Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Joulu 2013 13:25

Matteus 24:

9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

"Kristittyjen vainot lisääntyivät tänä vuonna"

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset ... na-vuonna/

" Kristityt ovat maailman vainotuin ryhmä. Persecuted: The Global Assault on Christians -artikkelin mukaan 75 prosenttia uskonnollisesta suvaitsemattomuudesta koskettaa kristittyjä. Kuluneena vuonna heihin kohdistetut vainot pahenivat monissa maissa.

Enemmistö vainoojista kuuluu muslimeihin. Muun muassa Persecuted and forgotten? -tutkimus osoittaa, että ääri-islamistiset ryhmät ovat suurin uhka uskonnonvapaudelle maailmassa. Ne ovat lisääntyneet huomattavasti viimeisen kahden vuoden aikana.

Kansainvälisesti yksi eniten mediahuomiota saanut tapaus oli terrori-isku Nairobin ostoskeskuksessa 21. syyskuuta. Iskun takana oli somalialainen islamistijärjestö al-Shabaab, joka antoi muslimeille luvan poistua rakennuksesta ennen verilöylyä. Ainakin 67 ihmistä menehtyi ja noin 200 loukkaantui.

Seuraavana päivänä Pakistanissa kirkossa räjäytettiin kaksi itsemurhapommia. Tässä Pakistanin historian verisimmässä kristittyihin kohdistuneessa iskussa noin 85 sai surmansa ja 120 loukkaantui.

Lähi-idässä kristityt ovat joutuneet todella ahtaalle. Kristinuskon säilyminen alueella on jopa muuttunut kyseenalaiseksi vuoden kuluessa. Esimerkiksi Syyriasta pakeni noin 450 000 kristittyä. Egyptissä kristittyjen tilanne ei ole ollut näin vaikea seitsemään vuosisataan.

Nigeriassa kristityt kärsivät jatkuvasti Boko Haram -terroristijärjestön hyökkäyksistä. Pohjois-Korea säilytti paikkansa kristityille vaarallisimpana valtiona jatkuvilla vangitsemisilla ja teloituksilla. Eritreassa vainojen määrä kasvoi merkittävästi vuoden 2013 alusta lähtien. Voice of the Martyrs -järjestön mukaan lähes jokainen evankelikaali on ollut maassa vähintään kerran vangittuna. Vainot piinaavat kristittyjä lisäksi Kiinassa, Intiassa, Afganistanissa, Indonesiassa, Irakissa ja monissa muissa valtioissa.

Sekulaari media jättää yhä useammin pimentoon maailmanlaajuiset kristittyjen vainot. Jos vainot huomioidaan, niistä ei uutisoida lehtien etusivuilla. Terrori-iskut saatetaan myös selittää muilla kuin uskonnollisilla syillä, kuten valtioiden poliittisilla tilanteilla. Tutkimuksissa peräänkuulutetaankin vahvempaa puuttumista kristittyjen aseman heikkenemiseen kansainvälisellä tasolla."

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 19. Joulu 2013 22:32

Nyyh:o( Ja täällä käydään vaan saarnaamassa Menestyksen-Viipaleesta:o( kuinka uskosolevan tulee ajella AudiAAKuutosella ja syödä gurmeelounaita ravintoloissa kravattia kiristellen :( :( tehdä työtä 5tuntia päiväs ja sekin ilmastoidussa toimistossa tietokoneella istuen :( :( Miten tähän on tultu? onko ainut elävä usko siellä missä vainbot ovat? :roll: :?:
pehmytpusu777

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 21. Joulu 2013 16:32

Ei voi kuin kiittää Jumalaa, että Suomessa on vielä uskonilmaisemisen kannalta turvallista ja helppoa.

Koitan muistaa rukoilla vainottujen veljien ja siskojen puolesta myös ja kiittää tästä rauhan ajasta ja yltäkylläisyydestä missä saamme asua. Vaikka rahaa ei kaikkiin turhiin kotkotuksiin usein olekkaan niin silti on leivänpäälle muutakin laittaa kun ylähuuli ja koskaan ei ole kylmissään ja nälissään tarvinut nukkumaan mennä (ellei laiskuudellaan ole itse aiheuttanut) .
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Joulu 2013 15:10

Taisi olla noin vuonna -06 tai 07, en tiedä enää tarkalleen kun en sitä ole mihinkään kirjannut tarkasti ylös näin hyvin vaikuttavan näyn aamuyöllä unessa ollessani. Se oli täysin erilainen kuin normaalit unet mitä tapaan nähdä ja unohtaakin pian näkemisen jälkeen. Mutta tämä minkä silloin näin oli erilainen ja poikkeava mitä yleensä tapaa uneni olla ja jäi hyvin selkeästi mieleeni vaikka en vieläkään ymmärrä kaikkea mitä näin. Oliko se Jumalalta saatu, sitä en tiedä mutta sitä se voi hyvinkin olla koska kun olen sitä Raamatun sanalla koetellut useaankin kertaan niin se on kestänyt koettelun. Mutta jokainen tehköön omat johtopäätöksensä ja Raamatussahan asiat kerrotaan monin kohdin mitä tulee ahdistuksenkin aikaan mitä uninäkyni koski.

Joka tapauksessa olin tuolloin tutkinut ilmestyskirjaa useana päivänä ja ihmetellyt sitä kaikkea mitä siellä kerrotaan ahdistuksen ajasta ja miettinyt, että koskahan tuo kaikki mitä siellä kerrotaan mahtaakaan oikein tapahtua, minunko elinaikanani vai joskus kauempana tulevaisuudessa.

Sitten siitä mitä näin, pääpiirteittäin. Aluksi katsoin jotain mitä en vieläkään ymmärrä, mutta näin joitain ikään kuin kultaisia hautakammioita, ainakin osaksi tai jotain vastaavaa ja sen jälkeen katsoin aurinkoa pimeätä avaruutta vasten ja auringon lähellä tai vieressä oli jokin olento, ihmistä muistuttava, puettuna pitkään vaaleaan vaatteeseen ja siinä sanottiinkin jotain mitä en oikein ymmärtänyt mutta sen jälkeen auringossa tapahtui jotain ja auringon ympärillä oli tulta kaikkialla, tulimyrskyn tapainen ja kuulin sanottavan mielestäni ”Merkurius”-planeetan nimen, ja sen jälkeen näin ison kuin tulisoihdun joka syöksyi kohti maata ja katsoin kun se lensi läheltä Venus-planeettaa pimeää avaruutta vasten ja jatkoi matkaansa sitten kohti maata. Sitten näin kun oli jonkin maan iso uutisstudio jossa uutisten lukijat kertoivat tuosta tulisoihdusta joka läheni maata ja he kertoivat ihmisille milloin sen on laskettu saavuttavan maan. Sen lentorata näytti siltä, että se tuli maata kohden.

Olin siinä uninäyssäni hyvin ihmeissäni tästä kaikesta ja ajattelin, että kuinka nyt käy ihmisten ja huutavatko he nyt Jeesusta avukseen kun vielä oli aikaa jäljellä ennen kuin tuo taivaankappale joka tulee maata kohden saavuttaa maan? Sitten näin erään rikkaan pariskunnan seisomassa suuren talonsa pihamaalla katselemassa yötaivaalle jossa tuo lähestyvä tulisoihtu ja taivaankappale näkyi hyvin pimeätä yötaivasta vasten ja näin, että he eivät tienneet mitä tehdä, he eivät tunteneet Jeesusta ja eivät huutaneet Häntä avukseen vaikka aikaa siihen olisi vielä ollut.

Lopuksi katsoin ikään kuin maapallo olisi ollut pimeätä avaruutta vasten mutta jollain tapaa se loisti vain himmeästi, kuin valot sammutettuina, en tarkasti ymmärrä mitä se tarkoitti.

Merkurius sisältää myös symboliikkaa, lainaus:

” Roomalaisessa jumaltarustossa Merkurius oli kaupankäynnin, matkustuksen ja varkaiden jumala. Planeetta Merkurius luultavasti sai nimensä juuri siksi, että se näyttää liikkuvan niin nopeasti kiertoradallaan Auringon ympäri.

Merkurius sijaitsee lähimpänä Aurinkoa kaikista aurinkokunnan planeetoista. Kooltaan se on planeetoista toiseksi pienin.”

https://www.sarkanniemi.fi/akatemiat/ta ... kurius.htm

Raamatustahan me tiedämme, että ihmiset elävät viimeisinä aikoina syvässä laittomuudessa (syntien mitta täyttyy) ja muun muassa varastavat toinen toisiltaan hyvin suurissakin mittasuhteissa ja kaikki on kaupan jne. Joten luulen, että tuo Merkurius voi olla myös symbolista siitä, että Jumalan tuomio tulee taivaalta ihmiskunnalle sillä tavalla, että jokin suuri taivaankappale iskeytyy maa-planeettaamme. Ei välttämättä siis juuri ”merkurius” vaan se voi siis olla myös symbolinen kuvaus minkä tähden (syntien mitta täyttyy) ja mitä sitten tulee tapahtumaan kun sen aika koittaa.

Laitan tähän vielä linkin Petrin kirjoitukseen joka käsittelee tätä aihetta, lainaus:

Avaruudesta tippuu taivaankappale:

https://www.kotipetripaavola.com/Raamat ... ofit2.html

Asteroidi törmää maahan

Luuk 21:
25 Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
26 Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.

Ilm 8:
5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.
6 Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.
7 ¶ Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.
8 Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,
9 ja kolmas osa luoduista, mitä meressä on ja joissa henki on, kuoli, ja kolmas osa laivoista hukkui.
10 Ja kolmas enkeli puhalsi pasunaan; niin putosi taivaasta suuri tähti, palava kuin tulisoihtu, ja se putosi virtoihin, kolmanteen osaan niistä, ja vesilähteisiin.
11 Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.

Luukkaan evankeliumi luku 21 kertoo, että lopunaikana on oleva merkit auringossa, kuussa ja tähdissä. Maailman kansojen ihmisillä on ahdistus ja pelko kun he ymmärtävät, että näiden merkkien kautta maan päällä tapahtuu pelättäviä asioita taivaitten voimien järkkyessä. Voi olla jopa niin, että tapahtuu aurinkomyrskyjä, avaruusmyrskyjä sekä geomagneettisia myrskyjä jne. jotka saavat paljon tuhoa aikaan maan päällä. Luukkaan mukaan myös maailman meret pauhaavat eli merellä on kovia myrskyjä, jotka vaikuttavat myös rannikoilla asuvien elämään.

Viimeisinä päivinä mereen tippuu kuin iso palava vuori, joka ei voi olla kuin jotain mitä taivaalta tippuu. Ja se ei voi olla muuta kuin joku taivaankappale. Tämä saa aikaan varmasti jättimäiset tsunamiaallot, jotka saavat aikaan suunnattoman suurta tuhoa. Se saa aikaan kolmannen osan laivoista hukkumisen sekä meressä olevista kolmas osa tuhoutuu. Varmasti myös rannikolla olevat kaupungit ja kylät tulevat monin paikoin tuhoutumaan pahoin. Suuri taivaankappale tähti/asteroidi putoaa myös taivaasta (jae 10). Jakeessa 10 on kreik. sana tähti, joka on aster ja tarkoittaa tähteä sekä jakeessa 11 on sana apsinthos/afisinthos, joka on sen tähden nimi ja tarkoittaa koiruohoa. Tämän taivaankappaleen putoaminen saa aikaan myös varmasti suuria maanjäristyksiä ja halkeamia siten aiheuttaen suuria tuhoja ja katastrofeja maan päälle.

Jumalattoman ihmisen näkökulmasta tulevaisuus ei näytä hyvältä ja siksi Raamattu kertoo lopun ajan ihmisten tietävän, että taivaalta tulee uhka, joka aiheuttaa maailmanlaajuisen katastrofin. Nykytekniikalla kyetään jo näkemään ja ymmärtämään asteroidien liikkeitä ja sitä mihin ne tippuvat. Lopun ajan ihmiset pelkäävät siis taivaalta tulevaa uhkaa, jopa siten että jotkut menehtyvät sen tuomaan ahdistavaan ajatukseen. Tämä taivaalta tuleva tippuva asteroidi/tähti saa totisesti aikaan sen, että meri ja aallot pauhaavat ja nostattavat jättimäiset hyökyaallot, jotka saavat aikaan suunnattoman suuret tuhot.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Tammi 2014 12:26

2. Piet. 2:6
Ja hän poltti poroksi Sodoman ja Gomorran kaupungit ja tuomitsi ne häviöön, asettaen ne varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät.

Juud. 1:7
samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.

” Yhdysvaltain hallinto tunnustaa Utahin homoliitot”

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/arti ... ot/2490162

"Yhdysvaltain liittovaltion hallinto ilmoittaa tunnustavansa Utahin osavaltion alueella solmitut samaa sukupuolta olevien avioliitot. Päätös koskee yli tuhatta paria, joiden avioliittoa osavaltio ei tunnusta.

Kyse on uusimmasta käänteestä laillisuustaistelussa, joka alkoi joulukuussa. Tuolloin liittovaltion tuomari kumosi Utahissa voimassa olleen homoliittojen kiellon. Tuomarin mielestä kielto loukkasi samaa sukupuolta olevien parien perustuslaillisia oikeuksia.

Tuomarin päätöksestä kuitenkin valitettiin, ja USA:n korkein oikeus asetti maanantaina homoliitoille tilapäisen kiellon, kunnes vetoomustuomioistuin on käsitellyt asian.

Ennen korkeimman oikeuden päätöstä sadat homoparit ehtivät solmia avioliiton Utahissa, ja näitä liittoja osavaltio ei siis toistaiseksi tunnusta."

Image

Image

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 13. Tammi 2014 00:09

Hmm,,täällä taas sellainen pohdinta ,että asiat ei aukene niiden asioiden osalta ,jotka on tarkoin salattu lopunajassa ja ilmestyskirja on yksi sellainen,,aukeaa pala palalta ku palasia tulee lisää kun oikea aika on.
Kaikki asiat ohjataan siihen oikeaan jaksoon ja päivään ,jota emme tiedä ,mutta kun seuraamme ja valvomme niin me kuljemme kuin ohjautuen näkemään ,kuinka kaikki sopii hyvin yhteen ja päivä tarkentuu pala palalta ja hetki hetkeltä ,,kunnes Herra saapuu.Valvojille ei saavu yllätyksenä ,mutta maailmalle täysi shokki.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Tammi 2014 13:42

Herman Hoeksema:

Katso, Hän tulee — 48. luku

Viimeinen tuomio

https://www.arvioikaa.com/H48.html

Ilmestyskirja 20:11-15

11. Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
12. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
13. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
14. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Image

Kirje roomalaisille 15:

1. Mutta meidän, vahvojen, tulee kantaa heikkojen vajavaisuuksia, eikä elää itsellemme mieliksi.
2. Olkoon kukin meistä lähimmäiselleen mieliksi hänen parhaaksensa, että hän rakentuisi.
3. Sillä ei Kristuskaan elänyt itsellensä mieliksi, vaan niinkuin kirjoitettu on: "Niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun".
4. Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.
5. Mutta kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne, Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan,
6. niin että te yksimielisesti ja yhdestä suusta ylistäisitte Jumalaa ja meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen isää.
7. Hoivatkaa sentähden toinen toistanne, niinkuin Kristuskin on teidät hoivaansa ottanut Jumalan kunniaksi.
8. Sillä minä sanon, että Kristus on tullut ympärileikattujen palvelijaksi Jumalan totuuden tähden, vahvistaaksensa isille annetut lupaukset,
9. mutta että pakanat laupeuden tähden ovat ylistäneet Jumalaa, niinkuin kirjoitettu on: "Sentähden minä ylistän sinua pakanain seassa ja veisaan kiitosta sinun nimellesi".
10. Ja vielä on sanottu: "Riemuitkaa, te pakanat, hänen kansansa kanssa".
11. Ja taas: "Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ja ylistäkööt häntä kaikki kansat".
12. Ja myös Esaias sanoo: "On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita; häneen pakanat panevat toivonsa".
13. Mutta toivon Jumala täyttäköön teidät kaikella ilolla ja rauhalla uskossa, niin että teillä olisi runsas toivo Pyhän Hengen voiman kautta.
14. Veljeni, minä kyllä olen varma teistä, että te jo ilmankin olette täynnä hyvyyttä ja kaikkinaista tietoa, niin että myös kykenette neuvomaan toinen toistanne.
15. Kuitenkin olen paikka paikoin jotenkin rohkeasti teille kirjoittanut, uudestaan muistuttaakseni teille näitä asioita, sen armon kautta, jonka Jumala on minulle antanut
16. sitä varten, että minä olisin Kristuksen Jeesuksen palvelija pakanain keskuudessa, papillisesti toimittaakseni Jumalan evankeliumin palvelusta, niin että pakanakansoista tulisi otollinen ja Pyhässä Hengessä pyhitetty uhri.
17. Minulla on siis kerskaukseni Kristuksessa Jeesuksessa palvellessani Jumalaa;
18. sillä minä en rohkene puhua mistään muusta kuin siitä, mitä Kristus, saattaakseen pakanat kuuliaisiksi, on minun kauttani vaikuttanut sanalla ja teolla,
19. tunnustekojen ja ihmeiden voimalla, Pyhän Hengen voimalla, niin että minä Jerusalemista ja sen ympäristöstä alkaen Illyrikoniin saakka olen suorittanut Kristuksen evankeliumin julistamisen,
20. ja sillä tavoin, että olen pitänyt kunnianani olla julistamatta evankeliumia siellä, missä Kristuksen nimi jo on mainittu, etten rakentaisi toisen laskemalle perustukselle,
21. vaan niinkuin kirjoitettu on: "Ne, joille ei ole julistettu hänestä, saavat hänet nähdä, ja jotka eivät ole kuulleet, ne ymmärtävät".
22. Sentähden olenkin niin usein ollut estetty tulemasta teidän tykönne.
23. Mutta koska minulla nyt ei enää ole tilaa näissä paikkakunnissa ja kun jo monta vuotta olen halunnut tulla teidän tykönne,
24. niin minä, jos milloin Hispaniaan matkustan, tulen luoksenne, sillä minä toivon sieltä kautta matkustaessani näkeväni teidät ja teidän avullanne pääseväni sinne, kunhan ensin olen vähän saanut iloita teidän seurastanne.
25. Mutta nyt minä matkustan Jerusalemiin viemään pyhille avustusta.
26. Sillä Makedonia ja Akaia ovat halunneet kerätä yhteisen lahjan niille Jerusalemin pyhille, jotka ovat köyhyydessä.
27. Niin he ovat halunneet, ja he ovatkin sen heille velkaa; sillä jos pakanat ovat tulleet osallisiksi heidän hengellisistä aarteistaan, niin he puolestaan ovat velvolliset auttamaan heitä maallisilla.
28. Kun olen tehtäväni suorittanut ja heille tämän hedelmän perille vienyt, lähden teidän kauttanne Hispaniaan;
29. ja minä tiedän, että tullessani teidän tykönne tulen Kristuksen täydellinen siunaus mukanani.
30. Mutta minä kehoitan teitä, veljet, Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta ja Hengen rakkauden kautta auttamaan minua taistelussani, rukoilemalla minun puolestani Jumalaa,
31. että minä pelastuisin joutumasta Juudean uskottomien käsiin ja että Jerusalemia varten tuomani avustus olisi pyhille otollinen,
32. niin että minä, jos Jumala niin tahtoo, ilolla saapuisin teidän tykönne ja virkistyisin teidän seurassanne.
33. Rauhan Jumala olkoon kaikkien teidän kanssanne. Amen.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Tammi 2014 21:33

2. Piet. 2:6

Ja hän poltti poroksi Sodoman ja Gomorran kaupungit ja tuomitsi ne häviöön, asettaen ne varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät.

Biblia: 2. Piet. 2:6: Ja on ne kaupungit Sodoman ja Gomorran tuhaksi tehnyt, kukistanut ja kadottanut, ja teki ne jumalattomille peljästykseksi, jotka sitte tulevat olivat;

"Pohjois-Kypros kumosi homoseksuaalisuuden kieltävän lain viimeisenä Euroopassa"

https://yle.fi/uutiset/pohjois-kypros_k ... sa/7055105

"Uusi laki myös kieltää vihapuheet ja syrjinnän työnhaussa. Lain myötä koko Eurooppa toteuttaa nyt päätöstä, joka annettiin 33 vuotta sitten ihmisoikeustuomioistuimessa.

Euroopasta tuli maanantaina kolmas maanosa, jonka missään kolkassa homoseksuaalisuus ei ole lain silmissä rikos. Aiemmin näin ovat säätäneet Australia ja Pohjois-Amerikka.

Miesten välistä seksiä koskenut rikosnimike poistettiin viimeiseksi turkkilaisten asuttaman Pohjois-Kyproksen lainsäädännöstä, jossa homoudesta aiemmin uhkasi viiden vuoden vankeusrangaistus. Naisia laki ei maininnut.

Samalla kiellettiin sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen vastaiset vihapuheet ja heidän syrjimisensä julkisten virkojen täyttämisessä. Lait tulevat voimaan kahden viikon kuluttua, kun presidentti Derviş Eroğlu allekirjoittaa ne. "

Image

Image

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Tammi 2014 12:27

"Uuden avioliittolain vaikutus yhteiskuntaan."

https://erkkilatvala.puheenvuoro.uusisu ... eiskuntaan

"Tämä on tiivistelmä Rauno Helpin puheesta. Hän asuu Kanadassa jossa on hyväksytty uusi avioliittolaki joten hän tietää asian josta puhuu.

”Pahan voimat edustaa homoseksuaalisuuden pakkovaltaa, joka on pahempi kuin kommunismi ja natsismi. Se raivaa kaikki vastustajat tieltään. Väkivallalla jos ei millään muulla. Ja se etsii lainsäädännollisiä pakotteita tueksi että se voi pakko ohjelmoida koko kansan.

Jo nyt, vaikka lainsäädäntöä ei vielä ole muutettu, eräs kansanedustaja homoliikkeen edustajan kanssa kulkee kouluilla. Alavuden koululla oli alaston homoesitys lapsille. Eikä vanhemmilta kysytty edes lupaa.

Se on jo nyt näin törkeää. Mitä tapahtuu sitten kun tulee lainsäädännöllinen muutos. Niin kuin on Kanadassa ja Yhdysvalloissa joillakin alueella. Isät ja äidit eivät enää voi suojella lapsiaan. Oikeus sanoo että vanhemmilla ei ole oikeutta päättää lasten seksikasvatuksesta vaan se on politiikoilla ja koulun johtajilla.

Ja media vielä lietsoo tätä pakko ohjelmointia. Homoille ei riitä se että tekevät mitä tekevät vaan he haluavat pakko ohjelmoida koko kansan.

Sodoma ja Gomorra poltettiin varoittavana esimerkkinä tuleville sukupolville. Mutta heiltä meidän lapsiperheemme olisivat saaneet olla täysin rauhassa koska Sodomassa ja Gomorassa homoilla ei ollut kiinnostusta hyökätä lapsiin. Eivät vaatineet siviilivihkimistä. Vielä vähemmän mennä Herran temppeliin herjaamaan Jumalaa. Elämme hirvittävässä ajassa.

Eräs kansanedustaja esitti kysymyksen (Rauno Helpille). Miten voi parisuhdelain hyväksyminen häiritä uskonnon vapautta? Ei häiritse muuten mutta kun siitä tehdään lainsäädäntö. Eri mieltä oleva on heti rikollinen. Mikäli kansanedusta ei tätä ymmärrä, hän on väärässä paikassa”."

Lopun ajat nyt / Rauno Helppi:

https://www.youtube.com/watch?v=7Y8C2oqE9Rc

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 31. Tammi 2014 17:12

Minua vaivaa se, että tänne palstalle lisätään kuvia homoista pussailemassa.. Ovatko kuvat ihan pakollisia? Mitä enemmän jotain toimintaa näemme, sitä normaalimmaksi se meidän mielissämme muuttuu...
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu