Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 10. Kesä 2013 14:07

Johanneksen ilmestys 22:

6. Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
8. Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
9. Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

Biblia:

P. Johanneksen Ilmestys 22

6. Ja hän sanoi minulle: nämät sanat ovat vahvat ja totiset, ja Herra, pyhäin prophetain Jumala, on enkelinsä lähettänyt osoittamaan palvelioillensa niitä, mitkä pian tapahtuman pitää.
7. Katso, minä tulen nopiasti. Autuas on se, joka kätkee tämän kirjan prophetian sanat.
8. Ja minä Johannes olen se, joka näitä näin ja kuulin. Ja kuin minä näitä kuulin ja näin, lankesin minä maahan rukoilemaan enkelin jalkain eteen, joka minulle näitä osoitti.
9. Ja hän sanoi minulle: katso, ettes sitä tee; sillä minä olen sinun kanssapalvelias, ja sinun veljeis prophetain ja niiden, jotka tämän kirjan sanat kätkevät: kumarra ja rukoile Jumalaa.
10. Ja hän sanoi minulle: älä tämän kirjan prophetian sanoja lukitse; sillä aika on läsnä.
11. Joka paha on, se olkoon vielä paha, ja joka saastainen on, se tulkoon vielä saastaiseksi; mutta joka vanhurskas on, se tulkoon vielä hurskaaksi, ja joka pyhä on, se tulkoon vielä pyhäksi.
12. Ja katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antamaan kullekin niinkuin hänen työnsä on.
13. Minä olen A ja O, alku ja loppu, ensimäinen ja viimeinen.
14. Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja tanu » 11. Kesä 2013 16:51

Kohta on EU:n alueella yhteinen EU:n valvoma ilmatila:
https://yle.fi/uutiset/ranskan_lennonjo ... la/6682998

Kansallinen määräämis- ja valvontaoikeus siirretään tässäkin tulevalle EU:n petovaltakunnalle.
Kuten Eetu aiemmin tottesi, Suomen itsenäisyys meni vuoden 2011 lopulla, kun perustuslakiin kirjattiin: "Suomi on EU:n jäsen".
Samalla poistettiin muuten perustuslaista myös kohta: "Suomen armeijan komentokieli on suomi".

Mutta Taivaan kansalaisoikeuksia ei voi viedä EU eikä mikään muukaan perkeleen asialla oleva kieroilijaporukka.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 12. Kesä 2013 11:37

"Ja hän sanoi minulle: 'Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa. Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät. Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus (Ilm.17:15-18)."

Tämä alleviivaamani kohta on mielenkiintoinen, että ne kymmenen sarvea ja peto vihaavat porttoa.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja tanu » 12. Kesä 2013 12:13

Aamu-Usva kirjoitti:"Ja hän sanoi minulle: 'Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa. Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät. Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus (Ilm.17:15-18)."

Tämä alleviivaamani kohta on mielenkiintoinen, että ne kymmenen sarvea ja peto vihaavat porttoa.

Olisikohan niin, että kun liittoutuu pahan kanssa, niin lopulta käy huonosti?
Eli aluksi porttokirkko ja petovaltakunta ovat "samassa veneessä", mutta lopulta kun valtaan nousee antikristus, saa porttokirkkokin mennä?
Kaikkien pitää silloin kumartaa antikristusta, eikä millään kirkolla ole silloin enää mitään sijaa.
"Sitä saa mitä tilaa".
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 12. Kesä 2013 13:23

Niin se voi olla. Tai sitten peto on islaminuskoisesta maailmasta kotoisin... :think2: Sieltä ainakin löytyy vihaa porttoa kohtaan...
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 12. Kesä 2013 13:46

Johanneksen ilmestys 13:

15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Taas EU-pankkiunioni ottaa yhden askeleen lisää kohti ilmestyskirjassa kerrottua pedonmerkkiä joka nykytietämyksen mukaan tulee olemaan ihmisiin laitettava henkilökohtainen siru jonka kautta päästään suoraan jokaisen ihmisen esimerkiksi pankkitietoihin ja jokainen joka sirun itseensä tulee ottamaan antaa samalla hyväksyntänsä antikristuksen petovaltakunnalle.

Suomalainen suoraveloitus päättyy 31.1.2014 - tilalle e-lasku:

https://www.fkl.fi/ajankohtaista/tiedot ... tosta.aspx

"Suomalainen suoraveloitus päättyy pankkien tämän hetken näkemyksen mukaan alkuvuonna 2014. Muutos on osa Suomen siirtymistä yhtenäiseen euromaksualueeseen (SEPA).

- SEPAn käyttöönotto merkitsee muutoksia kaikkeen maksamiseen kotimaassa sekä SEPA-alueella rajat ylittävässä maksamisessa. Kotimaisen suoraveloituksen päättyminen on osa tätä muutosta, toimitusjohtaja Piia-Noora Kauppi sanoo.

