Entäs sitten toinen asia! Kun raamatussa puhutaan myös siitä että tulisi vain julistaa evankeliumia, niin enkö minä saa muusta kuin evankeliumista puhua muille ihmisille?
Kiitos jo etukäteen ja Jumalan siunaista teille kaikille!

annah18 kirjoitti:Vielä lisätäkseni.. Kun puhutaan kasteesta, niin tarkottaako se että minun uskoontulemiseni jälkeen pitäisi käydä uudestaan vesikasteella? Ja missä se käytännössä katsoen olisi edes mahdollista?
En ole koskaan käynyt missään, enkä tunne ketään oikein.
Kun en halua mennä kirkkoon missä naispappi, ja olen kotoisin maalta pieneltä paikkakunnalta missä kaikki kirkossa naisia, ja nyt vastikään muuttanut isommalle paikkakunnalle, josta en tunne edes ketään. Osaatteko neuvoa?
Olen nuori(19 vuotias) ja vasta vähän aikaa ollut uskossa niin tämäntyyliset asiat mietityttävät!![]()
Kiitos jo etukäteen!
annah18 kirjoitti:Vielä lisätäkseni.. Kun puhutaan kasteesta, niin tarkottaako se että minun uskoontulemiseni jälkeen pitäisi käydä uudestaan vesikasteella? Ja missä se käytännössä katsoen olisi edes mahdollista?
En ole koskaan käynyt missään, enkä tunne ketään oikein.
Kun en halua mennä kirkkoon missä naispappi, ja olen kotoisin maalta pieneltä paikkakunnalta missä kaikki kirkossa naisia, ja nyt vastikään muuttanut isommalle paikkakunnalle, josta en tunne edes ketään. Osaatteko neuvoa?
Olen nuori(19 vuotias) ja vasta vähän aikaa ollut uskossa niin tämäntyyliset asiat mietityttävät!![]()
Kiitos jo etukäteen!
Joka tapauksessa vesikaste on ihana asia, joka mainitaan raamatussa monta kertaa. Uutta testamenttia paljon lukemalla voitkin saada parhaan mahdollisen selon asiasta 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 8 vierailijaa