pekka kirjoitti:hrmn kirjoitti:pekka kirjoitti:En pysty ymmärtämään oiekin kunnolla sinua Herman mitä oikeastaan loppujen lopuksi tarkoitat. Sanoit aikaisemmin, että et ole mielestäsi opettaja ja nyt kirjoitat noin kun lainauksessa on ("tehtäväkseni on annettu opettaa") eli oletkin ikään kuin voideltu opettaja. Hyvin ristiriitaisia ovat nuo sinun kommenttisi.
En ole missään vaiheessa sanonut, että en ole opettaja. Vaan sanoin, että en ollut täällä sanonut olevani opettaja, kun väitit minun niin sanoneen. Kehoitan lukemaan tarkemmin mitä toiset oikeastaan kirjoittavat.
Näin vastasit alunperin kun kysyin sinulta oletko mielestäsi opettaja, lainaus:
"En ole kovin paljon miettinyt asiaa, olen vaan tehnyt sitä mitä olen sydämelleni saanut. Muut saakoon arvioida mikä olen"
Mielestäni et sano tuossa olevasi opettaja niin kuin nyt sanot siis olevasi.
Ja sitten kirjoitit äsken, lainaus:
"en ollut täällä sanonut olevani opettaja"
Et ollutkaan mutta nyt siis sanot olevasi (ikään kuin) voideltu opettaja.
Tuossa oli muitakin sotkuja mutta en nyt viitsi niihin enää mennä.
Mutta lopputulema on siis, että olet mielestäsi Jumalan valitsema/voitelema opettaja? Vaikka aluksi vaikutti siltä että et ole mielestäsi sitä.
Siunausta sulle Herman.
Alunperin vastasin siihen, kun väitit minun sanoneeni olevani opettaja, enkä ollut sellaista sanonut. Pointtini kaikessa oli, että on turhaa miettiä mikä minä olen, kun tässä ei keskustella minusta vaan otsikon aiheesta.