tanu kirjoitti:Tuskin on Owuor lähtenyt, kun jo uutta huuhaa evankelistaa pukkaa...
David Herzog Joulukuun kiertue:
1.12. Turku
2.12. Tampere
3.12. Jyväskylä
4.12. Oulu
5.12. Joensuu
7.12. Helsinki
"Parantumisihmeiden lisäksi Herzog on nähnyt esimerkiksi
harmaiden hiusten muuttuvan tummiksi,
hampaiden kasvavan ja ylipainon häviävän"
Kuka kumma näitä ulkomaan ihme-ukkoja oikein tänne Suomeen jatkuvasti kutsuu?
Tässä pitkä keskustelu-ketju koskien Herzogia:
https://forum.netmission.fi/showthread. ... vid-Herzog
Aivan kuten Owuor, myös Herzog tulee Suomeen jo toista kertaa.
En suosittele kenellekään menemistä noihin tilaisuuksiin.
Jeps. Kaikenlaista porukkaa sitä näkee... Saatanan aika käy vähiin niin pitää keksiä uusia metkuja ja temppuja joilla sais ihmisiä harhautettua. Uuskarismaattiset piirithän näitä tämmösiä tyyppejä varmaan kestitsee, kaikki ihmeet ja merkit käy eikä mitään manifestaatioita koetella ollenkaan.
Ja muuten jos ihan tarkkoja ollaan, niin oon lukenu että noissa Herzogin kokouksissa ihmiset ovat saaneet kultahampaita ja jotain kultapölyäkin on näkynyt...
Aika käsittämätöntä. Miksi Jumala antaisi kenellekään kultaisia hampaita? Että niillä voisi sitten pröystäillä ja mahtailla? Tai tummentaisi harmaita hiuksia. Vanheneminen on ihan luonnollinen asia eikä mikään sairaus... Kas kun ei porukat oo naamasta nuorentunu vielä! Tai ettei oo uusia Rolex-kelloja ilmestyny ihmisten käsiin! Ja ihmisen laihdututtaminen on myös omituista. Kaikki nuo tuntuvat keskittyvän rahaan tai ulkonäöllisiin seikkoihin...
Mitä Jeesus ja apostolit tekivät? Paransivat ihmisten vammoja/sairauksia ja ajoivat riivaajia ulos, eivät jaelleet rahaa tai kultaa, taikka muutelleet ihmisten ulkonäköä. Jumalalle ei ole tärkeää ihmisen rikkaus tai ulkonäkö, vaan sydämentila.
Matt. 10:8-9 kirjoitti:Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa. Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne
Ap. t. 3:6 kirjoitti:Niin Pietari sanoi: "Hopeaa ja kultaa ei minulla ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan: Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä, nouse ja käy."