systeri kirjoitti:Mun täytyy joka viesti kopioida ennekö lähetän ,koska tää heittää mut aina pihalle kun yritän lähettää viestiä!
No jo on hurjaksi mennyt meininki
systeri kirjoitti:Mun täytyy joka viesti kopioida ennekö lähetän ,koska tää heittää mut aina pihalle kun yritän lähettää viestiä!
Janne kirjoitti:Sattuuko täällä foorumilla olemaan ketään joka tajuaa autojen päälle? Ite tajuan jonkun verran mut nyt on suuri hätä ja suuri ropleema.
Mulla on tollanen vanha transporterin raato ja siitä on mennyt virtalukko rikki. Mulla on toinen samanlainen raato tossa pihalla ( varaosa-auto ) ja siinä ois ehjä virtalukko. Sitten ongelmaan ( vaikkakin koko auto on yksi iso ongelma ) Miten ihmeessä saan irroitettua tuon virtalukon tuosta varaosa-autosta ?Mä oon tässä mätkiny, repiny ja kaikki pelit pitäny mut ei irtoo, ei sitten millään. Joku jippohan tossa on mut mikä
![]()
Täs alkaa olemaan aika paniikki päällä kun autosta loppuu leima 1.11 ja jos en saa sitä virtalukkoa vaihdettua jää koko auto katsastamatta ja minä ilman autoa. Pitäs kuitenklin jotenkin saada lapset kouluun ja itsekkin käyn parina yönä viikossa jakelemassa lehtiä naapurikunnan puolella, joten sinnekkin pitäisi jotenkin päästä.
Joten nyt kaikki auto "nerot" porukalla neuvomaan tai muuten tulee itku
Janne kirjoitti:Sattuuko täällä foorumilla olemaan ketään joka tajuaa autojen päälle? Ite tajuan jonkun verran mut nyt on suuri hätä ja suuri ropleema.
Mulla on tollanen vanha transporterin raato ja siitä on mennyt virtalukko rikki. Mulla on toinen samanlainen raato tossa pihalla ( varaosa-auto ) ja siinä ois ehjä virtalukko. Sitten ongelmaan ( vaikkakin koko auto on yksi iso ongelma ) Miten ihmeessä saan irroitettua tuon virtalukon tuosta varaosa-autosta ?Mä oon tässä mätkiny, repiny ja kaikki pelit pitäny mut ei irtoo, ei sitten millään. Joku jippohan tossa on mut mikä
![]()
Täs alkaa olemaan aika paniikki päällä kun autosta loppuu leima 1.11 ja jos en saa sitä virtalukkoa vaihdettua jää koko auto katsastamatta ja minä ilman autoa. Pitäs kuitenklin jotenkin saada lapset kouluun ja itsekkin käyn parina yönä viikossa jakelemassa lehtiä naapurikunnan puolella, joten sinnekkin pitäisi jotenkin päästä.
Noita on monenlaisia - joissain on tappi joka vain tökätään pois ja sitten on sellaisia lukkopesiä joita pitää enemmän poralilla.
Käy kurkkaamassa jokin volkkari aiheinen foorumi.. muutamia linkkejä joita löysin
https://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=19046
https://www.oberschlachter.fi/viewtopic.php?f=8&t=525
https://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=91400
Jukka-Pekka kirjoitti:Janne kirjoitti:Sattuuko täällä foorumilla olemaan ketään joka tajuaa autojen päälle? Ite tajuan jonkun verran mut nyt on suuri hätä ja suuri ropleema.
![]()
En tiijjä, mutta olen aika paljon ajanut joskus työni puolesta noilla Transportereilla niin takavetoisilla takatuuppareilla kuin uudemmillakin. Hyviähän ne ovat ajaa, mutta sen opin, ettei niitä kannata itselleen hankkia. Mutta en halua masentaa, vaan nyt on sellainen paikka, ettei auta muu kuin laittaa kädet ristiin ja rukoilla Herralra apua, mikä on auttanut aina ennenkin muodossa tai toisessa.
Siunausta !

Janne kirjoitti:systeri kirjoitti:Mun täytyy joka viesti kopioida ennekö lähetän ,koska tää heittää mut aina pihalle kun yritän lähettää viestiä!
No jo on hurjaksi mennyt meininki, onneks ulkona on vielä näinkin lämmin. Kun kirjoitat seuraavan kerran niin kannattaa laittaa valmiiksi ulkovaatteet päälle että ei tule kylmä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 4 vierailijaa