Tänään mennään juhlimaan mun sisarusten kans perheineen meidän äitiä..tää tapa vaan on semmonen valopilkku arjen keskellä systeri kirjoitti:Hei! Kerroin yks päivä täällä siitä kun laitoin facebookkiin eräille henkilöille omalla nimellä ja kuvalla jutun jossa kerroin että haluatko elää ikuisesti ja kerroin Jeesuksen viimeisistä päivistä.Tänään tajusin että nää verkostomarkkinointiin hurahtaneet ihmiset jotka yrittivät piirittää mua lähtemään jälleenmyyjäksi heidän tuotteilleen,ovat kytköksissä myös Reiki-hoito juttuihin.Uskon että siitä syystä mulle tuli niin kauhea ahdistus että jouduin seuraavan aamuna mennä poistamaan ne jutut.Ehkä ei olisi pitänyt poistaa mutta mua ahdisti ihan törkeästi ja ihmettelin sitä että miksi ahdistaa,kyllähän siellä nyt monet latoo uskon asioita, toiset todella paljon.
Herman kirjoitti:Taitaa alkaa näkymään etten ole ollut puoleen vuoteen melkein ollenkaan uskovien yhteydessä, sen verran ikävä veljien ja sisarten kanssa rakentumaan ja rukoilemaan. Tämä foorumi käy ihan hyvästä korvikkeesta, kiitos Jumalalle siitäMutta kohta onneksi pääsee taas enemmän live-yhteyteenkin kun muutamme lähelle monia uskovia ystäviä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa