Mikä Hermani Sinun mielestäsi on synti / syntiä?
Ja mikä on mielestäsi armon mitta?
Jasmiini kirjoitti:En minä sinua pelkää enkä ole pakoitettu mihinkään..
Jeesus ja kirjoitettu Sana on yhtä.
Sinä tahdot tietää vain murun ja syödä oikeasti vain Jeesuksesta murun, mutta minä ja moni muu tahtoo syödä Jeesuksen kokonaan.
En minäkään tahdo sinulle pahaa vaan hyvää.
Jasmiini kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:Sen verran laitan, että saatoin sekoittaa sinun ja siivettömän nickit keskenään ja pyydän anteeksi, jos näin on käynyt, että olen väärän nimimerkin kirjoittanut keskustelun ohessa.
Ei se haittaa. Sattuuhan näitä.
hrmn2 kirjoitti:pekka kirjoitti:Mutta miksi sitten ikään kuin pakenit foorumilta kun olit jättänyt silloin uusimman kirjoituksesi/opetuksesi koeteltavaksi julkisesti tänne foorumille?
Olen vastannut tähän sinulle jo kahteen kertaan. Mutta vastataan vielä kolmas kerta...
Eli jo ensimmäisessä viestissäni kerroin, että en aio olla kauaa foorumilla. Sitten kerroin muutaman päivän keskustelutani, että odottelen vielä pari päivää jos tulee uusia kysymyksiä tai ajatuksia (kun ihmiset alkoivat siinä vaiheessa toistelemaan itseään), ja poistun sitten foorumilta. Keskustelu tyrehtyi vaan entisestään, joten tein sanojeni mukaisesti ja poistuin. Nimimerkki 'Joel A' oli juuri sitä ennen pyytänyt minulta yhteenvetoa opetuksistani, joten kirjoitin sen hänelle vastaukseksi vielä ennen lähtöäni. Siinä kirjoituksessani ei ollut mitään sellaista, mitä en olisi jo aiemmin kirjoittanut, eli kaikki se oli jo moneen kertaan koeteltu ennen lähtöäni. En olisi sitä edes kirjoittanut, ellei sitä olisi minulta pyydetty.
lonelyrider kirjoitti:Mr Kerimäki kirjoitti:Rakas lonelyrider ....Mikä on sinussa aiheuttanut tuon kiivauden ja poltteen ,joka ei laannu..Huoli jostain ihmisestä ?? Elämän ongelmat ?? Minulla ei ole tietoa ,mutta jos sanoisin ja kysyisin ,että jotai tapahtui reilu kk saattaa olla lähemmäs 2 niin sinuun iski jokin joka on tuntunut tekevän sinusta erilaisen kuin se lonelyrider joka me täällä on tunnettu ...sellainen cool tyyppi joka on rennosti kertonut asioita ja hyvin.
Tämä ei siis ollut loukkaukseksi tarkoitettu vaan ihan rakentavalle pohjalle tarkoitettuna.
Mitä minuun tulee niin joskus välillä tulee niitä huonoja päiviä ,että kaikki tuntuu menevän metsään ja sitärataa ja silloin ei ole mikään ihme vaikka kahvikin läikkyy juodessa leualle ja rinnuksille ja kun lähtee ottamaan paperia nii ekaks potkaisee varpaansa pöydänjalkaa ja sitten se päivä alkaa ollakki jo täys .Silloin huomaan ,että en esim kirjoita mitään ku tiedän ,että ei sieltä sormista mitään järkevää tule ku se stressitaso on karannu käsistä .Siis näin yleisesti kaikille ..kannattaa istahtaa jakkaralle välillä ja vetää henkeä ja rauhoittua ja tehdä vaikka jotain sellaista joka saa stressin poistumaan ja ottaa vaikka päiväunet tai pidemmät yöunet jos mahdollista .Siis tämä kaikella Rakkaudella kerrottuna .
Kiitos mr kerimäki huolenpidosta. Päivät ovat olleet hyviä, Jumalan huomassa. Viime yönä heräsin aamuyöstä mm. ihmettelemään Jumalan ihmeellistä luomistyötä, aamuaurinko paistoi ulkona kauniisti, oli ihana levätä siinä ja katsella. Taisin jotain kirjoittaa palstallekin siinä samalla. Hyvin silti nukutuksi olen saanut, sekin on Jumalan hyvässä huomassa ollut.
Kyllä tässä on ollut ihmettelemistä Jumalan suurten töiden edessä, on saanut kokea ihmeellistä huolenpitoa ja turvaa.
Nykyään todella tunnen, että olo on rento ja rauhallinen, toisin oli ennen, mutta onneksi se on taakse jäänyttä, Elän elämää tässä ja nyt hetkessä.
Nuorallakävelyä tämä ei ole, koen kyllä, että olen Kristuskalliolla todella turvallisella pohjalla.
Täällä on tänäänkin ihana kesäpäivä, että piti käydä äskettäin grillailemassa, puutarhakeinussa istuskelemassa. Huonoja päiviä ei ole, koska Jumalan huomassa, kaikki päivät ovat hyviä, Hän on hyvä Isä, ei Hän huonoja päiviä anna, ihminen itse voi tehdä päivistään huonoja, jos niitä sellaisia on.
systeri kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:Mr Kerimäki kirjoitti:Rakas lonelyrider ....Mikä on sinussa aiheuttanut tuon kiivauden ja poltteen ,joka ei laannu..Huoli jostain ihmisestä ?? Elämän ongelmat ?? Minulla ei ole tietoa ,mutta jos sanoisin ja kysyisin ,että jotai tapahtui reilu kk saattaa olla lähemmäs 2 niin sinuun iski jokin joka on tuntunut tekevän sinusta erilaisen kuin se lonelyrider joka me täällä on tunnettu ...sellainen cool tyyppi joka on rennosti kertonut asioita ja hyvin.
Tämä ei siis ollut loukkaukseksi tarkoitettu vaan ihan rakentavalle pohjalle tarkoitettuna.
Mitä minuun tulee niin joskus välillä tulee niitä huonoja päiviä ,että kaikki tuntuu menevän metsään ja sitärataa ja silloin ei ole mikään ihme vaikka kahvikin läikkyy juodessa leualle ja rinnuksille ja kun lähtee ottamaan paperia nii ekaks potkaisee varpaansa pöydänjalkaa ja sitten se päivä alkaa ollakki jo täys .Silloin huomaan ,että en esim kirjoita mitään ku tiedän ,että ei sieltä sormista mitään järkevää tule ku se stressitaso on karannu käsistä .Siis näin yleisesti kaikille ..kannattaa istahtaa jakkaralle välillä ja vetää henkeä ja rauhoittua ja tehdä vaikka jotain sellaista joka saa stressin poistumaan ja ottaa vaikka päiväunet tai pidemmät yöunet jos mahdollista .Siis tämä kaikella Rakkaudella kerrottuna .
Kiitos mr kerimäki huolenpidosta. Päivät ovat olleet hyviä, Jumalan huomassa. Viime yönä heräsin aamuyöstä mm. ihmettelemään Jumalan ihmeellistä luomistyötä, aamuaurinko paistoi ulkona kauniisti, oli ihana levätä siinä ja katsella. Taisin jotain kirjoittaa palstallekin siinä samalla. Hyvin silti nukutuksi olen saanut, sekin on Jumalan hyvässä huomassa ollut.
Kyllä tässä on ollut ihmettelemistä Jumalan suurten töiden edessä, on saanut kokea ihmeellistä huolenpitoa ja turvaa.
Nykyään todella tunnen, että olo on rento ja rauhallinen, toisin oli ennen, mutta onneksi se on taakse jäänyttä, Elän elämää tässä ja nyt hetkessä.
Nuorallakävelyä tämä ei ole, koen kyllä, että olen Kristuskalliolla todella turvallisella pohjalla.
Täällä on tänäänkin ihana kesäpäivä, että piti käydä äskettäin grillailemassa, puutarhakeinussa istuskelemassa. Huonoja päiviä ei ole, koska Jumalan huomassa, kaikki päivät ovat hyviä, Hän on hyvä Isä, ei Hän huonoja päiviä anna, ihminen itse voi tehdä päivistään huonoja, jos niitä sellaisia on.
Tähän tuli mieleen kommentoida että ei Jumalan tahdossa ja huomassa vaeltavankaan uskovan päivät oo välttämättä aina hyväntuulisia ja helppoja.Voi olla myös ahdistavia päiviä mutta siinäkin Jumalalla on omat suunnitelmansa ja tarkoituksensa.Jumala antaa elävää vettä mutta myös ahdistuksen vettä.Kaikella on aikansa ja kaikella on tarkoituksensa.Mutta päämäärä on aina hyvä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa