskottelee olevansa alueen alkuperäisväestö. Se teki Gazan alueesta oman tukikohdan vastaan Israelia. Mikä hämäyshomma eikä maailma vielä tajunnut sen. Toivottavasti sen identiteetti ja alkuperäinen sukujuuri paljastuu maailman edellä niin maailma tajuaisi paremmin. Tuli mieleen se koraani jossa on se kohta jonka mukaan opettaa valehtelemaan. Ei ihme että se valehtelee ja uskottelee oevansa muka palestiinan alkuperäisväestö. :shock: Vasta tänään minä sain tietää sieltä fb:sta.... :shock: :roll:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 11. Heinä 2014 10:51

Joo noin se on. Uutisointi antaa aina semmosen kuvan, että Israel on se pahis, joka yrittää varastaa Palestiinan. Sitä vaan mietin, että mitä Jumala haluaisi israelilaisten tekevän; eli haluaako Jumala, että Israelia puolustetaan aseilla?? Vai pitäisikö "vain" rukoilla tai jotain.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Heinä 2014 10:58

paa kirjoitti:Joo noin se on. Uutisointi antaa aina semmosen kuvan, että Israel on se pahis, joka yrittää varastaa Palestiinan. Sitä vaan mietin, että mitä Jumala haluaisi israelilaisten tekevän; eli haluaako Jumala, että Israelia puolustetaan aseilla?? Vai pitäisikö "vain" rukoilla tai jotain.

4. Mooseksen kirja 6:

22 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:

23 "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:

24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;

25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.

27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä."

Jumalan siunausta ja varjelusta jokaiselle foorumilaiselle tähän päivään.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Heinä 2014 10:59

*
En tiedä. Mutta Raamatun mukaan Jumala tahtoo siunata Israelia RAUHALLA. :)

Ps. 29:11 Herra antaa kansallensa väkevyyden, Herra siunaa kansaansa rauhalla.

Mutta maailma on sokea eikä tiedä koraanista mitään mitä se opettaa. Koraanissa on enemmän ne kohdat jotka opettaa tappamaan mutta meidän Raamattu opettaa olemaan rauhassa kaikkien ihmisten kanssa ja rakastamaan vihollisia. Niin maailman täytyisi tajuta Raamatun ja koraanin välieroa voidakseen tajuta että Israel on syytön. :roll:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Juha » 11. Heinä 2014 12:27

vaisuliini kirjoitti:Ps. 29:11 Herra antaa kansallensa väkevyyden, Herra siunaa kansaansa rauhalla.

Mutta ovatko nykyiset juutalaiset jotka ovat Jeesuksen torjuneet, enää Jumalan kansaa? Eivätkö ne, jotka uskovat Jeesuksen, ole Jumalan kansa?
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 11. Heinä 2014 13:06

Eiköhän se oo sielläkin niin että jumalattomilla ei oo rauhaa, mutta Jumalan kansa saa asua "rauhanmajoissa" ja rauha on vanhurskauden hedelmä.Jumala siunaa omaa kansaansa rauhalla vaikka miten myrskyäis ympärillä.
systeri

ViestiKirjoittaja paa » 11. Heinä 2014 23:32

Minä olen luullut, että kaikki juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansaa, myös ne jotka ovat Jeesuksen hylänneet. Onhan heilläkin vielä aikaa tehdä parannus. Kaikki juutalaiset ovat lihan puolesta Jumalan kansaa, mutta pakanauskovat Hengen puolesta. Tämä siis tosiaan omaa käsitystäni. Room 9 puhuu kai tästä.
paa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Heinä 2014 00:21

*
Image
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 12. Heinä 2014 08:32

Luonnollinen Israel elää luopumuksessa, mutta on silti Jumalan valitsema kansa. Jumala ei kutsumistaan kadu.
Mutta oliohan se paa, joka mietti, että onko Jumalan tahto, että Israel puolustaa itseään aseellisesti. Uskon, että Jumalan tahto ei uudessa liitossa koskaan ole tappaminen. Siinä hetkessä, kun Israel luopuu aseistaan ja astuu Jumalan huolenpitoon, niin mitään vaaraa ei enää ole. Jeesukseen uskovat eivät myöskään voi osallistua aseellisen toiminnan tukemiseen Israelin puolesta sen enempää kuin muslimienkaan puolesta. Näin minä ajattelen.
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu