Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja JHK » 17. Helmi 2011 09:53

Ja haluan vielä tähdentää sitä ettei mikään siru tms. kehon ulkoinen kapseli ole pedon merkki ellei siihen liity pedon nimi/ pedon luku ja pedon kuvan kumartaminen. On epäraamatullista väittää mitään muuta ja ahdistaa ihmisiä turhan takia. Pitäisikö tässä muuttua hysteeriseksi kun pankkikortissani on mikrosiru, tietokoneeni on niitä täynnä, kännykässäkin on ja jopa perheen koira on sirumerkitty? Nostakaa päänne, te kuninkaan sotilaat, pois pimeän pelko!

Kavahtakaa petoa mutta älkää pelätkö sitä.

Hessulle: kehitys on mennyt huimaa vauhtia eteenpäin, mutta oikeastaan tämän jutun juuret ovat 1800-luvulla, jolloin alkoi teknologian räjähdymäinen kehitys. Voi tuntua että nyt yhtäkkiä on tullut kamalasti lisää, mutta siihen on hyvänä selityksenä kehityksen normaali kulku. Itse katsoisin ennemmin talouselämän huipulle, sieltä tulee tämä kulutushysteriä, kerskakultuuri ja markkina-arvot - neo-liberalismi leviää jo kouluihinkin (neo-liberalismi on suuntaus jossa korostetaan ihmisen "vapautta valita" mitä tahtoo, sen sydän on markkinatalous ja kilpailu.. Se on mielestäni ainakin kolme kertaa huolestuttavampaa kuin teknologian kehitys.
JHK

ViestiKirjoittaja tadetski » 17. Helmi 2011 10:34

Ainahan on peloteltu. Nuorena uskovana olin ihan vauhkona viivakoodeista. Kyttäsin niitä koodeja pakettien kyljestä. :( Peloteteltiin myös, että jos ostat Fariy merkkistä astianpesuainetta tietämättäsi palvot paholaista, sillä tarinan mukaan se joka on Fairyn kehittänyt on luvannut antaa itsensä paholaiselle jos se tuote menestyy. Lisäksi ahdistuin suunnattoamsti, kun joka paikassa vaan nähtiin paholaisen toimintaa. Jos en osannut jotain juttua jota en koskaan aiemmin ollut tehnyt, oli se saatana joka minulle niin sanoi. Piti vaan sanoa, että Jeesuksen nimessä mä osaan ja sillä selvä! Paljon, paljon muutakin oli joka ahdisti. Ehkä mä siksi olen nykyään niin skeptinen.
tadetski

ViestiKirjoittaja PetriFB » 17. Helmi 2011 11:27

Olen sitä mieltä, että jotkut (ei kaikki) uskovat sortuvat pedon merkin kohdalla ylihengelliseen liioitteluun sekä väärän pelon ilmapiirin luomiseen.

Raamattu opettaa, että pedon merkki on maailmanlaajuinen, johon liittyy pedon kumartaminen eli palvonta. Itse uskon, että pedon merkki on varmaankin mikrosirun kaltainen tai nanorokote tai jokin sellainen, joka laitetaan ihmisen ihon alle. Tämä tulee sitten aikanaan tapahtumaan maailmanlaajuisesti, jolloin pedon merkillä tullaan merkitsemään kaikki muut ihmiset, paitsi ei todellisia Herran Jeesuksen opetuslapsia.

Nykyiset pankkikortin, kännykän ja tietokoneiden sirut jne. eivät ole pedon merkkejä, eikä kaupan viivakoodit. Mutta uskon että nämä järjestelmät ovat askeleita sitä kohti, joiden kautta joku päivä koko maailma pakotetaan ottamaan ihon alle laitettava pedon merkki.

Pedon merkistä lisää: https://www.kotipetripaavola.com/Raamat ... ofit6.html

Herran Jeesuksen opetuslapsen ei tarvitse pelätä petoa eikä pedon merkkiä, sillä meidän kanssamme on Iankaikkinen Kaikkivaltias Jumala, joka pitää huolta kansastansa kaikissa tilanteissa ja olosuhteissa. Meidän tulee kuitenkin valvoa ja olla valveilla Pyhässä Hengessä.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Helmi 2011 14:07

Kiitos Petri hyvästä kirjoituksestasi. Mietin tässä, että kun suuren ahdistuksen aikana otetaan käyttöön paholaisen 666-merkintäjärjestelmä jokaiseen ihmiseen niin sellaisille ihmisille (jotka ovat merkin ottaneet itseensä) on enää turha mennä puhumaan pelastuksesta Jeesuksessa Kristuksessa vai kuinka? Suuren ahdistuksen aikahan kestää noin 7 vuotta ja antikristuksen merkintäjärjestelmä otetaan käyttöön kun ahdistuksen aikaa on jäljellä "enää" 3 ja puoli vuotta, näin olen ymmärtänyt. Eli onkohan tuo ihmiseen laitettava merkki kuitenkin tai myös jokin näkyvä merkki? Koska muutenhan Jeesukseen uskova (joka ei ole merkkiä itseensä ottanut) menisi turhaan puhumaan sellaiselle pelastuksesta joka on jo ottanut merkin itseensä.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 21. Helmi 2011 01:40

Laitan tähän linkin kirjoitukseen jonka otsikko on "Lähtekää siitä ulos". Se kertoo kuinka kaikenlainen eksytys ja valhe on keskuudessamme ja saanut jo suuret mittasuhteet ja levinnyt kaikkialle, kuten hyvin täällä foorumissakin tiedetään. Tätä aihetta on käsitelty paljonkin ja tilanne on hyvin huolestuttava.

Linkki kirjoitukseen: https://arvioikaa.com/comeout.html
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja JHK » 22. Helmi 2011 16:02

Lähi-idän vellontaa katsellessa herää kysymys, onko nyt jotakin tärkeää tekeillä...
JHK

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Helmi 2011 17:35

Niin, jotakin pahaa on tekeillä mutta mitä niin sitä on vaikea sanoa vielä tässä vaiheessa. Mutta se tiedetään, että antikristuksen tähtäimenä tulee olemaan Jerusalem. Varmasti nämä kaikki tapahtumat ovat esityötä tuohon tulevaan tapahtumaan. Mutta mikä on se aikataulu niin sitä ei kukaan pysty sanomaan. Ensin pitää alkaman myös suuri ahdistuksen aika. Vain Kaikkivaltias Jumala tietää mikä vaihe on nyt menossa.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja onefortruth » 22. Helmi 2011 19:32

Itsekin uskon kyllä tähän että se biosiru joka ihon alle laitetaan, tulee pedonmerkkinä eli siihen liittyy tosiaankin pedon palvonta ja kumartaminen.
Se tulee olemaan vapaaehtoisesti otettava, mutta edellytys sille että saa ostettua ruokaa ja myytyä jotain.
On laskettu mm. että ISO9000 standardi olisi jo ollut sama kuin 666 numerologian mukaan.
Ja sehän tuli jo pitkälti toistakymmentä vuotta sitten.
En itse puolestani pyri hengellistämään tms. mutta tämä tieto perustuu ihan tiettyihin kirjoituksiin eikä ole hatusta vedettyä tietoa. Etsin tässä samalla lähteet näille jutuille.

On tulossa myös project L.U.C.I.D yms. juttua. https://www.heinola.org/~patato/lucid.html ja siellä tämä https://www.heinola.org/~patato/lucid7.html .

Maailmaa yhdennetään kovaa vauhtia. Kannattaa seurata mitä todella tapahtuu.

Eihän tällaista helpolla usko, mitä tuleman pitää. Kuitenkin uskon ja luotan siihen mitä Raamattu sanoo enkä lähde epäilemään sen arvovaltaa. Yhdyn siihen mitä Petri kirjoittaa aiheesta, meillä tulee olemaan turva todella Jumalassa ja meitä valmistellaan sellaiseen aikaan kun meidät ajetaan tosissaan ahtaalle.
Parempi jo ruveta nyt valvomaan ja tutkimaan missä tilassa itse on.
Tietysti jos kokee piston sydämellään että olisi tehtävä näin.
Itse otan kyllä vakavasti nämä asiat enkä tosiaankaan heitä mitään omia päätelmiä kun kirjoitan näistä.
On toki helpompi itsensä kannalta olla tietämättä kaikesta pahasta tässä maailmassa jotta säilyisi mielenrauha.
Olen itse lukenut ja järkyttynytkin, mutta silti se havahduttaa sellaisesta kaikki hyvin, rauha rauha ei mitään hätää -harhasta eli väärästä rauhasta.
En missään nimessä usko enkä laita uskoani tämän maailman hallitsijoiden varaan vaikka miten vetoavat "kristittyinä" yms. kansoihin ja ihmisiin.
onefortruth

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Helmi 2011 20:48

Kerroit tuosta sirusta joka laitettaisiin ihmisen ihon alle vapaaehtoisesti eli ihmisen omasta tahdosta. Olen ymmärtänyt näin, että kun tuo, jos se toteutuu, sirumerkitseminen tulee tapahtumaan niin suuren ahdistuksen aikaa on jo eletty noin 3 ja puoli vuotta. Ja sitten ilmestyy antikristus ja tuo sirumerkintä otettaisiin käyttöön. Täytyy muistaa, että maapallo on jo silloin ankarien vitsauksien kourissa ja kaaos joka maassa ja yleinen sotatila ja ruoka ja vesi todella vähiin käynyt ja silloin taistellaan eloonjäämiskamppailua. Silloin uskovat luottavat Jumalaan ja kaikki muut ihmiset petoon ja antikristukseen ja ottavat itseensä 666-järjestelmän merkin, että saisivat ruokaa, vettä ja lääkkeitä. Minä haluan kyllä valita silloin Jumalan huolenpidon ja jätän merkin ottamatta. Jos ottaa merkin niin joutuu kadotukseen. Olenko ymmärtänyt oikein?

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja onefortruth » 27. Helmi 2011 11:11

Pekalle vastaan että jotakuinkin noin voisi olla, mutta ajankohdasta en vielä tiedä eikä moni muukaan varmaan.
Itse uskon että elämme varsin lähellä ahdistuksen ajan alkua.
Okkultistit ympäri maailman ovat sen eteen täydessä vauhdissa parhaillaan.
Vaikka nyt nämä uutiset vaikuttavat yllättävistä, mikään ei tapahdu sattumalta. Nämä kaaokset kaikki ovat meitä pelottelemassa siihen että luopuisimme vapauksistamme vapaaehtoisesti.
Kaiken takana on uuden maailmanjärjestyksen alkaminen ja niillä oligarkeilla on kiire asian kanssa....
onefortruth

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu