David Owuor Suomeen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Owuor Suomeen

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 09. Touko 2013 22:07

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 15:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Touko 2013 23:05

Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja pekka » 12. Touko 2013 12:35

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Varoituksen sanaa tästä eksyttäjästä nimeltä profeetta tohtori David Owuor:

https://p4.foorumi.info/ilosamoma/viewt ... e6f5#27969

Kannattaa lukea kaikki tuon viestiketjun kirjoitukset.

Matteus 24:

4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Pysykää kaukana tuosta miehestä, älkää uskoko mitä hän teille sanoo!!!

Jumalan siunausta kaikille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 12. Touko 2013 13:07

Näin Herramme Jeesus Kristus Jumalallisella viisaudellaan ja välittämisellään opastaa näistä lopunajoista joissa elämme:

3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.

ENSIMMÄISEKSI Hän sanoo:

katsokaa ettei teitä kukaan eksytä.....

eli ekytyksen riski ja vaara ja todennäköisyys on niin suuri , että Jumalan poika itse sanoo tämän meille alkulauseessa. Ensimmäisenä tunnusmerkkinä .Mitään muuta ei voi tapahtua kuin juuri näin!

SEURAAVAKSI:

5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta....

Herra Jeesus Jumalan Poika sanoo sinulle joka luet tätä tekstiä, että 100% varmuudella ja Jumalallisella viisaudella varoitan teitä että MONTA ei 1-10 (muutama) vaan monta tulee. Ja eksyttävätkö he harvoja tai muutamia? Ei vaan niitä eksyttäjiä tulee MONIA ja ne myös eksyttävät MONIA.

Herra armahda ja ohjaa meitä!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 12. Touko 2013 15:43

"Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin (Matt.24:24)."
Eikö Kristus tarkoitakin voideltua..? Ja Raamatussa sanotaan, että meillä kaikilla on voitelu (1.Joh.2:20). Jos sanotaan, että jollain uskovalla on erityinen voitelu, on se kuin hänen sanomistaan voidelluksi, eli Kristukseksi. Pyhä Henki on voiteluöljy, joka on meidän kaikkien uskovien päälle vuodatettu. Kukaan ei ole toista ylempänä tai alempana tämän yhteisen voitelun suhteen.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 16. Touko 2013 11:34

Hei. Onko kukaan menossa kuuntelemaan Owuoria, opetuksen armolahjan omaavista seurakunnan paimenista tai palvelijoista? Koen jotenkin että jonkun pitää mennä ja en voi olla sitä tänne mainitsematta. Ehkä siksi että jos aiomme olla varoittamassa, meidän tulisi mennä myös paikanpäälle tutkimaan asiaa, jos siihen on kerta mahdollisuus.

Henkilökohtaisesti en ole tähän tehtävään valittu, mutta jos joku vahva uskossaan oleva... lähinnä veli, koska nämä asiat ovat mielestäni enemmän miehille annettuja tehtäviä... kokee että tämä on hänelle, niin tuon sen tänne.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 17. Touko 2013 16:27

Nyt olis sen Rukouksen paikka Jumalalle ihan omin sanoin koskien tätä Owuor miestä.Onko hän Jumalan mielen mukainen vai ei .Haluamme saada selville ja suojella tätä maata vääriltä profeetoilta niin anomus Jumalalle ,että selvyyteen pääsisimme.Onko Herra hänet lähettänyt??
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Lilli » 17. Touko 2013 23:36

......
Viimeksi muokannut Lilli päivämäärä 20. Maalis 2016 12:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Lilli

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Touko 2013 23:48

Lilli kirjoitti:Joh. 20:22
Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.

Tämä viittauksena Pariisin videoon, jossa Owuor ensin rukoili ja sitten puhalsi kuoroa kohti.

Mitä tarkoitat Lilli? Kuorolaisethan kaatuivat sen jälkeen ja menivät sekasortoiseen tilaan.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Touko 2013 00:53

pekka kirjoitti:
Lilli kirjoitti:Joh. 20:22
Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.

Tämä viittauksena Pariisin videoon, jossa Owuor ensin rukoili ja sitten puhalsi kuoroa kohti.

Mitä tarkoitat Lilli? Kuorolaisethan kaatuivat sen jälkeen ja menivät sekasortoiseen tilaan.

1. Kor. 14:33
sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,

Kolossalaiskirje 2:

2 että heidän sydämensä, yhteenliittyneinä rakkaudessa, saisivat kehoitusta omistamaan täyden ymmärtämyksen koko rikkauden ja pääsisivät tuntemaan Jumalan salaisuuden, Kristuksen,
3 jossa kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat kätkettyinä.
4 Tämän minä sanon, ettei kukaan teitä pettäisi suostuttelevilla puheilla.
5 Sillä jos ruumiillisesti olenkin poissa, olen kuitenkin teidän kanssanne hengessä ja iloitsen nähdessäni järjestyksen, joka teidän keskuudessanne vallitsee, ja teidän lujan uskonne Kristukseen.
6 Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa hänessä,
7 juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen.
8 Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.
9 Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,
10 ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää,

pekka
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu