David Owuor Suomeen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Owuor Suomeen

ViestiKirjoittaja Eetu » 03. Heinä 2013 12:00

En ole tutkinut Owuoria mutta yleiskommenttina kaikkiin ulkomailta rahdattuihin miehiin sanoisin että pysykää kaukana heistä. Miksi Suomeen pitää tuoda ulkomailta jotain puhujia? Eikö muka täällä ole uskovia miehiä jotka voivat julistaa Sanaa?

Afrikkalaisetkin oisivat varmaan ihmeissään jos sinne rahdattais vaikka minut pikkutakissa patsastelemaan ja pälisemään.

Now In Africa: Eetu - Mighty Prophet and Wise Man From The North!
Eetu

ViestiKirjoittaja Herman » 03. Heinä 2013 16:32

Eetu kirjoitti:En ole tutkinut Owuoria mutta yleiskommenttina kaikkiin ulkomailta rahdattuihin miehiin sanoisin että pysykää kaukana heistä. Miksi Suomeen pitää tuoda ulkomailta jotain puhujia? Eikö muka täällä ole uskovia miehiä jotka voivat julistaa Sanaa?

No en kuitenkaan yleisesti ottaen ajattele noin jyrkästi, sillä ei se pelkästään siitä ole kiinni löytyykö omasta takaa hyviä julistajia. Jumala valitsee kenet haluaa ja lähettää minne tahtoo, syystä joita meidän ei välttämättä anneta tietää. Ei meillä ole varaa, eikä ole Raamatun mukaista katsella siihen mistä veli tai sisar on kotoisin, vaan tutkia ja arvioida hedelmää. Hedelmästä kyllä selviää minkälainen puu on kyseessä, sekä ulkomaisten että kotimaisten puhujien kohdalla.
Herman

ViestiKirjoittaja Eetu » 04. Heinä 2013 09:41

Herman kirjoitti:
Eetu kirjoitti:En ole tutkinut Owuoria mutta yleiskommenttina kaikkiin ulkomailta rahdattuihin miehiin sanoisin että pysykää kaukana heistä. Miksi Suomeen pitää tuoda ulkomailta jotain puhujia? Eikö muka täällä ole uskovia miehiä jotka voivat julistaa Sanaa?

No en kuitenkaan yleisesti ottaen ajattele noin jyrkästi, sillä ei se pelkästään siitä ole kiinni löytyykö omasta takaa hyviä julistajia. Jumala valitsee kenet haluaa ja lähettää minne tahtoo, syystä joita meidän ei välttämättä anneta tietää. Ei meillä ole varaa, eikä ole Raamatun mukaista katsella siihen mistä veli tai sisar on kotoisin, vaan tutkia ja arvioida hedelmää. Hedelmästä kyllä selviää minkälainen puu on kyseessä, sekä ulkomaisten että kotimaisten puhujien kohdalla.

Totta. Mutta esim. menestysteologiassa taitaa kaavana olla joko se että tuodaan esim. jenkeistä joku tyyppi tai sitten suomalainen käy jenkeissä menarikurssilla ja alkaa rahankeruun Suomessa, esim. River Helsinki -seurakunta vaikuttaa menestysteologialta, katoin heidän videolähetystään ni puhuivat vaan rahasta, ensin kerättiin kolehtia River Helsingin pikkutakkimiehelle ja sen jälkeen Ameriikasta tuodulle pikkutakkimiehelle.
Eetu

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 04. Heinä 2013 10:14

Niin onhan työmiehille tietty palkka kerättävä ,mutta jossain välillä huomaa ,että se rahankeruu on se illan pointti ja helposti se siihen menee ,kun jos vieraita kerätään ulkomailta eli palkka on melko suuri ,,vaikka olis lentoliput yms .Sitten toinen asia pointti on ,että jos ihmisiä ei saa seurakuntaan muuten kuin suuria tähtiä etsimällä niin mietityttää ,meneekö asia oikein tai voiko toiminnan suuntaa muuntaa jotenkin.Yritysmaailmassa jos joku asia ei toimi niin sitten se pyritään korjaamaan niin ,että se toimii ja menee paremmi perille.Siellä ei ole varaa tehdä tuottamatonta tappioo.Jos näin verrannannollisesti tämä käännetään ihmisten kalasteluun Herralle niin toimintaa tulee uudistaa ja kokeilla ,,tietty perus rakenteet kannattaa pitää ,mutta sivu juonteena uudistaa ja kokeilla .Radio Dein meininki välillä tökkää ku välillä joka 10min välein kuuluu ,,,anna rahaaa ,,,,anna rahaa mm kyllä ymmärrän sitä Raamatun naista tietysti joka vähästään antaa,mutta järjestöjen ja kravatti herrojen ruokkimiseen en viitsisi rahaa laittaa ja kun ihmisluonne liha on sellainen ,että jostain ku tulee helppoa rahaa niin perustetaan pari sihteerin virkaa ,jotka osaa ruinata lisää rahaa ,,ja sitä rataa.Jos jollain on köyhyys ja sen itse näkee ni apu on silloin tervettä ja tietysti uskonnon vienti ja siihen rahoitus ,mutta se "firma "kannattaa tarkkaan tutkia mihin rahat syytää.....että tälleen tällä kerralla .
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 04. Heinä 2013 15:28

Satuttiin mieheni ja lasten kanssa olemaan yhdessä lasten leikkipuistossa, kun siellä esiintyi sellainen yhden miehen katusirkus. Esityksen nimi oli "It's all about the money." Vähän väliä taiteilija muistutti, että kitarakoteloon voi laittaa rahaa. Kuiskasin siinä mun miehelle, että mulle tulee mieleen ihan jotkut kokoukset, missä koko ajan muistutetaan rahan tarpeesta :D . Siinä tulee jotenkin sellainen vähän vaivautunut olo, että kyllä minunkin nyt jotain pitää laittaa, kun kerran esitystä katson. Eli oikeastaan maksuton esitys onkin maksullinen.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Heinä 2013 01:00

Lilli kirjoitti:Vieläkö palaan tähän samaan aiheeseen?
Kirjoitinko pitkän lurinani turhaan, kun tähän ei toni t vastannut?
Aivan samaa mieltä kuin Mr Kerimäki, että Jumala ja Jumalan Poika itkevät ihmisten pahuutta :(

Outoa vielä se, että koen, että mun pitää kysyä pekalta:"Ketä sinä kumarrat?"
Älä loukkaannu enkä viittaa mihinkään viestiisi enkä ole kuukauteen juuri lukenutkaan.

Asetit Lilli minulle näköjään kysymyksen tähän ketjuun. Kiitos siitä sinulle vaikka en pysty oikein ymmärtämään mitä kysymykselläsi tarkoitat tai ajat takaa. Tässä on muutama kohta ilmestyskirjasta ketä tulee kumartaa ja rukoilla. Tietääkseni minulla ei ole mitään epäselvyyttä siitä ketä tulee kumartaa ja rukoilla ja siis myös minäkin kumarran ja rukoilen Jumalaa.

Ilm. 14:7
Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".

Ilm. 19:10
Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."

Ilm. 22:9
Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".

Jumalan siunausta sinulle Lilli ja läheisillesi.

Kiitos Isälle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle Kristukselle, aina ja iankaikkisesti, amen!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lilli » 05. Heinä 2013 10:47

.....
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 05. Heinä 2013 13:55

Lilli ,,,jos Tämän kyseisen henkilön kohdalla niin on niin se on erinomaista ja siltä osin osoittaa sen ,että Jumala on mukana.Muuten en miehestä mitään tiedä,mutta tuo rahanahneuden vastakohta on hyvä merkki/asia.Sillä parempi luottaa Jumalan karttuisaan käteen ja mennä sen verran ku hyvä on ja rahaa varmasti tulee jos tarve on mennä paljon.Jotkut mielestäni menevät paikasta toiseen liikaa ja ovat sitte kuin loppuun palaneet ja väsyneet ja välillä mietin ,että onkohan tuossa systeemissä järkeä ,mutta jokainen tekee tavallaan.,,,,Talo elää tavallaan ja vieras käy ajallaan vai miten se meni ;)
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Eetu » 16. Heinä 2013 12:06

https://nokialainen.blogspot.fi/2013/05 ... eetta.html

"Tuon tutkimuslaitoksen mukaan Owuor petkuttaa ihmisiä kritisoimalla monia TV-evankelistoja vääriksi harhaopettajiksi, kuten Benny Hinn’iä, samalla kun opettaa itse samantyyppistä harhaoppia kuin nämä amerikkalaiset väärät profeetat."

Kavala taktiikka, ensin älyttää ihmiset sillä että sanoo muita harhaopettajiksi ja sit kehottaa kuuntelemaan itseään.
Eetu

ViestiKirjoittaja Lilli » 17. Heinä 2013 17:05

......
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu