Aamu-Usva kirjoitti:Oltiin tänään mun isäni ja nuorimmaiseni kanssa kävelyllä tuolla meren rannalla ja keskusteltiin myös tästä EU-jutusta. Jos EU:sta tulisi liittovaltio, niin mikä tekisi siitä huonomman ja pahemman ja tuhoon tuomitun verrattuna Yhdysvaltoihin? Oltiin mun isäni kanssa ihan samaa mieltä siitä, että on olemassa vain yksi maapallo ja yksi ihmiskunta. Valtioiden rajat eivät ainakaan uskoville merkitse mitään. Me emme kuitenkaan ole täältä kotoisin, vaan meidän kotimme on taivaallisen Isämme luona. Uskova ei mielestäni voi olla kovin isänmaallinen. Emmehän me voi laittaa ihmisiä eri viivoille sen perusteella, minkä valtion kansalaisia he ovat. Onhan olemassa elämää ja jopa onnellista elämää tämän valtion rajojen ulkopuolellakin. Itse en ole asunut kuin kahdessa maassa, mutta niistä kahdesta en ainakaan voisi valita parempaa. Ihmisten rakentamia kaikki nämä raja-aidat kansojen välillä. Turhuuksien turhuus, sanoi saarnaaja. Kaikki on turhuuttaAi joo. Jouko Pihon mukaan Venäjä valloittaa Suomen 13.6.
(1.Moos.11) 1. Ja kaikessa maassa oli yksi kieli ja yksi puheenparsi.
2. Kun he lähtivät liikkeelle itään päin, löysivät he lakeuden Sinearin maassa ja asettuivat sinne.
3. Ja he sanoivat toisillensa: "Tulkaa, tehkäämme tiiliä ja polttakaamme ne koviksi". Ja tiiltä he käyttivät kivenä, ja maapihkaa he käyttivät laastina.
4. Ja he sanoivat: "Tulkaa, rakentakaamme itsellemme kaupunki ja torni, jonka huippu ulottuu taivaaseen, ja tehkäämme itsellemme nimi, ettemme hajaantuisi yli kaiken maan".
5. Niin Herra astui alas katsomaan kaupunkia ja tornia, jonka ihmislapset olivat rakentaneet.
6. Ja Herra sanoi: "Katso, he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli, ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään, mitä aikovatkin tehdä.
7. Tulkaa, astukaamme alas ja sekoittakaamme siellä heidän kielensä, niin ettei toinen ymmärrä toisen kieltä."
8. Ja niin Herra hajotti heidät sieltä yli kaiken maan, niin että he lakkasivat kaupunkia rakentamasta.
9. Siitä tuli sen nimeksi Baabel, koska Herra siellä sekoitti kaiken maan kielen; ja sieltä Herra hajotti heidät yli kaiken maan.
Jumala on sekoittanut ihmiset eri kansoiksi ja kieliksi. Käsittääkseni on Jumalan tahto, ettei synny mitään yhtä hallintoa, uutta maailmanjärjestystä yms.
Se on ihan totta, että uskova ei voi olla kovin isänmaallinen, ei ainakaan siinä mielessä, että lähtisi asein puolustamaan isänmaataan.
Ymmärtäisin asian niin, että Jumala haluaa ihmisten elävän eri kansoina, rauhassa keskenään, kukin omassa maassaan, omalla alueellaan.
Amerikan Yhdysvallat on jo tuhoon tuomittu. Se on vaiheessa, jossa se käy sotaa joka puolella maapalloa. Aivan kuten monet muut suurvallat ennen lopullista luhistumista. Maa on sisällissodan partaalla. Jotkut osavaltiot haluaisivat erota Yhdysvalloista, mutta ei taida onnistua. Eriarvoisuus on maailman huippuluokkaa. Velkaa USA:lla on enemmän kuin millään muulla valtiolla. Demokraattien ja republikaanien vastakkain asettelu on vain silmänlumetta, kuten politiikka yleensäkin. Valtaa pitää ja kaikesta päättää sama pieni eliitti, illuminaatti, kuten koko maapallolla. Kaikenmaailman salaseuroissa(vapaamuurarit, Skull & Bones, sionistit), päätetään mitä seuraavaksi tehdään matkalla kohti USA:n väistämätöntä ja tarkoituksellista tuhoa. Näillä ökyrikkailla elitisteillä ei ole hiventäkään kansallisaatetta, he ovat niitä ns. maailmankansalaisia. Heillä kyllä on salaiset piilopaikat ja bunkkerit valmiina, kun rytinä alkaa.
Köyhiä, jopa nälkää näkeviä, on miljoonia. Työttömyysprosentti on jotain ihan muuta mitä viralliset luvut kertovat. USA:ssa pitkäaikaistyöttömät tipahtavat pois tilastoista muistaakseni neljän vuoden jälkeen... Suuri osa ihmisistä elää syvällä synnissä, mammonaa palvoen. Ja evankeliumia on julistettu USA:ssa varmaankin enemmän kuin missään muussa maassa. Mutta ennen kovin uskovainen maa on nyt vain varjo entisestään. Varmasti löytyy vielä paljon oikeitakin uskovia, mutta suurin osa on ulkokultaisia ja menestysteologiaan yms. uskovia. Jumalan varjelus otetaan kohta pois ja saman pelkään käyvän myös Suomelle.
Pihon ynnä muiden profetiaan Venäjän tulosta Suomeen 13.6. en usko, kuten en muihinkaan päivämäärä-ennustuksiin. Mutta todennäköistä on, että Venäjä tänne jossain vaiheessa tulee, kun maailmalla alkaa tapahtua ikäviä asoita suuressa mittakaavassa. Silloin ei auta Nato eikä mikään muukaan, vaan silloin auttaa vain koko kansan polvistuminen Jumalan edessä ja nöyrtyminen ja parannuksenteko. Aivan sama asia mikä pelasti Suomen itsenäisyyden 70 vuotta sitten. Toivon todella, että Suomen päättäjät saisivat viisautta erota tästä uppovasta EU-laivasta ennen kuin se muuttuu lopulliseksi Raamatun petovaltakunnaksi.
Herra armahda ja suojele Suomea ja suomalaisia!

Ai joo. Jouko Pihon mukaan Venäjä valloittaa Suomen 13.6.
Ai joo. Jouko Pihon mukaan Venäjä valloittaa Suomen 13.6.
Eikä maahanmuutto kohdistu vain valkoihoisten maihin. Eurooppalaiset ovat suorittaneet laajan maahanmuuton intiaanien (=punanahkojen) alueelle. Myös afrikkaan on muuttanut aikoinaan todella paljon valkoihoista väkeä kuten myös muihin ns. siirtomaihin. Ihan yhtä raa'alla tavalla afrikkalaiset eivät nyt kuitenkaan tule meidän maitamme valtaamaan. Itse olen ollut maahanmuuttajana maassa, jossa ihmiset pääosin ovat paljon tummempia kuin minä
Minulla ei ole kyllä mielipidettä suuntaan eikä toiseen liittyen tähän maailmanpolitiikkaan. Herrassa ihmisten on hyvä olla with or without EU. Enkä ole havainnut EU:n vaikuttaneen minun pienen ihmisen elämään millään tavalla ainakaan tähän asti. Valuutan vaihtuminen ei merkinnyt minulle mitään, paitsi pientä helpotusta joissain maissa matkustamiseen.