Asiakkaille tarjotaan hyvissä ajoin ennen suoraveloituksen päättymistä, heille parhaiten sopivaa korvaavaa maksamisen palvelua, suoramaksua tai e-laskua. Uuteen palveluun siirtyminen ei edellytä kotitalousasiakkailta toimenpiteitä.

- Suoramaksu on yhtä helppokäyttöinen kuin suoraveloitus. Käytännössä asiakkaan kannalta mikään ei muutu maksamisessa, toteaa johtava asiantuntija Inkeri Tolvanen Finanssialan Keskusliitosta.

Suoramaksuakin käytettäessä laskuttava yritys toimittaa asiakkaalle laskun tiedot etukäteen ja lasku maksetaan tililtä eräpäivänä automaattisesti. Suoraveloituksesta suoramaksuun siirtyminen ei edellytä asiakkailta mitään toimenpiteitä. Laskuttaja ja pankki hoitavat muutoksen asiakkaan puolesta. Palvelun käyttöönoton edellytys on, että laskuttaja ottaa sen käyttöönsä.

Verkkopankkiasiakas siirtyy suoraveloituksesta e-laskun käyttäjäksi

Verkkopankkiasiakkaalle suoraveloitus korvataan e-laskun automaattisella maksamisella. E-laskun automaattinen maksaminen on yhtä helppokäyttöinen palvelu kuin suoraveloitus. Lasku tulee laskuttajalta suoraan asiakkaan verkkopankkiin ja lasku veloitetaan eräpäivänä tililtä automaattisesti.

Asiakkaalla on halutessaan mahdollisuus saada pankilta sähköpostilla tai tekstiviestillä tieto e-laskun saapumisesta verkkopankkiin. Asiakas voi myös automaattisen maksamisen sijaan hyväksyä maksun joka kerta erikseen.

Yritykset aloittavat siirtymisen suoraveloituksen korvaaviin palveluihin jo hyvissä ajoin ennen vuoden 2014 alkua ja luopunevat asteittain kansallisen suoraveloituksen tarjoamisesta. Yritykset tiedottavat asiakkaille omista aikatauluistaan. Jos yritys ei tarjoa suoramaksua ja e-laskua asiakkailleen, vaihtoehtona ovat paperilasku tai harvemmin SEPA suoraveloitus.

E-laskun käytön voi aloittaa heti

- E-laskua kannattaa siirtyä käyttämään jo nyt, Inkeri Tolvanen kehottaa.

E-lasku tarjoaa suoramaksuun verrattuna useita etuja, mm. eri laskuttajille voi määritellä itselleen sopivia automaattisia toimintoja (esim. maksetaan puhelinlaskut automaattisesti, jos ne ovat alle 30 euroa), maksutiliä voi muuttaa verkkopankissa, laskun summaa ja eräpäivää voi muuttaa, e-lasku on ympäristöystävällinen, laskut arkistoituvat verkkopankkiin jne."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 12. Kesä 2013 14:23

Luin taas tätä pedon merkki -asiaa Raamatusta jättäen lukujaot huomiotta, kuten kuuluisi. Kohta menee siis näin: "Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi (Ilm.13:16-14:1)." Mielestäni tässä rinnastetaan pedon merkki ja otsaan kirjoitettu Karitsan ja Isän nimi siten, että ne ovat vastakkaiset, mutta samanlaiset merkit. Aiemminhan sanotaan, että kaikki muut kumartavat petoa paitsi ne, joiden nimet ovat kirjoitetut Karitsan elämän kirjaan.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 12. Kesä 2013 15:12

Jumala merkitsee omansa ja ketkä maailmasta ovat niin ovat maailman prinssin omia ,eikä heitä tule pätkääkään kiinnostamaan sirut tai kenen leiriin kuulut ,,,moiset uskovien höpinät?? Ja ottavat merkin ,jolla voi toimia normaalisti tässä maailmanajassa eikä heille tule ongelmia ,mutta silloin uskon niin on selvillä jo Raamatun teksti Jumalaan uskoville ,että me ymmärtäisimme tekomme .Ja mehän ymmärrämme ,emmekä anna itseämme siruttaa tai mikä lie systeemi onkaan silloin ,,,eikä varmaan monien vuosien tai vuosikymmenten päässä enää.Jumalan merkki on erilainen Uskon näin .Se lienee hengellinen sinetti ,joka näkyy Taivaallisessa Henkimaailmassa .Ja uskon myös kun ihmiset ,jotka saavat Taivaallisen sinetin niin taivaassa on riemu ja siipien kahina silloin.....Islam maissa israelin ympärillä on kuohunut kuin Raamatussa on kerrottu lopun ajasta .Kansat ovat kadulla ja kuohuntaa riittää.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Kesä 2013 17:07

*
Portto joutuu vihan kohteeksi. Niin siitä tuli mieleen että muutamat tapaamani ihmiset eivät osannut erottaa mikä on oikea tie ja leimasi heti yleistämällä ja sanoi vihaavansa luterilaista kirkkoa. Sanoin hänelle että luterilainen kirkko ei toimi Raamatun mukaan eikä Raamattu tunne sitä sanaa 'kirkko'. Selitin aluksi vähän mikä on oikea seurakunta. Se jäi sanattomaksi ja oli hetken hiljainen.

Toinen ihminen sanoi minulle että on hyvä että on eronnut kirkosta eikä ole uskovainen. Hänen sanan mukaan inhoaa kirkkoa niin paljon. Minä sanoin hänelle etten minäkin kuulu kirkkoon. Se tiesi uskoani ja ihmetteli mitä tarkoitan etten kuulu kirkkoon vaikka olen uskova.
Selitin mikä on oikea tie ja mitä on raamatullinen usko. Sen silmät alkoi aueta ja tajusi asian selkeämmästi.

Niin lopunaikana varmaan raamatullinen usko ja sekalaiset uskonnot vissiin luokitetaan samaksi lahkoksi, porton kanssa. Ihmiset herkästi yleistävät tajuamatta mitä on erotusta. Lopunaikana käy samoin, siis se yleistäminen ja politiikka vissiin sotkeutuu - ajamalla ja käsittelemällä ja tekemällä väärän päätöksen että raamatullinen usko luokitetaan porton kanssa...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja pekka » 12. Kesä 2013 23:38

Myös e-passijärjestelmä on jo otettu käyttöön maailmassa ja on käytössä myös koko EU:n alueella, siis myös Suomessa ja näin tälläkin saralla ollaan jo mielestäni otettu yksi iso askel kohti ilmestyskirjassa kerrottua antikristuksen valtakunnan 666-pedonmerkkijärjestelmää:

"Passin tekninen osa (siru)"

https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf ... endocument

"Suomea sitoo Euroopan unionin asetus, joka edellyttää digitaalisen kasvokuvan ja sormenjälkien sisällyttämistä passin sirulle. Passin sirutekniikka perustuu kansainväliseen standardiin, jonka on laatinut YK:n alaisuudessa toimiva Kansainvälinen siviili-ilmailujärjestö ICAO.

Suomen uudet passit täyttävät kaikki ICAO:n määritykset ja EU:n säädökset. Tämän lisäksi Suomen passeissa on kaikki standardin mahdollistamat vapaavalintaiset lisäturvaominaisuudet.

Sirulle on tallennettu samat tiedot, jotka ovat näkyvissä tietosivulla: kasvokuva, henkilötiedot ja passin tiedot. Lisäksi sirulla on sormenjäljet, jotka eivät ole näkyvissä passin tietosivulla.

Sirun tiedot on suojattu väärinkäyttöä vastaan.

Passin mikrosirun toimintaperiaatteet

Passi sisältää mikrosirun ja antennin, jotka on upotettu muovisen tietosivun sisään. Niiden ansiosta passin tiedot voidaan lukea langattomasti erityisellä sirunlukulaitteella. Sirulla ei ole omaa virtalähdettä, vaan se saa energiansa antennin välityksellä lukulaitteesta.

Mikrosirulle tallennetut tiedot suojataan Suomen valtion digitaalisella allekirjoituksella, joka varmistaa, että sirulla on vain myöntöviranomaisen tallentamia tietoja. Sirun tiedot on suojattu luvattomalta lukemiselta.

Sirulla olevien tietojen tarkistusoikeus

Passin haltijalla on milloin tahansa oikeus tarkistaa passin sirulla olevat omat henkilötiedot. Lisätietoja tarkastusoikeuden käyttämisestä ja lähimmästä toimipaikasta, jossa tarkastus on mahdollista, saa oman alueen poliisilaitokselta."

"Suomen kansalaista koskevat passivaatimukset"

https://finland.usembassy.gov/fi/passports.html

"Koneluettavissa passeissa, jotka on myönnetty 26.10.2006 jälkeen, tulee olla biotunnistesiru, johon passin haltijan henkilötiedot on integroitu (e-passi)."

"American Airlines | U.S. Maahanpääsyvaatimukset"

https://www.americanairlines.fi/intl/fi ... Entry.jsp#

"Jos suomalainen koneella luettava passisi on myönnetty tai uusittu/jatkettu 26.10.2006 tai sen jälkeen passisi on mikrosirulla varustettu "e-passi", jonka ..."

pekka
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu