Pahoittelut, että/jos meni liian ot:ksi
paa kirjoitti:Minä olen saanut lohdutusta Herralta myös sekä vastauksia juurikin esim. toisen ihmisen kautta. Kerran olin kipuillut erään asian kanssa jo pidemmän aikaa, ja Jumala vastasi sitten lopulta ihan suoraan siten, että ajatus/vastaus tuli mieleeni ja yksinkertaisesti vaan tiesin, että se on Jumalasta. Se oli ihmeellistä, en osaa selittää paremmin. Tästä on nyt aikaa reilu vuosi, mutta harmittaa, että mitä enemmän aikaa on kulunut, niin joskus saatan välillä epäillä, että oliko se sittenkään Jumalasta. Alan aina epäillä kaikkea mahdollista hyvää tai ihmeellistä, mitä itselle on tapahtunut.
paa kirjoitti:Noista unista: ihan pienestä lapsesta asti näin painajaisia useita kertoja viikossa, välillä montakin yötä putkeen. Unet olivat tosi pelottavia, heräsin monesti omaan itkuun ja huutoon (vielä aikuisenakin..). Tätä jatkui koko lapsuuden, ja aikuisenakin aina siihen asti, kunnes pari vuotta sitten tulin uskoon ja rukoilimme Herralta, että unet vähenisivät ja niin todella kävikin: nykyään näen painajaisia todella harvoin. Siitä kiitos Herralle! Mutta kerroin tämän siksi, kun noista unista puhuttiin, niin suurin osa näistä mun näkemistä painajaisista liittyi jollakin tavalla saatanaan. Joko se oli itse unissa, tai sen värväämät ihmiset. Välillä joku läheisistäni saattoi muuttua piruksi, joskus niitä oli useampikin tunkeutunut kotiini. Usein näissä unissa jouduin paeta saatanaa, ja monesti unet olivat myös todella väkivaltaisia, veri ja sisälmykset vaan roiskui. No, Jumalasta nämä eivät varmastikaan olleet, ja eihän näillä mitään väliäkään ole.. mutta jotenkin yhä häiritsee se, että miksi ihmeessä ne liittyivät saatanaan niin vahvasti.
Pahoittelut, että/jos meni liian ot:ksi
Juha kirjoitti:paa kirjoitti:Minä olen saanut lohdutusta Herralta myös sekä vastauksia juurikin esim. toisen ihmisen kautta. Kerran olin kipuillut erään asian kanssa jo pidemmän aikaa, ja Jumala vastasi sitten lopulta ihan suoraan siten, että ajatus/vastaus tuli mieleeni ja yksinkertaisesti vaan tiesin, että se on Jumalasta. Se oli ihmeellistä, en osaa selittää paremmin. Tästä on nyt aikaa reilu vuosi, mutta harmittaa, että mitä enemmän aikaa on kulunut, niin joskus saatan välillä epäillä, että oliko se sittenkään Jumalasta. Alan aina epäillä kaikkea mahdollista hyvää tai ihmeellistä, mitä itselle on tapahtunut.
Jos tuo asiasi ei ole liian henkilökohtainen mihin koet saaneesi Jumalalta vastauksen, niin tuo tänne koeteltavaksi se vain
paa kirjoitti:Juha kirjoitti:paa kirjoitti:Minä olen saanut lohdutusta Herralta myös sekä vastauksia juurikin esim. toisen ihmisen kautta. Kerran olin kipuillut erään asian kanssa jo pidemmän aikaa, ja Jumala vastasi sitten lopulta ihan suoraan siten, että ajatus/vastaus tuli mieleeni ja yksinkertaisesti vaan tiesin, että se on Jumalasta. Se oli ihmeellistä, en osaa selittää paremmin. Tästä on nyt aikaa reilu vuosi, mutta harmittaa, että mitä enemmän aikaa on kulunut, niin joskus saatan välillä epäillä, että oliko se sittenkään Jumalasta. Alan aina epäillä kaikkea mahdollista hyvää tai ihmeellistä, mitä itselle on tapahtunut.
Jos tuo asiasi ei ole liian henkilökohtainen mihin koet saaneesi Jumalalta vastauksen, niin tuo tänne koeteltavaksi se vain
Se on aika henkilökohtainen. Lisäksi multa on niin hyvin nyhdetty luottamus ihmisiin, että pelkään muiden arvostelua ja mielipiteitä, vaikka tiedostankin ettei tarvitsisi pelätä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 0 vierailijaa