Täs aamusta synttäreitä touhutes olin todella syvis ajatuksis tämän asian kans ja mietin omia "menneitä" hetkiä omassa elämässäni.Sain puolisokseni miehen, jolla oli ihmeellinen taipumus saada lähes pelkästä katseesta mut suuttumaan ja tuijottamaan itseeni.
Menin hetkellisesti täysin huumorintajuttomaksi ja mykäksi.
Voisin sanoa jopa tunteneeni vihan tunteita häntä kohtaan.Kantelin hänestä äidilleni ja siskolleni että saisin myötätuntoa osakseni.Mutta jos he alkoivat moittia häntä, niin se ei sopinutkaan mulle ,koska en halunnut että kukaan muu saa häntä arvostella.Mun täytyi vaan saada huutaa sitä omaa tuskaa ja rikkinäisyyttäni pihalle.En antanut arvostella koska hän oli mulle tärkeä ja rakastin omaa miestäni.
Kun näitä ajattelin tuli mieleen kaksisuuntainen mielialahäiriö,olisko se voinut olla sitä?? Koskaan en oo käyny mielenterveys hoitajalla tms eikä oo tullut diagnoosia ,mutta tuli vaan mieleen.
Oon saanu Herran armosta kasvaa oikeaan suuntaan,en enää oo aikoihin kokenut ihan tälläistä...oon oppinu hänen kanssaan nauramaan jopa itselleni ja omalle käyttäytymiselle.
Nyt jouduin tälle paikalle ihan eri suunnalta,ei riittäny huumorintaju eikä ymmärrys.Tuli negatiivisia tunteita ja lukkiutuminen.Tänä aamuna oon päässyt siitä yli,tiedän sen ja voin ymmärtää että Jumala on puhunut.
Kasvunpaikka sanon minä..tosi hyvä

Voisin kirjoittaa tästä vaikka kuinka ja paljon mutta täytyy lopettaa koska päivä on työntäyteinen..palataan astialle ehdottomasti

Itseasias nämä aamu-Usvan laittamat Raamatun paikat on todella hyviä ja ne voi koitua ahdistukseksi ja loukkaukseksi jos ei oo tahtoa niitä tutkia ja ymmärtää.Oli ne sitten omalla totta omalla kohdalla tai jonkun toisen.Jumalan tahto on kasvattaa meitä lapsiansa hyvään suuntaan..pois tälläisistä petollisuuksista.Viha ja rakkaus on kulkenu mun elämäs käsikädes mutta Jeesus auttaa meitä kasvamaan ja rakastamaan.
"Petollinen on sydän ylitse kaiken ja pahanilkinen; kuka taitaa sen tuntea (Jer.17:9)?"
"Omaan sydämeensä luottavainen on tyhmä, mutta viisaudessa vaeltava pelastuu (Sananl.28:26)."