*
Oletko sinä Systeri kokeillut luomuleipää?
lonelyrider kirjoitti:Systeri, ei kait kukaan sanonut että et sun pitäisi alkaa syödä viljoja, jokainenhan syö siten kun kokee että on omalle kohdalle terveellistä... mun kirjoitus ainakin oli siitä lähtökohdista, että käsittääkseni Heikkilä on sitä mieltä, että kaikki viljat pitäisi olla pannassa, myös ruis. Mutta tämä siksi juuri, että ei Heikkilän tuomat asiat ole yhtäkuin se oikea miten ihmisen tulee elää vaikka se sinulle sopiikin ja on apua tuonut... usein olen uskovien taholta kuullut aivan mahotonta Antti Heikkilä hehkutusta... ja ihtellä sori vaan ottaa hieman "korviin" jo.ja ehkä vähän ärsyttääpi
lonelyrider kirjoitti:Tuosta on nykyään ollut jo puhetta mediassakin, kuinka ihmisen luonnollinen tasapaino on kaikenmaailman lisäaineilla ja sokereilla yms tuhottu... vasta tuli dokumentti että ruokajätit parantelee makua jollain sokerimuunnoksella, joka on tehty maissitärkkelyksestä... ehkä meidän pitäisi vältellä pitkälle prosessoituja ruokia ensisijaisesti? Aika vaikeaa se kyllä on tässä nykymaailmassa, ainakin itsestä tuntuu välillä...

systeri kirjoitti:Niin onneks mun ei oo tarvinnu luopua kaurasta...vedin just uunista kaura-omena-mansikka-mustikka paistoksen jossa on voita ja vähän ruoko-sokerianam....sen ja kasvis-lohi hässäkän antamalla energialla mennään tänään innolla iltavuoroon
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa