Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Touko 2013 13:19

Joel 2:30
Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;

Luuk. 12:49
Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

Luuk. 17:29
mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,

Ap. t. 2:19
Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.

Ilm. 8:7
Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.

Viime yönä , aamuyöllä unessa ja välillä valveillakin ollessa olin kuin Jumalan voimien ja myös pahojen henkivaltojen saartamana, kuin keskellä taistelutannerta.

Muutaman kerran jokin myös kosketti vasemman jalkani jalkapohjia ja toinen koirani, Suvi, joka nukkui vierelläni (minulla on semmoinen leveä kaksoisvuode ja molemmat koirani mahtuvat siihen toiselle puolelle nukkumaan) ”sanoi” minulle unessani kolme erillistä kertaa jotakin mutta aina kun heräsin lyhyeksi hetkeksi katsomaan, että sanoiko tosiaan (eiväthän koirat osaa puhua) niin huomasin, että ei ole voinut sanoa kun se oli joka kerta unten mailla, siinä vieressäni ja ihan hiljaa. Suljin aina silmäni uudestaan mutta uneni jatkui aina siitä mihin se oli ”jäänytkin” eli olin henkivaltojen saartamana.

Tunsin voimakkaasti pahojen henkivaltojen läsnäolon ja menin kuin automaattisesti unessani rukoukseen, että Herra tulisi minua auttamaan kun olen pahojen henkivaltojen ympäröimäksi joutunut. Sen jälkeen kuin suuri tulimeri tai tulimuuri ilmestyi palamaan ylhäältä alaspäin pimeyden keskelle. Avasin myös hetkeksi silmäni mutta tuli ei sammunut ja suljin silmäni ja näin edelleen tuon pimeyttä vasten palavan tulen joka tuli kuin taivaalta alas.

Sitten yhtäkkiä havahduin siihen kun olin silmät auki ja oli vain hiljaista ympärilläni ja kaikki pimeys oli väistynyt. Oli tullut kuin yhtäkkiä aamu ja ihmettelin suuresti mitä olikaan aamuyöllä tapahtunut ja mitä olin nähnyt ja kokenut.

Nuo ylhäällä olevat Raamatun kohdat laitoin kun niissä puhutaan tulesta ja näin ihmeellisen tulen palavan pimeyttä vasten mutta en tiedä mitä se tuli kuvasti ja tarkoitti ja en tiedä liittyvätkö nuo Raamatun kohdat uneeni ja uninäkyyni millään lailla ja jos jokin niistä liittyisikin niin en osaa kertoa millä tavalla.

Ef. 6:12
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 14. Touko 2013 20:26

itsellä kun tulee varoitus jostain niin taustalla on lähes aina tai oikeastaan aina on ollut musta tausta .Lohikäärmekin astui sieltä pimeydestä ensin kuono ja sitten etu raajat ja alkoi raivota.Ja se on ollut aina hieman tulevaisuuteen liittyvää.Sitten on ollu selvä kuva tulevasta esim se kuuluisa tsunami ,jonka muuten aiheutti enkeli.Niin näissä aikoinaan näky asioissa n 2viikkoa ja aina tapahtui.Tuo on erikoinen juttu kun tunsit pahan läsnäolon .Tai siinä on voinut olla molemmat paikalla.Myös suojelus enkeli ja ties kuinka monta muuta enkeliä.Mutta koska ne pahan voimat ei pääse kimppuusi niin ymmärrän ,että asiasi on aika hyvällä mallilla.Tuli ekana mieleen sellainen "oma"ajatus kun luin nopeasti tekstisi,että paha yrittää laittaa esteen eteesi jossain tulevaisuudessa sellaisen ihan kongreettisen ,mutta se oli vaan pika ajatus.Tuo lienee varmaan tärkeä pointti ,että tuli saapui ylhäältä alaspäin.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Touko 2013 21:55

Kiitos Mr Kerimäki kirjoituksestasi.

2. Kor. 2:11
ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat.

Kirje efesolaisille 6:

10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20. jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.

Olin eilen myöhään illalla todistanut kadulla kahdelle ihmiselle Jeesuksesta ja vastannut myös kahdelle pahantahtoiselle miehelle pahaan hyvällä. Voi olla, että pahat henkivallat ottivat noista tapahtuneista ”nokkiinsa” ja lähtivät sitten aamuyöllä kostoreissulle minua kiusaamaan mutta ei tuo nyt ollut kuitenkaan ensimmäinen koetus pahan taholta minkä olen osakseni saanut joten kiitos Herralle, että kuuli jälleen avunhuutoni ja ajoi pahan voimat pois paikalta.

Tuli Raamatussa:

https://p1.foorumi.info/vapaasana/viewtopic.php?p=3897

” Ks. myos: Hehku, helluntai, helvetti, Henki (Jumalan), hiili, kieli, koetella, kuluttaa, kuumuus, liekki, nuotio, polttaa, polttomerkki, savu, sytyttaa, tulikivi, tulinen, tulinen järvi.
-tuli
ilmitulessa 2 Ms 3:2 kaislatulesta Job 41 :11

Raamatun tavallisimmat »tulta» tarkoittavat sanat ovat heprean 'es ja kreikan pyr. Ne tarkoittavat molemmat sekä näkyvää tulenliekkiä että palamista.
Jo patriarkkojen historiassa mainitaan tuli. Kun Aabraham vaelsi Moorian vuorelle uhratakseen Herran käskystä lisakin, hän otti tulta mukaansa.

Raamatun kuvakielessä on tulella oma merkityksensä. Se on Jumalan kirkkauden, Dan 7:9, kiivauden, 5 Ms 4:24, Ps 79:5, ja vihan, 5 Ms 9:3, Ps 18:9 vertauskuva. EdelIeen tulen annetaan kuvata Jumalan sanan voimaa, Jer 5:14, 23:29 sekä taivaan puhtautta ja kirkkautta,IIm 15 :2.
Usein tuli kuvaa Jumalan kansan puhdistamista, esim. Mal 3 :2,3, samoin kuin se merkitsee uskovien elämäntyön lopullista koetusta, 1 Kr 3:13-15. Vihdoin tulta käytettiin myös kuvaamaan iänkaikkista kadotusta, Mt 3:12, IIm 20:10 jne.

Synnillinen tuli

Vieras uhrituli, 3 Ms 10:1, IIm 13 :13. Epäjumalanpalveluksen tuli, 5 Ms 12:31,2 Kn 16:3,21:6. Intohimon tuli, Snl 6:27, Hoos 7:6. Jumalattomuuden tuli, Jes 9:18, 33:11, Sak 3:2, Rm 1 :27. Kielen tuli, Jk 3:6, vrt. Snl
16:27,26:20.23.

Jumalallinen tuli

Oikea uhrituli, 3 Ms 6:12. Puhdistuksen ja koetuksen tuli, 4 Ms 31:23, Job 1:16, Ps 66:12, Jes 43:2, Dan 3, Sak 13:9,Mal3:2,3, 1 Kr 3:13-15,1 Pt 1 :7, 4:12, IIm 3 :18.

Hengen tuli, Mt 3:11, Ap 2:3. Herätyksen tuli, Lk 12:49. Varjeleva tuli, Sak 2:5. IImestyksen tuli, Hes 1 :4.
Kiivauden tuli, 5 Ms 4:24, Jer 20:9. Kärsimyksen tuli, 2 Kr 11 :29. Vihan tuli,3 Ms 10:2,4 Ms 11:1,5 Ms 9:3, 2 Kn 1:10, Ps 18:9,21:10,50:3,79:5, Jer 5:14, Mt 22:7, Lk 9:54, Heb 10:27, 12:29.

Tuomion ja rangaistuksen tuli, 1 Ms 19:24,2 Ms 9:23, 4 Ms 11:1, 16:35,5 Ms 32:22, Joos 7:15,2 Srn 23:6,7, Jes 30:33,66:15,16,24, Hes 21 :32,28:18, Aam 1 :4,7,10,12,14, Heb 6:8, IIm 9:17,18, 14:10, 16:8, 17:16, 18:8, 20:9.

Kadotuksen tuli, Mt 3:10,12, 5:22, 7:19, 13:40,42,50, 18:8, 25:41, Mk
9:43,48, Jh 15 :6, IIm 20

Lähde:Raamatun tietosanakirja”
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Touko 2013 00:24

Tulesta on paljon Raamatun kohtia, tässä niistä muutama:

5. Moos. 4:24
Sillä Herra, sinun Jumalasi, on kuluttava tuli, kiivas Jumala.

2. Kun. 6:17

Ja Elisa rukoili ja sanoi: "Herra, avaa hänen silmänsä, että hän näkisi". Ja Herra avasi palvelijan silmät, ja hän näki, ja katso: vuori oli täynnä tulisia hevosia ja tulisia vaunuja Elisan ympärillä.

Job 1:16
Hänen vielä puhuessaan tuli toinen ja sanoi: "Jumalan tuli iski alas taivaasta, sytytti palamaan lampaat ja palvelijat ja kulutti heidät. Vain minä yksin pelastuin kertomaan tämän sinulle."

Hes. 1:4

Ja minä näin, ja katso: myrskytuuli tuli pohjoisesta, suuri pilvi ja leimahteleva tuli, ja pilveä ympäröitsi hohde, ja tulen keskeltä näkyi ikäänkuin hehkuvaa malmia, keskeltä tulta.

Hes. 1:13

Ja olentojen hahmo oli näöltänsä kuin tuliset hiilet, jotka paloivat tulisoihtujen näköisinä. Tulta liekehti olentojen välissä, ja tuli hohti, ja tulesta lähti salamoita.

Sak. 2:5
Mutta minä olen oleva, sanoo Herra, tulimuuri sen ympärillä ja kunnia sen keskellä.

Ap. t. 2:3

Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.

2. Piet. 3:7
Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 16. Touko 2013 15:53

Daniel 7:

9. Minun sitä katsellessani valtaistuimet asetettiin, ja Vanhaikäinen istuutui. Hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi ja hänen päänsä hiukset kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.
10. Tulivirta vuoti, se kävi ulos hänestä; tuhannen tuhatta palveli häntä, ja kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi hänen edessänsä. Oikeus istui tuomiolle, ja kirjat avattiin.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Touko 2013 12:11

Johanneksen ilmestys 13:

15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Minusta tämä on taas yksi askel kohti pedonmerkkijärjestelmää eli, että kaikkiin meitä koskeviin tietoihin tullaan pääsemään ihmiseen laitetun mikrosirun kautta. Sirusta tullaan näkemään kaikki terveydenhoitoon liittyvät asiat (e-reseptijärjestelmä on jo tullut mutta toistaiseksi se ei ole vielä pakollinen) ja lopuksi pankkitietomme. Tämä kaikki tuodaan ihmisille hyvänä asiana mutta sitähän se ei todellisuudessa ole vaan kysymys on antikristillisestä järjestelmästä ja siitä, että maailmaan on tulossa uusi maailmanjärjestys jota tulee johtamaan Raamatun ilmoittama antikristus joukkoineen valheen kaikella voimalla.

Näin näen tämän asian. Koetelkaa ja kirjoittakaa mitä mieltä olette tästä asiasta.

https://www.suomenfysioterapeutit.fi/in ... Itemid=508

” Valtakunnallinen sähköinen potilastiedon arkisto käynnistyy osana Kansallista Terveysarkistoa (KanTa). Valtakunnalliseen potilastieton arkistoon liittyvät lakisääteisesti kaikki julkiset terveydenhuollon organisaatiot syyskuuhun 2014 mennessä sekä yksityissektori vapaaehtoisesti syyskuuhun 2015 mennessä. Täysi-ikäiset kansalaiset saavat mahdollisuuden katsella KanTa-tietojaan sähköisen palvelun kautta.”

” Oman potilashistorian näkee pian yhdestä paikasta”

https://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.sht ... a-paikasta

” Suomalaisten terveystiedot kootaan valtakunnalliseen arkistoon.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen mukaan julkinen terveydenhuolto liittyy arkistoon syyskuuhun 2014 mennessä.
Potilastiedot viedään järjestelmään vaiheittain tämän vuoden syksystä alkaen.
Tähän asti hoitotiedot ovat olleet hajallaan. Lääkäriltä on siksi voinut puuttua tietoa potilaan aiemmista sairauksista.”

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 28. Touko 2013 21:42

Hoitotyöntekijänä odotan kyllä innolla tietojärjestelmien muutosta nykyisen hengenvaarallisen sekamelskan sijaan... :think2:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Touko 2013 22:44

Aamu-Usva kirjoitti:Hoitotyöntekijänä odotan kyllä innolla tietojärjestelmien muutosta nykyisen hengenvaarallisen sekamelskan sijaan... :think2:

Kiitos kommentistasi Aamu-Usva.

Minä näen tämän asian sillä tavalla, että kehitys vain vääjäämättömästi kulkee kohti loppuaan johon kuuluu muun muassa antikristuksen valta-aika sitten kun aika on siihen kypsä ja ihmiset ovat valmiit ottamaan hänet vastaan ja hänen uskollisen joukkionsa, ketä kaikkia siihen sitten mahtaakaan kuulua monesta eri maasta jne.

Mutta ilman pedonmerkkiä ei tule uusi maailmanjärjestys olemaan täydellinen, niin sanotusti. Ihmisten sirutus tullaan tarvitsemaan sillä kuinka muuten ihmiset saataisiin antikristilliseen 666-järjestelmään mukaan, alistettua tähän petojärjestelmään josta Jeesuksen seuraajat on heivattu ulos ja onhan koko antikristuksen valtakunta rakennettu valheen kaikella voimalla jossa ei kunnioiteta Jumalaa ja Hänen sanaansa.

Mutta tämä että tietomme nyt jo keskitetään sähköiseen muotoon "tietopankkeihin" tarvitaan ensin, muuten antikristus joukkoineen ei voi ottaa maailman ihmisiä hallintaansa ja valtansa alle sitten aikanaan. Ja niin kuin olemme huomanneet niin ensin kerätään "yksiin kansiin” meidän terveydenhoitoon liittyvät asiat ja sitten aikanaan kun aika on kypsä niin ihmiset tullaan siruttamaan ja siinä vaiheessa sirun kautta päästään niin terveydenhoitotietoihimme kuin myös pankkitietoihimme ja silloin on kysymys Raamatun ilmoittamasta pedonmerkistä ja siten, että se otetaan käyttöön myöskin EU:n alueella, vielä Raamatun ilmoittama petovaltakunta ei ole muotoutunut lopulliseen muotoonsa.

Mutta minusta selvästi nyt jo nähdään se, että tietojamme on alettu keräämään ”yksiin kansiin” ja sitten kun pedonmerkkiaika koittaa niin tulee varmaankin olemaan tietopankkeja joidenka tietoihin pääsee käsiksi ihmisiin laitettavien sirujen kautta.

Vai miten näette tämän asian? Ja missä nyt mennään.

Johanneksen ilmestys 17:

1. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
2. hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
3. Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
4. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
10. heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
11. Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
15. Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
16. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
17. Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
18. Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 29. Touko 2013 19:18

Muuten myös www:n numeroarvo on 666 :think2:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 29. Touko 2013 21:32

Pekka on oikeilla linjoilla asiassa kyllä.Antikristuksen voima jyllää jo nyt ja on nähtävissä mm Raamatun tekstien kääntämisenä ylös alaisin .Anti /vastakohta myös asiassa eli antikristuksen henki saa sitä aikaan .Otetaan esimerkki .Raamattu opettaa kuinka nuorena lapsien kasvatuksessa on vitsa väännettävä ja kuri on pidettävä .Se on Raamatun kielessä ilmaistu jopa niin ,että jos ei kurita lastaan niin vihaa omaa lastaan eli tekee kurjimmista kurjimman palveluksen omalle Rakkaalle lapselleen.Nyky antikristus aika on muuttanut lain niin ,että joutuu suureen vastuuseen jopa vankilaan oman lapsen kurittamisesta ja Saatana on saanut tämän aikaan eli se henki joka maailmassa jo nyt on se on antikristuksesta .Raamattu on monilta kohdin käännetty ylösalaisin jo ja puuttuu seuraavan 25v aikana ,että kenties se joka tuhoon menee ilmestyy näyttämölle eli itse antikristus ihmisen muodossa .Taidokas juonittelija ,joka saattaa monen tuhoon.Järjestelmiä rakentuu koko ajan ja sähköisessä muodossa monin eri tavoin .Ja kansa pitää sitä normaalina kehityksenä ,jota se myös onkin ,mutta vain uskovat näkevät koko asian ytimen ja kokonaisuuden ja osaa laittaa mielessään pala pelin palat paikoilleen ,mitä seuraavina vuosina tapahtuu ja se voima mikä meissä jyllää on Rakas Pyhä Henki ..........Sitten sellaista tekstiä ,joka paljastaa Saatanan juonittelua ,että tämä vastustaja loppuun asti haluaa kaikesta kunnian itselleen ,koska itseään se on aina rakastanut ja ylpeillyt ja ylpistynyt ja siksi se vihaa Raamatun oppeja ,koska ne on täyttä hunajaa ja nektaria ,mutta maailma ei tätä viisautta ymmärrä vaan maailma ymmärtää saatanan luoman illuusion ,jossa ihmiset kulkevat päivästä päivään sätkynukkeina ja heille riittää maailmassa ,kun joku ajattelee ja itse he eivät järkeään käytä ,koska heidät on jo aivopesty tämän maailman pyörteeseen ja siitä on lähes mahdoton päästä pois .Esim kaupungistuminen ja ruoka .Nyt on niin ,että ruoka tuodaan "suoraan " kauppojen kautta lautasille ja ihmiset ostavat ja ovat onnellisia kun rahalla saa ja hevosella pääsee ,mutta kun tulee Saatanan maksuaika niin kuka hyppää pois kyydistä ,kun ei ole mihin hypätä ja sitten aletaan vaan laulamaan sen lauluja kenen kuormasta syöt.(ei taida saada yltiö positiivista palkintoa tämä kirjoitus),mutta luulen kans ,että näin asia menee suunnilleen.
Mr Kerimäki

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu