Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Syys 2013 09:12

Kehaisempa tänne kuinka Jumala johdatti meitä huonekalu ostoksilla,
vaikka en nyt ehtiny paremmin rukoilla ostoksia tehtäessä että tulisi mahdollisimman hyvät, koska toiminta oli jokeenkin nopeaa :)Ostettiin uudet sohvat ja sänky koska vanhat olivat jo pitkään palvelleet.Ei nää mitään huippukalliita ollu mutta sitäkin levollisempia ne nyt tuntuu olevan :)
Sänky on 2x 80cm.Isäntä valitti ostoksilla alaselkäänsä ja pyysi huomioimaan sen.Ja kävi niin että näistä molemmista sängyn puoliskoista tulikin sitten epähuomiossa liki satakiloiselle mitoitettuja :-P Ekana iltana kun menin nukkumaan niin ajattelin että hivenen vaikuttaa kovalta nyt tämä sänky, mutta sitten kun pääsin uneen niin nukuin paremmin kuin pitkään aikaan.Heti mun kroppa tottui tuohon uuteen sänkyyn ja se on aivan mahtava nukkua.Mulla on semmonen luulo että nukun niin levollisesti etten edes pahemmin pyöri ja käännä kylkeä yön aikana :) kiitos Jumalalle aamuvuorokin meni suht kivuttomasti töis kun saa nukkua kunnolla yöt.
Sohva on kans iso ja hyvä istua ja rukoustoive on edelleen se että täällä pidetään vielä joku päivä kotikokouksia :thumb: :hearts:
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Loka 2013 20:51

*
Eikö kukaan usko Leviatanin olemassaoloon? :shock: Raamatussa on ne kohdat jotka todistaa olemassaolosta. :roll: :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja pekka » 10. Loka 2013 10:07

Viime yönä näin merkillisen unen jossa eräs mies etsi leijonalleen uutta kotia koska hän ei voinut siitä enää huolehtia niin kuin ennen. No, minä sitten tarjosin leijonalle uutta kotia mutta vähän pelkäsin sitä kuitenkin ja syystäkin mutta leijona vaikutti kesyltä ja kiltiltä ja se hyväksyi minut kun menin sitä koskettelemaan ja se hyväksyi myös minun kaksi koiraani...

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Juha » 10. Loka 2013 12:05

pekka kirjoitti:Viime yönä näin merkillisen unen jossa eräs mies etsi leijonalleen uutta kotia koska hän ei voinut siitä enää huolehtia niin kuin ennen. No, minä sitten tarjosin leijonalle uutta kotia mutta vähän pelkäsin sitä kuitenkin ja syystäkin mutta leijona vaikutti kesyltä ja kiltiltä ja se hyväksyi minut kun menin sitä koskettelemaan ja se hyväksyi myös minun kaksi koiraani...

Image

Jännä uni :D. Jeesustahan sanotaan muuten Ilmestyskirjassa Juudan leijonaksi.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 10. Loka 2013 12:10

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 15:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Loka 2013 14:04

Jasmiini,,,Herra näytti hyvin elävässsä kristallinkirkkaassa näyssä kun saatana lohikäärmeenä ilmestyi eteeni pimeydestä.Pimeys oli kuin seinä ,josta se tuli osittain ja lopulta kokonaan esiin.Se oli klassinen lohikäärme ja se raivosi ja kaapi ja yritti päästä kimppuuni ,muttei sillä ollut siihen mitään mahdollisuutta.Sieraimista tuli kuumaa höyryä (harmaata) lisäksi se yritti sylkeä päälleni jotain ,mutta joutui nielemään sen takaisin .Siis se lohikäärme oli niin lohikäärme kuin voi olla.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 10. Loka 2013 14:22

:think:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 15:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Loka 2013 09:39

Näköjään toimii tunnukset täällä vaikka ei postia tullutkaan...ei muutakun Jumalan siunausta uudelle foorumille :)
systeri

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 28. Loka 2013 18:28

Samoiten posti ei tullut perille mutta tunnukset toimii :) Siunausta ja voimia foorumin vetäjille :hugehug:
iinuliinu

ViestiKirjoittaja systeri » 30. Loka 2013 10:29

Mun täytyy joka viesti kopioida ennekö lähetän ,koska tää heittää mut aina pihalle kun yritän lähettää viestiä!
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu