Arkista elämää-mitä Raamattu opettaa?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Arkista elämää-mitä Raamattu opettaa?

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 19. Kesä 2014 12:59

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 16:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Kesä 2014 14:25

*
Ok Jasmiini :) Minä en vielä löytänyt Raamattuun pohjautuvan seurakunnan. Niin nöyrryin takaisin helluntaiseurakuntaan ja lähetin fb:n yksityisviestin uudelle pastorille mutta se suhtautui välinpitämättömästi. :shock: :( Minä jätin sen asian Herran haltuun rukoillen ja nyt odotan Jumalan johdatusta oikean seurakunnan luo. Tuntuu että se olisi niinku neula heinäsuovassa, siis nykyaikana :cry: Ja olen huolissani oman sydämen puolesta jos se kylmentyisi vaikka en itse haluaisikaan. Ymmärsin että ne viisi juttua pitää rakkauden kylmentymisen kaukana sydämestä. Se huolettaa minua vielä...

Siut sulle Jasmiini :hugehug:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Kesä 2014 14:46

*
Anteeksi, minulle tuli taas mieleen juttu niin pakko nyt kirjoittaa tänne. Me elämme viimeistä aikaa jossa suuri luopumus ensin tapahtuu ja siten Jeesus tulee noutamaan. Mitä Raamattu tarkoittaa luopumuksella? Se tarkoittaa että uskovat luopuvat Jumalan Sanasta, johon meidän usko perustuu ja että Sana on itse Jumala.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Kesä 2014 15:12

Ihan tiedoksi ...Herra tulee perustamaan Suomeenkin vielä kotisrk ta ja siellä tässä lopunajassa on ne ,jotka haluavat pysyä Totuudessa ja Herran ilossa.Hyvä kotisrk on siunaus ,jossa käydessään tulee puhdas ilo ja hyvämieli.Kunhan asiat tästä vaan hiukan eteenpäin menee ,jotta se ero valkeuden ja pimeyden välillä tulee täysin selväksi myös kirkkojen osalta siis sisältäpäin.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Kesä 2014 15:22

Jasmiini kirjoitti:

"Oon miettiny, että pitäskö vaan mennä johonkin seurakuntaan, vaikka opettavat miten väärin ja vois istua penkissä hiljaa seuraavat 5 vuotta. Ei liika yksinäisyys ole hyväksikään, mutta on vaikeeta lähteä liikkeelle."

Näinhän se on kuten kirjoitit, mutta olisko sulla mitään mahdollisuuksia kotikokoontumisiin, mahdatko tuntea siellä missä asut muita uskovaisia joiden kanssa vois yhdessä alata kokoontumaan kotosalla?

Johonkin isompaan seurakuntaan meneminen voi tosiaan johtaa siihen, että istuu seuraavat viisi vuotta hiljaa "kirkonpenkillä" kun ikään kuin hukkuu sinne muiden joukkoon. Vaikka voihan siellä takarivillä hiljentyä rukoukseen.

Tässä vielä kuva lopuksi hakusanalla "yksin kirkonpenkillä" vaikka hakutulos näyttää olevan kyllä yksin juna-aseman penkillä:

Image

Meniköhän juna jo, sitä en tiedä. Vai tuliko tuo nainen reilusti etuajassa odottamaan junaa kun ei näy muita ihmisiä missään, sitäkään en tiedä.

Jumalan siunausta sinulle Jasmiini! Ja kaikille muillekin (Hymiö!)
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja kari » 21. Kesä 2014 09:08

Jasmiini kirjoitti: Oon miettiny, että pitäskö vaan mennä johonkin seurakuntaan, vaikka opettavat miten väärin ja vois istua penkissä hiljaa seuraavat 5 vuotta. Ei liika yksinäisyys ole hyväksikään, mutta on vaikeeta lähteä liikkeelle.

Raamatun mukaan väärän opetuksen kuuntelu ei kannata. Kannattaa mieluummin etsiä niiden seuraa, jotka rakastavat totuutta.
kari

ViestiKirjoittaja kari » 21. Kesä 2014 09:16

vaisuliini kirjoitti:*
Anteeksi, minulle tuli taas mieleen juttu niin pakko nyt kirjoittaa tänne. Me elämme viimeistä aikaa jossa suuri luopumus ensin tapahtuu ja siten Jeesus tulee noutamaan. Mitä Raamattu tarkoittaa luopumuksella? Se tarkoittaa että uskovat luopuvat Jumalan Sanasta, johon meidän usko perustuu ja että Sana on itse Jumala.

Luopumus on jo tapahtunut.
Luopumus on Jeesuksen uskosta luopumista ja siirtymistä ihmisuskon mukaiseen evankeliumiin ja rakkautta valheeseen.
Vai oliko niinpäin, että itse Jumala on Sana?
kari

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 21. Kesä 2014 20:37

Uskosta luopuminen on käynnissä nyt ja tulee voimistumaan voimistumistaan ja kuten on kirjoitettu niin vähän on lopussa Jeesukseen uskovia ja siihen kaikkeen mitä me kutsumme Kristinuskoksi.Pilkkaajia on kyllä jossain vaiheessa paljon ,koska sekin asia on nostettu Raamatun tekstissä ylös.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Kesä 2014 11:56

*
Just mitä Mr Kerimäki sanoi. Kari, Raamattu puhuu lopunajan luopumuksesta, sitä minä tarkoitan kans =)

.........................................

No äsken oli ihmeellinen juttu mitä minulle tapahtui. Ensin tuli mieleen Raamatun kohta että Jumala on ylpeitä vastaan mutta antaa armoa nöyrille ja siten siellä fb:ssa törmäsin tuohon kuvaan jossa on selkeitä lauseita, helppotajuiseksi. Ihmettelin yhteensattumaa. Ensin sana ja sit tämä kuva jossa on tekstiä. :shock:

Image

On totta että ihmisviisauden ja ihmisjärjen kanssa ei ole mitään tekemistä Jumalan tuntemisen rinnalla. Mutta on vakava asia jos on ylpeä Jumalan Sanaa kohtaan eikä halua uskoa mitä Raamattu opettaa. Mieluummin minä nöyrryn Jumalan Sanan tuntemisessa ja uskon mitä Raamattuj opettaa. Nöyrille Jumala antaa armoa Jumalan Sanan tuntemisen äärellä.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Kesä 2014 12:04

*
Biblia on parempi kuin 33/38 ja RK.

Psa 119:75 Herra! minä tiedän sinun tuomios vanhurskaaksi, ja sinä olet minua totuudessa nöyryyttänyt.

Jumalan Sanan tuntemisessa eli totuudessa Jumala nöyryyttää kans. Minä tykkään tuosta
käännöksestä mutta harmi että minun RK-käännöksessä ei lue samaa mitä Biblia... :roll:
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu