Kuinka paljon onkaan ihminen valmis tekemään ollakseen "cool" tuolla maailmassakin ja sen ryhmissä.. onhan jopa työpaikoilla nykyään kaikenlaisia vaatimuksia..(UPS-> ei saa olla partaa&pitkää tukkaa&tatskoja näkyvissä ja korviksia ja asiakkaalla ei saa tupakoida..pitää näytellä tupakoimatonta työaikana..+vaatteet on jokaisella samanlaiset) Kuinka moni ostaa kymmenien tuhansien eurojen auton ollakseen "jotain"..
Jehovantodistajien järjestössä ryhmäpaine karttamisen vuoksi on valtava=/ se aiheuttaa sen että moni tippuu pois koska ei kykenekään vastaamaan omassa voimasaan siihen vaatimukseen mitä järjestö antaa..Moni on ollut erotettuna useita kertoja, parhaat toista kymmentä kertaakin jopa..=/ Monet joutuvat valtavaan paineeseen kun koettavat sitten puolen vuoden ajan kelvata järjestölle ja sen vaatimuksille.. Olen havainnut tämän kaiken edelläkerrotun aiheuttavan mt-ongelmia..
Tuntemallani todistajalla on jo yksi kirjallinen varoitus työpaikalla ilmoittamattomista poissaoloista ja nyt taitaa sitten tulla potkut.. iso päällikkö havainnut miehen olevan ympärihumalassa kaupungilla, vaikka piti olla "sairaana" poissa..=/ jehovantodistaja ei koskaan tartu siihen yksinkertaiseen Herran lupaukseen..->Markuksen evankeliumi:
1:17 Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia."
Alkoholi on hiljaisesti hyväksytty jehovien keskuudessa kunhan ei esiinny julkisesti baarissa humalassa..=/