Sinäänsä laki on oikeuden mukainen, että palkka on tekojen mukaan, ei enempää eikä vähempää.
Jeesus oli taas toista mieltä kun hän siteerasi olette kuulleet sanottavan silmä silmästä ja hammas hampaasta jne, mutta minä sanon teille älkää tehkö pahalle vastarintaa......
Tiesitkö muuten miksi Mooseksen sauva söi egyptin viisaiden sauvat?
Uskotko, että Moosekselta ei tullut kirjoituksiin yhtään astian makua?
Toiseksi kirjoitin sen niitä muutamia varten täällä foorumilla, jotka ovat voineet erehtyä pitämään sinua Herran Jeesuksen opetuslapsena, jota et kuitenkaan ole. Ettei vain kukaan eksyisi samaan eksytykseen missä sinä olet. Ikävä kyllä näyttää jo siltä niin kuin joku olisi jo täällä foorumilla syönyt sinun kädestäsi ruokaa, joka ei ole hyvää.
Sen, että olenko Jeesuksen, sen tietää Jeesus ja hän on tuomari joka lampaat erottelee.
Kolmanneksi en minä ole sinua estämässä minun koetteluani, olet sitä vapaa tekemään, mutta halusin näyttää sinulle, että me olemme eri leirissä, ettet luule minun pitävän sinua Herran Jeesuksen opetuslapsena.
Kyllä se on tullut jo selville mitä mieltä olet minusta.
Sitten koen että Raamatun sanan vastaisuutesi johtuu joistakin haavoista sekä siitä ettet ole oikeasti uudestisyntyneessä tilassa ja siksi vastustat Raamatun totuutta, koska et pysty etkä halua uskoa sitä sellaisenaan. Olet kiinnostunut kyllä asioista ja joko luulet olevasi uskossa tai teet tietoisesti sen, että pyrit soluttautumaan "uskovana" uskovien joukkoon, että saisit vedettyä heitä pois Raamatullisesta uskosta. Koen ja näen että sinä tarvitsisit paljon rakkautta, ymmärtämystä, mutta myös selkeitä rajojen asettamista, että näkisit oman tilasi, ettet ole Raamatullisessa uskossa.
Koet ja näet väärin asioita.
Jos koet minun tarvitsevan ymmärtämystä, niin tahdotko tehdä sen?
Herra Jeesus on tie, totuus ja elämä, mutta Hän tekee erotuksen vuohien ja lampaiden välillä. Toki Herra Jeesus rakastaa uskosta osattomia ihmisiä, mutta Hän ei pidä heitä sen harhaluulon vallassa, että he olisivat matkalla Jumalan valtakuntaan, koska sitä he eivät ole ennen kuin tekevät Raamatullisen parannuksen.
Hän ei pidäkään ketään harhaluulossa, vaan sen tekevät ihmiset itse kun eivät häntä usko.
Äläkä yritä kääntää tätä minua vastaan, sillä raamatussa ei ole yhtään todistusta että raamattu olisi se tie jota seurata tulee.
Sitten vielä eräs ikävä asia. Aina kun jossakin kohtaa foorumilla syntyy jännitteitä, niin sinä olet siellä mukana lisäämässä vettä kiukaalle, että lämpö ja kierrokset lisääntyisivät.
Ja sinäkö et ole ollut paikalla?
Miksi ihmiset lähtevät palstalta, he kyllä kertovat sen itse.
Kyllä joku voi minunkin takiani lähteä palstalta ja toivottavasti perustelevat sen myös, mutta se jää nähtäväksi.
Sitten lopuksi rakastan sinua kyllä lähimmäisenäni, mutta se ei tarkoita sitä että en voisi Raamatun sanan totuuden valossa sanoa sinun olevan osaton Raamatullisesta uskosta.
Siis haluatko ymmärtää ja antaa suosiolla minun näyttää virheesi opetuksissasi?
Sitten selviää myös se, että kuka on eksynyt.