David Owuor Suomeen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Owuor Suomeen

ViestiKirjoittaja Aivina » 16. Tammi 2014 23:20

Epäilin etten enää salasanaani löydä, yllätys se löytyikin yhdestä vihkosesta ja vielä foorumi sen kelpuutti.

A.Lehkamo ei ole varmaan kuullut Kiinan herätyksestä, se on tällä hetkellä maailman suurin herätys. Kiinasta tosin on vaikea saada tietoja. Jos matkustat Kiinaan, ei viedä isoille stadioneille, vaan herätys on "maanalla koti-srk:ssa".

Owuorin net-sivulla: (repent and prepare the way org) on tieto, että hän pitää Suomessa seuraavan konferenssin 17-22.6.2014. - Kyllä tänne lännestä ja etelästä yritetään "uutta outoa soluttaa".
Owuorin sivulla on digi/video-kuvia, joissa valoilmiöitä, "valokaaria" on saatu tallennettua kameroilla. Usein valopatsas tulee ylhäältä suoraan alas.

Onko Sinulle Pekka tai toisilla tietoa, mitä tällaiset kirkkaat valoilmiöt ovat, valopatsaat? Videolta näkee kuinka valopatsas liikkuu samaan tahtiin kuin Owuor.
Minulle tälläiset valoilmiöt ovat ihkauusia.
Aivina

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Tammi 2014 00:25

Aivina kirjoitti:Epäilin etten enää salasanaani löydä, yllätys se löytyikin yhdestä vihkosesta ja vielä foorumi sen kelpuutti.

A.Lehkamo ei ole varmaan kuullut Kiinan herätyksestä, se on tällä hetkellä maailman suurin herätys. Kiinasta tosin on vaikea saada tietoja. Jos matkustat Kiinaan, ei viedä isoille stadioneille, vaan herätys on "maanalla koti-srk:ssa".

Owuorin net-sivulla: (repent and prepare the way org) on tieto, että hän pitää Suomessa seuraavan konferenssin 17-22.6.2014. - Kyllä tänne lännestä ja etelästä yritetään "uutta outoa soluttaa".
Owuorin sivulla on digi/video-kuvia, joissa valoilmiöitä, "valokaaria" on saatu tallennettua kameroilla. Usein valopatsas tulee ylhäältä suoraan alas.

Onko Sinulle Pekka tai toisilla tietoa, mitä tällaiset kirkkaat valoilmiöt ovat, valopatsaat? Videolta näkee kuinka valopatsas liikkuu samaan tahtiin kuin Owuor.
Minulle tälläiset valoilmiöt ovat ihkauusia.

Siunausta sinulle Aivina.

Joo, katsoin tuota "valoilmiötä" hänen kotisivullaan mutta se näytti jotenkin kummalliselta, vähän kuin sumuiselta. Oli kuinka oli mutta jos luet tätä ketjua läpi niin huomaat varmaankin melko pian että kaikki ei ole hyvin tuon Owuorin toiminnassa. Kaikenlaista "kummallista" sieltä löytyy ja epäraamatullisia asioita jne. Kannattaa nyt olla tarkkana ja koetella kaikki asiat perusteellisesti Jumalan sanalla.

Ilm. 13:13

Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

Tämä seuraava Raamatun kohta puhuttelee minua aina todella paljon:

Kirje efesolaisille 6:

11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20. jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.

Itse en ainakaan juoksisi kenenkään suuren joukkosaarnaajan perässä kuten esimerkiksi Owuorin perässä, on hyvin suuri mahdollisuus joutua eksyksiin.

Tätä seuraavaa Raamatun kohtaa kannattaa rukouksessa miettiä:

Jesaja 22:

12. Ja sinä päivänä Herra, Herra Sebaot, kutsui itkuun ja valitukseen, pään paljaaksi ajamaan ja säkkiin vyöttäytymään.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 17. Tammi 2014 00:28

Katsoin jonku Owuor videon ja siinä kuin patsas oli yläpuolella ,,,kuvan laatu oli heikko ja minusta se näytti ihmisestä tulevalta heijastukselta ja todella surkean kameran kombinaatiolta .En tiedä liekkö sama video.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Aivina » 18. Tammi 2014 16:03

pekka kirjoitti:Siunausta sinulle Aivina.

Joo, katsoin tuota "valoilmiötä" hänen kotisivullaan mutta se näytti jotenkin kummalliselta, vähän kuin sumuiselta. Oli kuinka oli mutta jos luet tätä ketjua läpi niin huomaat varmaankin melko pian että kaikki ei ole hyvin tuon Owuorin toiminnassa. Kaikenlaista "kummallista" sieltä löytyy ja epäraamatullisia asioita jne. Kannattaa nyt olla tarkkana ja koetella kaikki asiat perusteellisesti Jumalan sanalla.

Ilm. 13:13

Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

Tämä seuraava Raamatun kohta puhuttelee minua aina todella paljon:

Kirje efesolaisille 6:

11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20. jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.

Itse en ainakaan juoksisi kenenkään suuren joukkosaarnaajan perässä kuten esimerkiksi Owuorin perässä, on hyvin suuri mahdollisuus joutua eksyksiin.

Tätä seuraavaa Raamatun kohtaa kannattaa rukouksessa miettiä:

Jesaja 22:

12. Ja sinä päivänä Herra, Herra Sebaot, kutsui itkuun ja valitukseen, pään paljaaksi ajamaan ja säkkiin vyöttäytymään.

Luin parina iltana tätä viestiketjua. (aloitettu 1.4.13, jotenkin ensin ajattelin nim. Lilli on halunnut laittaa aprillipilan). Kun etenin, tajusin tässä keskustellaan harha-opista.
Mieleeni nousi Raamatun teksti: Jaak.3:11. "Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä? 12. Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä." - Keskustelussa vilahti käsityksiä, Owuor voi tehdä molempia ihan vapaasti, sekä "makeaa ja karvasta vettä". - Näin ei Raamatun mukaan voi olla.

Pekka, nuo Sinun antamat Raamatun tekstit ovat todella puhuttelevat. - Kyllä tänä aikana on "pukeuduttava Jumalan koko sota-asuun", että voi tehdä pahalle vastarintaa.

Löysitpä Raamatusta aarteen, jota mietin edelleen noihin "valoilmiöihin liittyen". Ilm.13:13 "tulenkin lankeamaan taivaaasta". - Valoilmiöt on vielä pientä noille tapahtumille. Aina vaan hurjempaa kohti mennään, mitä lähempänä Jeesuksen tuleminen on Kunnian Kuninkaana!

Eilen illalla muistui mieleeni yhdestä "isosta naapurista" valoilmiö 1990-luvulta. Heiastivat HAARP:lla määrätyn kylän päälle "Jeesusta muistuttavan hahmon". Kylällä oli ihmisiä, jotka uskoivat Jeesus on just´kohta tulossa takaisin. Tästä "(haarp) Jeesus hahmosta" näytti mulle valokuvan yksi ystäväni silloin.

Owuorin Kenian juhliin rakennetaan erikoinen arkkitehtoninen (rakennustaiteellinen) lava, joka on teatteria mustuttava, lavan korkeus ehkä noin 110cm. Värikontrastit ova erikoiset. - Kun täällä Suomessa on hengellisiä tilaisuuksia stadioneilla, niin puhujan "pulpetti" on vaan stadionin maaperällä.

Kun ihminen nostetaan eri tavoilla huomion kohteeksi, niin ihminen saadaan lankeamaan moniin kiusauksiin, näin ainakin on Owuorin kohdalla tapahtunut. - Surullista!
Vältetään ihmisen koroittamista, koroitetaan Jeesusta Herraamme!

Rukoillaan Suomen puolesta, että Herran voisi tuoda meille rukousherätyksen!
Aivina

ViestiKirjoittaja Lilli » 18. Tammi 2014 16:14

.....
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Tammi 2014 13:12

1. Tess. 5:21

mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;

Jumalan siunausta kaikille tähän päivään. Itse luulen, että tuo Jesaja 22:12 tulee tapahtumaan suuressa mittakaavassa (siis myös Suomessa) silloin kun suuren ahdistuksen aika koittaa pedonmerkkeineen. Kovin helposti ei kukaan yltäkylläisenä aikana jossa vielä toistaiseksi elämme (kuten esimerkiksi Suomessa) tapahdu kuten Jesaja 22:12 sanoo: "Sentähden antaa Herra, Herra Zebaot, silloin julistaa, että itketään ja murehditaan, ja hiukset ajellaan ja puetaan säkkiin". Biblia.

Jesaja 22:

12. Ja sinä päivänä Herra, Herra Sebaot, kutsui itkuun ja valitukseen, pään paljaaksi ajamaan ja säkkiin vyöttäytymään. Raamattu 33/38.

PSALMIT 69:

1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Liljat"; Daavidin virsi.

2. Pelasta minut, Jumala, sillä vedet käyvät minun sieluuni asti.
3. Minä olen vajonnut syvään, pohjattomaan liejuun, olen joutunut vetten syvyyksiin, ja virta tulvii minun ylitseni.
4. Minä olen väsynyt huutamisesta, minun kurkkuni kuivettuu, minun silmäni ovat rauenneet odottaessani Jumalaani.
5. Enemmän kuin hiuksia päässäni on niitä, jotka minua syyttömästi vihaavat; paljon on niitä, jotka tahtovat tuhota minut, jotka syyttä ovat vihollisiani; mitä en ole ryöstänyt, se täytyy minun maksaa.
6. Jumala, sinä tunnet minun hulluuteni, eivätkä minun vikani ole sinulta salassa.
7. Älä anna minussa häpeään joutua niiden, jotka odottavat sinua, Herra, Herra Sebaot. Älä salli minussa pettyä niiden, jotka etsivät sinua, Israelin Jumala.
8. Sillä sinun tähtesi minä kärsin herjausta, pilkka peittää minun kasvoni.
9. Veljilleni minä olen tullut vieraaksi, olen tullut oudoksi äitini lapsille.
10. Sillä kiivaus sinun huoneesi puolesta on minut kuluttanut, ja niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun.
11. Minä, minun sieluni itki ja paastosi, mutta siitä koitui minulle vain herjausta.
12. Minä pukeuduin säkkipukuun, mutta tulin sananparreksi heidän suussaan.
13. Porteissa-istujat minusta jaarittelevat, ja väkijuomain juojat minusta laulavat.
14. Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.
15. Päästä minut loasta, etten siihen vajoa, auta, että pääsen vihollisistani ja syvistä vesistä.
16. Älä anna vetten vuon minua upottaa, syvyyden minua niellä ja kuilun sulkea suutaan minun ylitseni.
17. Vastaa minulle, Herra, sillä sinun armosi on hyvä, käänny minun puoleeni suuressa laupeudessasi.
18. Älä peitä kasvojasi palvelijaltasi, sillä minä olen ahdistuksessa; joudu, vastaa minulle.
19. Lähesty minun sieluani ja lunasta se, vapahda minut vihollisteni tähden.
20. Sinä tiedät minun häväistykseni, minun häpeäni ja pilkkani, sinun edessäsi ovat julki kaikki minun ahdistajani.
21. Häväistys on särkenyt minun sydämeni, minä olen käynyt heikoksi; minä odotin sääliä, mutta en saanut, ja lohduttajia, mutta en löytänyt.
22. Koiruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minulle janooni hapanviiniä.
23. Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille.
24. Soetkoot heidän silmänsä, niin etteivät näe, ja saata heidän lanteensa alati horjumaan.
25. Vuodata vihastuksesi heidän päällensä, ja yllättäköön heidät sinun vihasi hehku.
26. Joutukoon heidän leiripaikkansa autioksi, älköön heidän majoissansa asukasta olko.
27. Sillä he vainoavat sitä, jota sinä olet lyönyt, he juttelevat niiden tuskista, joita sinä olet haavoittanut.
28. Lisää heille rikosta rikoksen päälle, ja sinun vanhurskauteesi he älkööt pääskö.
29. Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun.
30. Mutta minä olen kurja ja vaivattu, suojatkoon minua sinun apusi, Jumala,
31. niin minä veisuulla kiitän Jumalan nimeä ja ylistän häntä kiitosvirsillä.
32. Se on Herralle otollisempi kuin härkä, kuin mulli, sarvipää ja sorkkajalka.
33. Nöyrät näkevät sen ja riemuitsevat; elpyköön teidän sydämenne, teidän, jotka etsitte Jumalaa.
34. Sillä Herra kuulee köyhiä eikä halveksi vankejansa.
35. Kiittäkööt häntä taivaat ja maa, meret ja kaikki, mitä niissä liikkuu.
36. Sillä Jumala on pelastava Siionin ja rakentava Juudan kaupungit, niin että he asettuvat niihin ja omistavat ne.
37. Hänen palvelijainsa jälkeläiset saavat sen perinnökseen, ja ne, jotka hänen nimeänsä rakastavat, saavat asua siinä.

DANIEL 12:

1. Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo
sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
2. Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
3. Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
4. Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.
5. Ja minä, Daniel, näin, ja katso, siellä seisoi kaksi muuta, toinen virran tällä rannalla, toinen virran tuolla rannalla.
6. Ja toinen sanoi pellavapukuiselle miehelle, joka oli virran vetten yläpuolella: "Kuinka kauan on vielä näitten ihmeellisten asiain loppuun?"
7. Ja minä kuuntelin pellavapukuista miestä, joka oli virran vetten yläpuolella, ja hän nosti oikean ja vasemman kätensä taivasta kohti ja vannoi hänen kauttansa, joka elää iankaikkisesti: "Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."
8. Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
9. Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
10. Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
11. Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
12. Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
13. Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."

Johanneksen ilmestys 7:

9. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
10. ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
11. Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
12. sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
13. Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
15. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
16. Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
17. sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."

Johanneksen ilmestys 8:

1. Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.
2. Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.
3. Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.
4. Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.
5. Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.
6. Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.
7. Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.
8. Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,
9. ja kolmas osa luoduista, mitä meressä on ja joissa henki on, kuoli, ja kolmas osa laivoista hukkui.
10. Ja kolmas enkeli puhalsi pasunaan; niin putosi taivaasta suuri tähti, palava kuin tulisoihtu, ja se putosi virtoihin, kolmanteen osaan niistä, ja vesilähteisiin.
11. Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
12. Ja neljäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kolmas osa auringosta ja kolmas osa kuusta ja kolmas osa tähdistä lyötiin vitsauksella, niin että kolmas osa niistä pimeni ja päivä kolmannelta osaltaan oli valoton, ja niin myös yö.
13. Ja minä näin, ja minä kuulin kotkan, joka lensi keskitaivaalla, sanovan suurella äänellä: "Voi, voi, voi maan päällä asuvaisia niiden jäljellä olevain pasunain äänten tähden, joihin kolmen enkelin vielä on määrä puhaltaa!"
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aivina » 19. Tammi 2014 19:52

Lilli kirjoitti: ->Pekka

Jesaja 22:

Huvittavaa, että laitoit juuri tuon jakeen. :)
Owuor nimenomaan saarnaa katumusta ja parannuksen tekoa synnistä. Siitä herätys Keniassakin alkoi, kun ihmiset alkoivat katua syntejään, jotkut pukeutuivat jopa säkkipukuun. En löytänyt nyt siitä videota, mutta aiheeseen liittyvä kuitenkin:
Häntä sanotaan jopa tuomiopäivän profeetaksi, koska hän korostaa Jeesuksen tulevan pian.[/quote]
Tähän kohtaan loppui nim.Lilli viesti Pekalle.
- - - - - - -
Jesaja 22:1-14 puhuu Jerusalemista
Ennustus Näkylaaksosta.
Mikä sinun on, kun sinä kaikkinesi katoille nouset, 2. sinä humuavainen, pauhaava kaupunki, sinä remuava kylä? Surmattusi eivät ole miekan surmaamia, eivät sotaan kuolleita. 3. Kaikki sinun päämiehesi yhdessä pakenivat, joutuivat vangiksi, jousta vailla; keitä ikinä sinun omiasi tavattiin, ne vangittiin kaikki tyynni, kuinka kauas pakenivatkin. 4. Sentähden minä sanon: "Kääntäkää katseenne minusta pois: minä itken katkerasti; älkää tunkeilko minua lohduttamaan, kun tytär, minun kansani, tuhoutuu". 5. Sillä hämmingin, hävityksen ja häiriön päivän on Herra, Herra Sebaot, pitävä Näkylaaksossa. Muurit murrettiin, vuorille kohosi huuto. 6. Eelam nosti viinen, tullen vaunuineen, väkineen ja ratsumiehineen, ja Kiir paljasti kilven. 7. Ihanimmat laaksosi täyttyivät vaunuista, ratsumiehet asettuivat asemiin portin eteen. 8. Hän riisui Juudalta verhon, ja sinä päivänä sinä loit katseesi Metsätalon asevarastoon. 9. Te huomasitte monta repeämää Daavidin kaupungin muurissa ja kokositte vedet Alalammikkoon; 10. te luitte Jerusalemin talot ja hajotitte taloja vahvistaaksenne muurin, 11. ja te teitte molempien muurien välille paikan, johon Vanhan lammikon vedet koottiin. Mutta hänen puoleensa te ette katsoneet, joka tämän tuotti, häntä te ette nähneet, joka tämän kauan sitten valmisti. 12. Ja sinä päivänä Herra, Herra Sebaot, kutsui itkuun ja valitukseen, pään paljaaksi ajamaan ja säkkiin vyöttäytymään. 13. Mutta katso: on ilo ja riemu, raavaitten tappaminen ja lammasten teurastus, lihan syönti ja viinin juonti! "Syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme." 14. Niin kuului minun korviini Herran Sebaotin ilmoitus: "Totisesti, ei tämä teidän syntinne tule sovitetuksi, ei kuolemaanne saakka, sanoo Herra, Herra Sebaot".

Hei, Lilli!
Jos tuo Jesaja 22 luku on Owuorin säkkipukuihin pukeuttamisen perusta, niin kannattanee miettiä Jes.22:14 jae huolella.

Kysymykseni toki kuuluu, riittääkö Jeesuksen sovitustyö Golgatalla parannuksen tekemisen perustaksi? Mitä ulkoisia toimenpiteitä kaikkiaan tarvitaan?

Mietin kysymystä itselleni, tulenko puhtaaksi synnistä ulkoisilla kehon toimenpiteillä, kuten säkkipuvulla ja tuhkassa kierimisellä? :!:
Aivina

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 22. Tammi 2014 15:53

Ellei kuulu jonkun profeetan tukijoukkoihin niin aikas turha juoksennella jokapuolella etsimässä sitä suurta mahtavaa ja upeaa ja sanoinkuvaamatonta kokemusta joka yltää tähtitaivaallisiin svääreihin ,,Kun Herran asuu meissä niin ei tule kauhean kalliiksi ku rukoilee ja opettelee tuntemaan sen taivaallisen itsessään ja samalla pyytää taivaallista täyttymystä .Kun Raamatusta lukee Jeesuksen opin ja oppii tuntemaan Hänet myös ihmisenä tekstin kautta niin ei siinä keskustelussa maanläheisen Kuninkaan kanssa mitään vippaskonsteja tarvita tai maallisia hienoja opinsanoja tai niitä tyhjiä korulauseita.Kaikki on tavallista keskustelua ja oikealla tunteella mitä sydämmessä on ilman vilppiä.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Lilli » 22. Tammi 2014 18:43

.....
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 22. Tammi 2014 21:08

se ,että joku esiintyy Cadillakkien kanssa ja punaisten mattojen kanssa niin hieman mietityttää ?? Mutta toisaalta olihan vanhaan aikaan profeetoilla VT puolella aikas hurjia ns sisääntuloja ,,hieman rajumpia kuin Elviksellä.Todistuksena joillakin oli suorittaa erilaisia toimia ,joilla osoitettiin väärä kansan toiminta.Tuoda se esiin mitä ihmeellisimmillä tyylilajeilla.
Mr Kerimäki

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu