Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Kesä 2014 14:58

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja systeri » 26. Kesä 2014 20:44

Aamu-Usva kirjoitti:Meillä täällä Turussa ukkonen on välillä tänään jyrissyt kovasti ja välillä taas aurinko paistanut. Aamulla kun olin 2-vuotiaan ja isoimman 9-vuotiaani kanssa pihalla, niin ihan kuin kirkkaalta taivaalta alkoi jyristä ja pieni poika pelästyi ressukka kovasti. Illalla oltiin vielä uudestaan ulkona auringon paisteessa, kun taas taivas veti mustaksi. Kun sitten salama välähti, sanoin pojalle, että lähdetään sisälle ja siinä samassa ihan hirveä jysähdys. Poika alkoi itkemään eikä tiennyt juoksisiko sisälle vai syliin. Jotenkin niin hellyttävä tuo meidän nuorimmainen. Äitini tuli myöhemmin siskoni ja hänen ystävänsä kanssa käymään, niin pikkuinen istui keinutuolissa mummun sylissä hyvin vakavana ja kertoi, ettei tykkää ukkosesta... Toivottavasti se ei nyt liikaa pelästynyt..

Mieheni vei illalla pyörillä tytöt yksille synttäreille ja koko porukka tuli litimärkinä takaisin. Että tällaista vaihtelevaa säätä täällä. Nyt kyllä vien koneen pois täältä sängystä ja alan itse nukkumaan. Hyvää yötä!

Voi pientä...ne on hiin helluusia kun selittävät asioita tosissaan.Ukkosesta voi kyllä jäädä traumoja että sitä pelkää niinku minäkin pelkäsin jossain vaiheessa nuorempana.Olikohan toissakesänä kans yhtenä iltana kun tulin kotia töistä puolen yön aikoihin, niin tytöt istui vierekkäin sohvalla ihan kalpeina.Ukkonen oli ihan päällä ja jysäytti luultavasti johonkin kaupungin hallin peltikattoon.Se pamaus oli niin kova että ihan kuin pommi olis räjäytetty.
Sitten kun tilanne oli ohi,sanoin että nyt nukkumaan, niin ei päästy sänkyyn asti kun se ukkonen tuli takaasin ihan lähelle pyörimään.On se valtava voima mutta rukouksen avulla helpottaa olotila :)
systeri

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Kesä 2014 11:22

Katsokaa, aivan mahtava video! Peura, koira ja kissakin yhdessä ovat ja leikkivätkin... kaikki sulassa sovussa keskenään:

https://theilovedogssite.com/a-deer-wal ... the-world/

Kiitos Herralle.

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 27. Kesä 2014 12:06

Olipa kiva video. Sitten joskus tulevaisuudessa.. mukana on jellona ja karhu ja muitakin.
Jasmiini

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Kesä 2014 12:18

Jasmiini kirjoitti:Olipa kiva video. Sitten joskus tulevaisuudessa.. mukana on jellona ja karhu ja muitakin.

Kyllä, juuri näin, tulee aika kun kaikki ollaan sulassa sovussa keskenään ja saadaan elää keskinäisessä rakkaudessa niin kuin on Jumalan tahto, ihmiset ja eläimet yhdessä, tuosta videosta saadaan esimakua sille mitä tuleman pitää.

Jesaja 11:

6. Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.

7. Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.

8. Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.

9. Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.

..................................

6. Sudet asuvat lammasten seassa, ja pardi makaa vohlain kanssa; vasikka myös ja nuori jalopeura, ja syötinnaudat käyvät yhdessä, ja vähä poikainen kaitsee heitä.

7. Niin myös lehmät ja karhut käyvät yhdellä laitumella, ja heidän vasikkansa myös ynnä makaavat; jalopeura syö olkia niinkuin härkä.

8. Ja imevä lapsi ihastuu vaskikäärmeen lävestä; ja vieroitettu lapsi pistää kätensä basiliskin luolaan.

9. Ei kenkään vahingoitse eikä turmele kaikella pyhyyteni vuorella; sillä maa on täynnä Herran tuntoa, niinkuin meri vedellä peitetty. Biblia.

Tapahtukoon Jumalan tahto niin kuin on kirjoitettu, amen!

Johanneksen ilmestys 22:

20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja tadetski » 28. Kesä 2014 22:31

Eipä tule tänne kirjoiteltua vaikka lukemassa aina käynkin juttuja. Nyt on vaan niin hiljaista, että tekisi mieli kiljaista. Mies ja poika pesileirillä ja minä yksin kotona. Olen monta päivää herkutellut ajatuksella saada olla yksin kotona, mutta nyt on ollut sellainen päivä ettei yksin olo tunnukaan kivalta. Päivällä olin tyttäreni kanssa kaupungilla, jossa väsyin kovin. Olkapäätä särkee ja käden liikkeet ovat entistäkin enemmän rajoittumassa. Taidan pian lähteä nukkumaan. Huomenna ehkä jo parempi päivä. :)
tadetski

Re: Voiko uskovasta tulla synnitön?

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 30. Kesä 2014 19:50

Mitä mieltä olette linkissä olevasta opetuksesta että puheemme on henkemme ruoka, että sydämeen juurtuu mitä itse puhumme? ; https://libanoninlumi.vuodatus.net/?page=4
iinuliinu

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 30. Kesä 2014 21:07

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 19:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja paa » 30. Kesä 2014 21:55

Jasmiini kirjoitti:
iinuliinu kirjoitti:Mitä mieltä olette linkissä olevasta opetuksesta että puheemme on henkemme ruoka, että sydämeen juurtuu mitä itse puhumme? ; https://libanoninlumi.vuodatus.net/?page=4

En söisi noita juttuja, kinkkupitsan kylläkin.

:lol: :lol: :lol: :lol:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 30. Kesä 2014 23:16

Taisin sanoa hassusti.. mutkun se vaan oli niin.
Jasmiini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu