Voiko uskova elää synnittömästi?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Voiko uskovasta tulla synnitön?

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Kesä 2014 20:50

Lyhyesti Masalle:

En tietääkseni palvo ketään Ihmistä, ainoastaan Jumalaa ja kyllä voi muutkin kirjoitella kuin Jumalan voitelemat opettajat.

Siunausta sullekin Masa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 29. Kesä 2014 20:51

:crazy: :thumbdown:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 13:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja Masa » 29. Kesä 2014 20:55

pekka kirjoitti:Lyhyesti Masalle:

En tietääkseni palvo ketään Ihmistä, ainoastaan Jumalaa ja kyllä voi muutkin kirjoitella kuin Jumalan voitelemat opettajat.

Siunausta sullekin Masa.

Hmm väitinkö että palvot?
Masa

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 29. Kesä 2014 20:55

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 13:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja Masa » 29. Kesä 2014 20:57

Jasmiini kirjoitti:Jos toinen sanoo opettavansa, niin loogisesti ymmärtää että toinen katsoo olevansa opettaja, sitten sitä kysyy, että onko näin.

Jos joku kohta aukeaa Raamatusta, niin voihan sitä sanoa, että minulle asia on auennut näin, tätä mieltä olen tai näin ymmärrän, eikä että minun opetukseni.
Sori jos mä nyt sählään.

Anteeksi, minua jo alkaa hieman hymyilyttämään tämä touhu..
Masa

ViestiKirjoittaja hrmn » 29. Kesä 2014 20:57

Jasmiini kirjoitti:Ensin puhutaan säännöistä ja järjestyksestä ja sitten puhutaan kirjoittamattomista säännöistä, mitä ei ole missään sanottu, eikä foorumin säännöissä lue, että ei saa kysyä toisilta henkilökohtaisia asioita. Ei kai saa kysyä toiselta, että oletko evankelista tai mitä työtä teet tai jotain muuta.
Sellaset säännöt pitää vain arvata. Onhan se sitä hienoo järjestystä ja minä saan kohta varmaan bannit, kun eksyin aiheesta.

Se että henkilöön kohdistuvat ja henkilökohtaiset asiat tulisi hoitaa kahdenkesken, ei koske pelkästään tätä foorumia eikä sitä tarvitse kirjoittaa sääntöihin. Mielestäni se on ihan perusjuttu yleisesti ottaen julkisissa keskusteluissa ja kanssakäymisessä.
hrmn

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Kesä 2014 20:58

Masa kirjoitti:
pekka kirjoitti:Lyhyesti Masalle:

Siunausta sullekin Masa.

Hmm väitinkö että palvot?

Sori Masa jos käsitin vähän väärin. No, selvisi ainakin, että en palvo ketään ihmistä. (Hymiö!)
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja hrmn » 29. Kesä 2014 21:01

Nämä keskustelut voivat olla hyödyllisiä monelle ihmiselle jotka etsivät tietoa asioista. Keskustelun kääntäminen asioista kirjoittajiin ei palvele ketään. Pekka et ollut ensimmäinen ja ainoa joka tässä ketjussa toimi niin, pari muutakin alkoi kirjoittamaan kirjoittajista asian sijaan, joten kehoitan kaikkia tutkimaan itseään tämän asian suhteen.
hrmn

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Kesä 2014 21:06

hrmn kirjoitti:Nämä keskustelut voivat olla hyödyllisiä monelle ihmiselle jotka etsivät tietoa asioista. Keskustelun kääntäminen asioista kirjoittajiin ei palvele ketään. Pekka et ollut ensimmäinen ja ainoa joka tässä ketjussa toimi niin, pari muutakin alkoi kirjoittamaan kirjoittajista asian sijaan, joten kehoitan kaikkia tutkimaan itseään tämän asian suhteen.

Herman, olen pahoillani jos tuo kysymys otti niin koville sinulle siitä oletko opettaja vai et. En ajatellut sitä alunperin ollenkaan niin, että sitä ei voisi julkisesti kysyä koska olet julkisesti sanonut opettavasi muita ihmisiä.

Minä voin myös julkisesti sanoa, että en tietääkseni ole saanut Jumalalta voitelua opettajan tehtävään.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja hrmn » 29. Kesä 2014 21:14

pekka kirjoitti:Herman, olen pahoillani jos tuo kysymys otti niin koville sinulle siitä oletko opettaja vai et. En ajatellut sitä alunperin ollenkaan niin, että sitä ei voisi julkisesti kysyä koska olet julkisesti sanonut opettavasi muita ihmisiä.

Ei minua haittaa, että minua koskevia asioita kysytään julkisesti jos siihen kokee tarvetta. Koitin vaan pitää tätä keskustelua aiheessa sensijaan että huomio käännetään kirjoittajiin. En tosin tainnut siinä hirveän hyvin onnistua. Lähdin itse asiassa vähän kiukustumisesta käsin asiasta kirjoittamaan, sori siitä...

Mutta itse asiaan vielä, onhan täällä foorumilla esimerkiksi tuo Juttutupa-ketju, eikö sinne voisi jatkossa ohjata kaikki henkilökohtaiset kysymykset joita kokee tarvetta kysyä julkisesti?
hrmn

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu