Jasmiini kirjoitti: Minä tarkoitin tuota muruja Raamattuna. Kun sinä et tahdo uskoa siitä kaikkea, että se on tullut Jumalalta ja et halua syödä kaikkea Raamatusta.
Kuitenkin Jeesuksen sanat ja opetukset löytyvät kaikkialta läpi Raamatun.
Sinä tahdot syödä Jeesuksen vain evankeliumien kautta, jos olen oikein ymmärtänyt ja tahdot seuloa pois muun, mikä on samaa Leipää ja mitä Jeesus ei halunnut hukattavan.
Minun vertauskuva ja selitelmä saattoi olla huono ja saatan olla ymmärtänyt väärin, mutta minä ymmärsin, että tässä Johanneksen evankeliumissa, kun Jeesus teki leipä ihmeen, niin muruja jäi 12 vasullista. Näin siinä vertauskuvan 12 opetuslapseen, jotka keräsivät talteen ne 12 vasullista leivästä, jotka symboloivat sitä, että Jeesus lähetti nuo 12 opetuslasta jakamaan leipää, eli Jeesusta ja kertomaan Jumalan Sanaa Jeesuksesta, joka sitten kirjoitettiin meille tuleville polville Raamatun kansien väliin Uudeksi testamentiksi, Jeesuksen testamentiksi, jonka Jeesus siis jätti jälkeensä meille opastukseksi. Jeesus ei tahtonut, että mitään siitä menee hukkaan. Jos sinä rakastat kaikkea hyvää, mikä on Hänestä, miksi et rakasta sitä kaikkea hyvää leipää, mitä Jeesus lähetti opetuslapsensa ja Paavalin jakamaan ja josta Jeesus teki ihmeen.
Tämä nousi tänä aamuna Raamatusta, ehkä Jeesus tahtoi antaa sen sinulle, että uskoisit, että koko Raamattu on Jeesuksen Sanaa.
Joh. 6:
10 Mutta Jesus sanoi: asettakaat kansa atrioitsemaan. ja siinä aikassa oli paljo ruohoa. Niin atrioitsi lähes viisituhatta miestä.
11 Ja Jesus otti leivät, kiitti ja antoi opetuslapsille, mutta opetuslapset jakoivat atrioitseville, niin myös kaloista niin paljo kuin hän tahtoi.
12 Mutta kuin he ravitut olivat, sanoi hän opetuslapsillensa: kootkaat murut, jotka jäivät, ettei mitään hukkuisi.
13 Niin he kokosivat ja täyttivät kaksitoistakymmentä koria muruilla, viidestä ohraisesta leivästä, jotka niiltä liiaksi olivat, jotka atrioitsivat.
14 Kuin siis ne ihmiset sen merkin näkivät, minkä Jesus teki, sanoivat he: tämä on totisesti se Propheta, joka maailmaan tuleva oli. (Biblia)
Siivetön kirjoitti:Raamattu nimittäin kuvaa taivastietä niin yksinkertaiseksi, ettei hullukaan siltä tieltä eksy.
Nuorallakävely taas vaatii jatkuvaa tasapainoilua, taiteilua, horjumista, epävarmuutta yms.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa