tanu kirjoitti:Lisäys tähän omaan viestiini:
Sinulle, joka olet satunnainen lukija täällä "Uskonaskel"- foorumilla, haluan sanoa, että jos olet aikonut mennä näihin ko. tilaisuuksiin, niin
lue ensin koko tämä ketju ja vasta sen jälkeen tee päätöksesi.
Miksi pitäisi mennä paikalle???
Mitä sellaista noissa Owuorin ympäripyöreissä "profetioissa" on, että pitäisi mennä niitä paikalle kuulemaan???
Ainoastaan voisi mennä varoittamaan ihmisiä mitä todennäköisemmästä huijarista ja väärästä profeetasta.
En ymmärrä. Mitä niin ihmeellistä noissa tilaisuuksissa on ja Owuorin puheissa, mitä ei voida löytää Raamatusta?
Juuri näin, rohkaisen kaikkia lukemaan KOKO ketjun alusta asti. David Owourissa ei vaikuta Pyhä Henki vaan paha henki. Älkää ihmiset juosko ihmeiden, merkkien ja ihmisten perässä. Juoskaa Jeesuksen perässä.
Laitan virelä niille jotka eivät jaksa lukea koko ketjua ja niille jotka ovat unohtaneet omat perusteluni miksi kehoitan välttämään David Owouria :
Matt. 7
15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Sekä:
1.kor 14
29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja
muut arvostelkoot;
30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.
32 Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset;
33
sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
36 Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.
38 Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.
39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
40
Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä.LAITTAKAA ÄÄNET LUJALLE MOLEMMISSA VIDEOISSA NIIN VOITTE VERTAILLA ÄÄNIMAISEMAA.
Tässä hindulaisia joissa vaikuttaa kundalini valhe voima kun riivaajien voima vaikuttaa heissä:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b7Hidj1OGcE[/youtube]
Ja tässä videossa David Owour esittelee omaa täysin samanlaista meininkiänsä (Kelatkaa video kohtaan 00:32min, siitä alkaa nytkiminen ja eläinäänet ):
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1x5qZ9sv8JA[/youtube]
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Älkää rakkaat ihmiset jahdatko ihmeitä ja merkkejä vaan jahdatkaa hiljaisuudessa ja rukouksessa Jumalaa ja Hän on ne näyt ja ihmeet teille antava mitä katsoo teille tarpeelliseksi milloinkin olevan.