Lisätietoja kirjasta ja tilausohjeet löydät allaolevasta linkistä:
Kirjaa ei ole enää saatavilla
Siunausta kaikille!

systeri kirjoitti:Ootteko tilanneet näitä kirjoja? Jos ootte niin mitä tykkäsitteMä tilasin ajatuksena antaa lapsenlapsille ,mutta mietin että onko tää liian rankka niihin perheisiin joissa ei oo vanhemmat uskossa.Ymmärtääkö ne tään ajatuksen ja osaavatko selittää ettei lapselle tuu traumoja.Sinänsä hyvä kirja
![]()
Ja mun paketissa ei ollut myöskään ohjeita miten hoitaa maksua tuolle avustusjärjestölle??
pekka kirjoitti:Saako kysyä Herman ketä tuo kansikuvapiirroksessa oleva kiltinnäköinen paimen mahdollisesti esittää?
Herman kirjoitti:pekka kirjoitti:Saako kysyä Herman ketä tuo kansikuvapiirroksessa oleva kiltinnäköinen paimen mahdollisesti esittää?
Kirjan paimenella ei ole nimeä. Olen itse keksinyt ja kirjoittanut kirjan tarinan, ja se perustuu löyhästi Johanneksen evankeliumin 10.luvusta löytyviin Jeesuksen kertomuksiin hyvästä paimenesta ja lampaista ja sudesta.

systeri kirjoitti:Minäkin tilasin ja tykkäsin mutta ehkä vähän isommille luettavaksi![]()
Siis ajattelin vaan sitä kun se oli suunnattu perheen pienimmille eli alle kouluikäisille,niin mun mielestä se on hivenen vaikea ja varmaan vähän pelottavakin jos ajattelee että sitä lukee ja selittää heille uskosta osaton?? Niille pitäsi osata selittää että ei kedon lammas muutu oikeasti sudeksi vaan se on vertauskuva ihmisistä ja mitä se lapsi sitten ajattelee.Uskova aikuinen ja varmaan vähän nuorempikin tajuaa sen pointsin heti ja pitää sitä hyvänä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa